Thom Merlin Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Vedlagt bilde lenger ned i posten Endret 6. mars 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Tåler negativ kritikk bare så det er sagt. Lenke til kommentar
andir Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det er noen komposisjonsproblemer med bildet, det er litt venstretungt. Kanskje flytte teksten mer mot høyre, og gjøre noe med den venstre greina, vil balansere det litt mer. Selve valget av fonter ser bra ut, men ville kanskje ha gjort underteksten litt mindre, så den ikke blir så dominant. Forøvrig er det et flott bilde. Trærne virker kanskje litt uproporsjonale i forhold til personen. Tror jeg ville prøvd å gjøre personen mindre, slik at det ser ut som om hun er lenger unna. Det vil også fremme den følelsen av isolasjon. Jeg har ikke sett The Village, men etter det jeg vet om den, så er det en litt dyster film. Kanskje sette ned kuløren litt? Lykke til med opptaket! Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Takker for det edit Opptaks prøven er ikke ferdig og etter det überGoliath sa får jeg bare fjærne bildet fra nettet til den er levert. Endret 19. februar 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Håper du er ferdig med opptaksprøven. Man skal ikke publisere materiale før man har levert inn ellers blir det du leverer inn kanskje annullert. Ellers er den kul, kanskje den sliter litt med symmetrien av tekst og person. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Opptaksprøve til hvor da? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Westerdals überGoliath: På storedyret.com legger veldig mange ut sine opptaks prøver før de er ferdige og slik har de gjort det i alle år. Tror ikke det skal være noe problem. Da er den levert. Legger ut nyeste verisjon. Monsteret er ikke malt, alt annet er. Endret 12. mars 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg bladde gjennom i rotemappen min nå nettopp og fant et cover for serien "Revelations". Jeg syntes jeg hadde sett noe lignende på forumet i forbindelse med noe Westerdahlsgreier og fant igjen tråden her. Har du hentet inspirasjon fra denne eller er det bare helt tilfeldig? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Seff ikke. Har verken sett bildet eller hørt om filmen før. Ikke det at de ligner så veldig mye på hverandre men synes du burde tenke deg bedre om før du poster slike kommentarer. Vil veldig gjerne komme in på Westerdals. Hva synes du om coveret mit da? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) synes du burde tenke deg bedre om før du poster slike kommentarer. Vil veldig gjerne komme in på Westerdals.8265368[/snapback] Nå må du faen skjerpe deg. Spør om du fant inspirasjon fra det bilde jeg fant siden jeg syntes det hadde mange fellestrekk. Hvis du fant mitt spørsmål som en plagiat-kommentar, må selv_du_se visse likheter. Jeg syntes forøvrig ditt bidrag er veldig bra EDIT: sorry, var litt hissig. liker ikke beskyldninger Endret 29. mars 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Greit, skal sjerpe meg. Ikke mer å si om den saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå