Den Polse Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg har lyst på noen nye sanger å høre på, men det meste jeg finner er bare sånn passe. Derfor foreslår jeg at alle skriver sine topp 10 favoritt sanger liste her. Helst ikke ta med sanger som du digger akkurat nå, som det er mulig du er lei innen en uke. Jeg leter etter slike man aldri går lei. Mine: Smashing Pumpkins - 1979 Dio - Fever Dreams Weezer - Buddy Holly Shades Apart - Stranger by the day NoFx - All his suits are Torn Dusty Springfield - Son of a preacher man Jimi Hendrix - Castles made of sand Nirvana - Come as you are Ugly Kid Joe - Cats in the Cradle Carpenters - We only just began Frank Sinatra - Strangers in the Night Bob Dylan - Like a rolling stone Bob Dylan - All along the watchtower Det ble 12, men det får bare være. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 [*]Smashing Pumpkins - 1979 (genial låt) [*]Elizabeth Fraser (Cocteau Twins) & Craig Armstrong - This Love [*]Primus - Winona's Big Brown Beaver [*]Immortal - Damned In Black [*]Satyricon - Black Lava [*]Seigmenn - Döderlein [*]Kari Rueslåtten - Spindelsinn [*]Tori Amos - Wrapped Around Your Finger (NIN cover, i påvente av den nye platen) [*]My Dying Bride - The Deepest Of All Hearts [*]SOAD - Aerials Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 [*]Rage Against the Machine - Killing in the name [*]SOAD - Sugar [*]Jokke med Tourettes - Narkoman [*]Sepultura - Refuse, resist [*]Turboneger - Don't say motherfucker, motherfucker [*]SOAD - aerials [*]H.I.M - Our diabolik rapture [*]C.K.Y - Flesh into gear [*]Jokke og valentinerne - Invitert [*]Audioslave - cochise Pluss endel til, men siden du satte begrensning på 10, så får jeg stoppe nå. :sad: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Pluss endel til, men siden du satte begrensning på 10, så får jeg stoppe nå. Du kan jo lage en post til, men 10 nye Lenke til kommentar
Bach Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Juleoratoriet til Bach. Den trur jeg skulle være lang nok for en fire-fem poster ihverfall. :wink: Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 [*]Fear Factory - Edgecrusher [*]Fear Factory - Remanufacture [*]Coal Chamber - Loco [*]Coal Chamber - Dark Days (+ alt annet Coal Chamber) [*]Soil - Two Skins [*]Disturbed - Stupify [*]SOAD - Toxicity [*]Spineshank - Transparent [*]Nirvana - Smells Like Teen Spirit [*]Metallica - Enter Sandman Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Robkvi skrev (2002-12-05 14:25):Du kan jo lage en post til, men 10 nye Jeg kjører på: [*]Beatles - Here Comes the sun [*]The Doors - Light my fire [*]The Doors - The end [*]Turboneger - I got erection [*]Satyricon - Havoc Vulture [*]Nightwish - Dead boy's poem (Blodig harry, men stilig :smile: ) [*]Rage Against the Machine - Freedom (klart best live) [*]Dimmu Borgir - Puritania [*]Audioslave - Show me how to live [*]In Flames - Jotun Gidder ikke en post til :razz: Men legger til at jeg liker: In Flames, Pantera, Dimmu Borgir, Soundgarden, RATM, SOAD, Jokke, Iron Maiden, Metallica, Judas Priest, KoRn, Gåte, Slipknot, sepultura ++++++ OOOOH Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 14:25, skrev Robkvi:Du kan jo lage en post til, men 10 nye Høyh! Juks! :wink: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Herlig. Nå som folk skriver favoritt sangene, er det mulig å finne masse bra uten å høre 19 timer med søppel først. :smile: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 [*]Metallica - one [*]Guns 'n roses - November rain [*]The doors - the end [*]Metallica - The unforgiven (ikke II) [*]Metallica - Master of puppets [*]Leonard Cohen - Everybody knows [*]Korn - Shoots and ladders [*]Seigmen - hjernen er alene [*]Jokke & valentinerne - sitter på en bombe [*]Rammstein - Spiel mit mir uten noen som helst rangering. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Du bad om det... Tool - The Grudge Tool - Eon Blue Apocalypse Tool - The Patient Tool - Mantra Tool - Schism Tool - Parabol Tool - Parabola Tool - Ticks And Leeches Tool - Lateralus Tool - Disposition Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Tool - Reflection Tool - Triad Tool - Faaip de Oiad Tool - Sweat Tool - Hush Tool - Part of Me Tool - Cold and Ugly (Live) Tool - Jerk-Off Tool - Opiate Tool - Gaping Lotus Experience Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Tool - Third Eye (Live) Tool - Part of Me (live) Tool - Pushit (live) Tool - Message to Harry Menback II Tool - You Lied (live) Tool - Merkaba Tool - No Quarter Tool - maynards dick Tool - Intolerance Tool - Prison Sex Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Tool - Sober Tool - Bottom Tool - Swamp Song Tool - Crawl Away Tool - Undertow Tool - 4 degrees Tool - Flood Tool - Disgustipated Tool - Stinkfist Tool - Eulogy Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Tool - H. Tool - Useful Idiot Tool - Forty Six & 2 Tool - Message to Harry Menback Tool - Hooker with a penis Tool - Intermission Tool - jimmy Tool - Die Eier von Satan Tool - Pushit Tool - Cesaro Summability Tool - Ænema Tool - (-) Ions Tool - Third Eye Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Tool-fan? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 @Den polse, syns du hadde endel bra der. Den beste Carpenters der, og Jimi ..right Tar en liste ..sånn på sparket Kingdom come: International messinger Bangor flying Circus : Ode to sadness Bangor Flying Circus : concerto for clouds M & O band : Cat & mouse Candlewick green : Doggie David bowie: Life on mars David Bowie: Aladdin sane Roxy music : edition of you Tubes: What do you want from life Tubes: Tubes world tour Tubes: brighter day Andy Fairweather Low: Wideeyed and legless Kingdom come: sunrise Kingdom come: Love is the spirit Kingdom come: space plucks Mott the Hoople : Honaloogie boogie Mott the hoople : All the young dudes Sylvia : Pillow talk M efekt : triatriket Whiskey mac: Lost & found Men : Candy Tropicals: puorto rico In search of orchestra: in search of Resonance: ok Chicago Scorched earth: On the run Alf Prøysen : Bolla pinnsvin Taste : Blister on the Moon Madura: Trapped Madura : Dreams Madura : Plain as day Buddy Miles : them Changes Groundhogs: Eksentric man .... Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 -Metallica-fuel -Metallica-The memory remains -Metallica-better than you -Metallica-Prince charming -Metallica-attitude -Metallica-For whom the bell tools -Christina Aguilera-dirrty(Sangen er drit dårlig, men sangern er drit fin(sexy) :wink: :wink: :wink: -P.O.D-alive -P.O.D-Set it off -P.O.D-whatever it takes Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: fredrik930 skrev (2002-12-06 08:55):-Christina Aguilera-dirrty(Sangen er drit dårlig, men sangern er drit fin(sexy) Ehh?? Drit fin? Hmm.. tja.. Drit er vel riktige ordet der, ja. Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Meget fin da!!! eller utrolig fin, eller mega fin, eller sexy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå