Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 grunnet jobben blir det: god dag dette er "..." som ringer på vegne av "..." har jeg kommet til "..."? og grunnet til att jeg ringer deg i dag er "..." Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 -Hmm/hæ? -Ja -Nei Er nok de ordene som blir brukt mest. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Huh? Ka? Kæm? Kor? Jaha? Ikke nå, "gjør lekser" b...b.. (Stamming :S) Fin liste med ord det ja Endret 28. januar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 "Faen", enkelt og greit. Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 siden jeg er 20-80, trønder-nordlænding så blir det en del ord som: faen, hælvete, satan, jævla/jævlig osv i hver eneste setning.. men uten om banne ord så bruker disse ordene ganske mye: LoL homo! mårnings! kaa? hææ? nææh.. slask. sippe unge sug mæ! Howdey! mest brukte setning: og dra te h*lvete langt fa*n bort fra det jæ*vla tryne mett og hut dæ te h*lvete å dø din j*vla søring fa*n! og ja jeg blir fort irritert på søringer (født og opp lært som ekte nordlending, og det at jeg sitter fast nede i _drammen_ gjør det ikke bedre) Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 yo, morn, faen, hold kjeft, slacker, lol, epic, retard. Det er vel de mest brukte. Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 det er vel enten valp eller halla Lenke til kommentar
Jakkemannen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Svarte....Jaja....FoShizzle....mhmm..... Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Akkurat i dag må "faen" vike for "takk" og "tusen takk" Haha. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 halla lol omg faen sykt Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hmm... noe jeg ikke har tenkt på er at jeg sier noen andre ord mer enn de jeg har postet... Fuck Fucking piece of shit holy shit holy fuck damn! Jeg slår meg selv ganske mye.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 "Faen" blir det vel. Banner way for mye, så det blir en del banneord... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå