Gå til innhold

Hvor mye sitter du for dataen?

Duffo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10-11 timer per dag. Bør prøve å kutte ned, men ikke så lett gitt :/

8898830[/snapback]

Oioioioi, det var mye! Får vondt i huet hvis jeg sitter lenger enn to timer.

Jeg setter meg altså på pc'en fra kl 12-01 hver natt og prater med folk og skriver mail og sjekker litt og sånn. Noen ganger i helgene logger jeg meg på midt på dagen og, men det er som regel en time på natta=)

Lenke til kommentar

Sitter vel kanskje altfor mye forran pc'n min jeg også, men hører jeg på musikk (Hører mye på musikk) og så ser jeg filmer her grunnet ganske stor dataskjerm.

Ellers liker jeg og lese endel om diverse ting, alt ifra teknologi til samfunn så da finnes det meste på nettet. Og så brukes den til og holde kontakt med venner og familie.

Så pc'n blir brukt til utrolig mye her i huset, og da blir det til at jeg sitter en god del forran den..

Forlater den gjerne til fordel for venner og slikt, så er ikke noe galt der.

Så sitter vel fra ca kl 17:00 til 24:00 hver dag om jeg har noe annet å finne på.. Kun 2 venner som i nærheten :p

Lenke til kommentar

I dag har jeg vært på pc i hele dag fra kl. 09.00 utenom 3 timer som ble brukt til trening og å gå i butikken. . .

Lurer på hvor utrolig mye tid det er . . .

Sikkert nermere 12 timer.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Skal vi nå se... *tenke* Før skolen sitter jeg ca. et kvarter og så fra etter skolen. 14.45 - 17.00. og så etter middag fra 17.15 - 22.30 pluss minus kveldsmat på et kvarter.

Tilsammen blir det: 7 og en halv time :D Jeg er stolt. Ekte nerd :p

edit: JEG SKJØNNER IKKE HVA SOM SKJER MED AT POSTENE MINE BLIR DOBLE HELE TIDEN :hmm:

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Sikkert rundt ti til tolv timer i døgnet nå i ferien. Kommer egentlig an på været.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...