Gå til innhold

DVD Cover for filmen The Village

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noen komposisjonsproblemer med bildet, det er litt venstretungt. Kanskje flytte teksten mer mot høyre, og gjøre noe med den venstre greina, vil balansere det litt mer. Selve valget av fonter ser bra ut, men ville kanskje ha gjort underteksten litt mindre, så den ikke blir så dominant.

Forøvrig er det et flott bilde. Trærne virker kanskje litt uproporsjonale i forhold til personen. Tror jeg ville prøvd å gjøre personen mindre, slik at det ser ut som om hun er lenger unna. Det vil også fremme den følelsen av isolasjon. Jeg har ikke sett The Village, men etter det jeg vet om den, så er det en litt dyster film. Kanskje sette ned kuløren litt?

Lykke til med opptaket!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Westerdals :)

überGoliath:

På storedyret.com legger veldig mange ut sine opptaks prøver før de er ferdige og slik har de gjort det i alle år. Tror ikke det skal være noe problem.

Da er den levert. Legger ut nyeste verisjon. Monsteret er ikke malt, alt annet er.

post-66342-1173276338_thumb.jpg

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg bladde gjennom i rotemappen min nå nettopp og fant et cover for serien "Revelations". Jeg syntes jeg hadde sett noe lignende på forumet i forbindelse med noe Westerdahlsgreier og fant igjen tråden her.

Har du hentet inspirasjon fra denne eller er det bare helt tilfeldig?

post-64633-1175163674_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Seff ikke. Har verken sett bildet eller hørt om filmen før.

Ikke det at de ligner så veldig mye på hverandre men synes du burde tenke deg bedre om før du poster slike kommentarer. Vil veldig gjerne komme in på Westerdals.

Hva synes du om coveret mit da?

Lenke til kommentar
synes du burde tenke deg bedre om før du poster slike kommentarer.  Vil veldig gjerne komme in på Westerdals.

8265368[/snapback]

Nå må du faen skjerpe deg. Spør om du fant inspirasjon fra det bilde jeg fant siden jeg syntes det hadde mange fellestrekk. Hvis du fant mitt spørsmål som en plagiat-kommentar, må selv_du_se visse likheter.

Jeg syntes forøvrig ditt bidrag er veldig bra

EDIT: sorry, var litt hissig. liker ikke beskyldninger

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...