bjoen2 Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Står i ferd med å kjøpe ny 19" skjerm, men er i tvil om hvem jeg skal velge.Har i dag en 3 år gammel compaq MV920 19" crt skjerm som barna får overta. Er ute etter en "topp" skjerm, vurderer Sony men er litt skeptisk til trinitron bilderør, med tanke på de 2 sorte stripene? noen som har erfaringer?? Hvilken skjerm er absolutt best til spill/dvd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Eizo skjermer skal vel være noe av det bedre. Du spør ikke om noen priser så da skulle jeg kjøpt meg eizo. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 02:05, skrev bjoen2:Står i ferd med å kjøpe ny 19" skjerm, men er i tvil om hvem jeg skal velge.Har i dag en 3 år gammel compaq MV920 19" crt skjerm som barna får overta.Er ute etter en "topp" skjerm, vurderer Sony men er litt skeptisk til trinitron bilderør, med tanke på de 2 sorte stripene? noen som har erfaringer??Hvilken skjerm er absolutt best til spill/dvd? Jeg har en ViewSonic P95f, det er en diamondtron, som i praksis er det samme som trinitron; Den har også de to stripene. De plager meg ikke nevneværdig, monitoren er klar og fin, men har ALT for mange settings. Kan du kjøpe en profesjonell skjerm med USB eller lignende som kan assistere med oppsett/konfigurasjon av den anbefaler jeg dette. p95f er UTROLIG bra, men det kan ta VELDIG lang tid å konfigurere den for hver oppløsning. Så... Jeg tror P95f+ kommer med USB, men vet ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå