Jimmy Pop Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: fredrik930 skrev (2002-12-06 10:48):Meget fin da!!! eller utrolig fin, eller mega fin, eller sexy! Fy 'faen... Bare vent til resten av folket her våkner og leser gjennom Off Topic. Da får du høre det. Nei.. Den sangen hadde ikke vært verdt å høre selv om det hadde vært verdens peneste, sexyeste, deiligst og vakreste kvinne som sang. Den sangen er noe av det mest tafatte dritet jeg har hørt. Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg sa jo at sangen var dårlig, men dama (Christina Aguilera) var mega sexy, fin, søt og lekker. Skal vedde på at du også synes det! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Ho fungerer som ei ragdoll... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Joa, dama er grei å se på , men sangen er ikke akkurat noe som kommer til å glede generasjoner fremover. Kanskje jeg skulle forandret tråden til: "Favoritt sanger, som dere digger fordi dama er digg"? Vet ikke om det bare er jeg som har litt spesielle prinsipper, men jeg synes det er feil å digge en SANG fordi dama på videoen er digg. Ned med MTV Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Minner meg om Britney Spears' I'm a Slave For You. En sang som er litt mer tv enn radio-vennlig. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 11:10, skrev fredrik930:Jeg sa jo at sangen var dårlig, men dama (Christina Aguilera) var mega sexy, fin, søt og lekker.Skal vedde på at du også synes det! Heng opp en poster! Metallica - Welcome Home Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 16:00, skrev DjSlayer: Quote: Den 2002-12-06 11:10, skrev fredrik930: Jeg sa jo at sangen var dårlig, men dama (Christina Aguilera) var mega sexy, fin, søt og lekker. Skal vedde på at du også synes det! Heng opp en poster! Metallica - Welcome Home Akkurat Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Skal vedde på at alle dere syns Christina Aguilera er kjempe sexy og pen, dere tør bare ikke å si det for dere er redde for og dumme dere ut. Jeg sa jo at sangen var dårlig, men dama er lekker. Den beste gruppa er likavel Metallica! Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Om noen synes at hun er sexy er noe annet, man må ikke høre på musikken hennes for det. Eagles - Hotel Calefornia (live) Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Ja, live versjonen er mye bedre, tror det er noe av stemningen i sangen som blir borte i studio versjonen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den Polse skrev (2002-12-06 00:58):Herlig.Nå som folk skriver favoritt sangene, er det mulig å finne masse bra uten å høre 19 timer med søppel først.:smile: Pøh, Det er jo de samme som går igjen hele tiden. Er letter å bruke vg-listen top 20? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den Polse skrev (2002-12-06 01:51):Tool-fan? Jepp lurer om eg og skal poste alle de artistene eg har en 5-6 cd'er av? Ville blitt mangen nye poster det gitt? :wink: Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 1) Dimmu Borgir - Kings Of Carneval Creation 2) Dimmu Borgir - Entrance 3) Dimmu Borgir - Mourning Palace 4) Dimmu Borgir - The Night Masquerade 5) Dimmu Borgir - Puritania 6) Dimmu Borgir - Stien 7) Dimmu Borgir - Raabjorn Speiler Draugheimens Dimmu Borgir - Perfection or vanity 9) Him - Right here in my arms 10) Rhapsody - Emerald Sword Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 01:27, skrev Jimmy Pop:[..Tool ned og opp i mente..] Høyh! Mer juks! :wink: Rart du ikke hadde A Perfect Circle med. Er ikke Tool oppløst? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: LarsC skrev (2002-12-09 00:52):Rart du ikke hadde A Perfect Circle med. Er ikke Tool oppløst? Jeg har selvfølgelig (det eneste) albumet til A Perfect Circle, Mer de Noms. Tool er lang ifra oppløst. De holder faktisk på med nytt album som skal komme ut en gang i slutten av 2003 begynnelsen av 2004. A Perfect Circle er bare et annet band MJK synger i. (Maynard James Keenan, that is) Pluss at de har kvinnelig bassist. Og ikke er like kul som Tool, da. Men kule er de. Jepp Det er de, ja. Lenke til kommentar
Sharps Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 låter eg meiner er heilt i toppsiktet: warren zevon - werewolves of london beatles - hey jude beatles - penny lane beatles - blackbird big dee irwin - swinging on a star herman's hermits - mrs Brown, you've got a lovely daughter scott mckenzie - san fransisco hot chocolate - you sexy thing tom jones - sex bomb tom jones & the cardigans - burning down the house jerry lee lewis - bonnie b tony christie - is this the way to amarillo jepp, dette er 11 godbiter, men føler det blir gjort urett om eg ikkje nevner blant andre Tom Petty & Heartbreakers, Hootie and the Blowfish, Frank Sinatra og sist, men iallfall ikkje minst Bruce Springsteen... så jaddah, dei har mang ein godbit som nok kunne ha plassert seg på kva som helst topp 10 liste! Lenke til kommentar
QTC Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 QTC's 10 på toppers rock/pop liste :wink: 1. Waterboys - Glastonbury Song 2. Marillion - Beautiful 3. Bruce Springsteen - The Fuse 4. Yes - Changes 5. VNV Nation - Beloved 6. Spy Vs. Spy - Test Of Time 7. Hall And Oates - Out Of Touch 8. Foreigner - Urgent 9. Genesis - Mama 10. Jesus Jones - Spiral Ja det var min liste over rock og "pop" men har også sansen får heavy rock og slenger med en 10 på topp liste der å :smile: 1. Iron Maiden - Caught Somewhere In Time 2. Disciple - Big Bad Wolf 3. Rainbow - Stargazer 4. Y&T - Black Tiger 5. Sevendust - Trust 6. Black Sabbath - Another World 7. POD - The Messenjah 8. Kingdom Come - Stargazer 9. Laibach - Nato 10. Deep Purple - King Of Dreams Ja det var de listene , men men må si att de blir vel heller mere tilfeldig valgte sanger da jeg liker så mye musikk. [ Denne Melding var redigert av: QTC på 2002-12-11 04:16 ] Lenke til kommentar
Skaufjord Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 01:28, skrev Sharps:låter eg meiner er heilt i toppsiktet:...blablablatom jones & the cardigans - burning down the houseblablabla... talking heads sin versjon av "burning down the house" dvs. originalversjonen er da veldig mye bedre! Lenke til kommentar
Sharps Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 16:33, skrev JenzBenz:talking heads sin versjon av "burning down the house" dvs. originalversjonen er da veldig mye bedre! :oops: Må ærlig innrømme at eg ikkje har hørt originalen, men Tom Jones (og for så vidt The Cardigans i kombo med Tom) er heilt rått... Talking Heads har eg forøvrig aldri hørt om :???: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå