Gå til innhold

Feilprising fra Databutikken?

Anbefalte innlegg

Jeg var veldig heldig og gikk inn på ukens tilbud på rett tidspunkt og bestilte 2 stk Asus bærbar til 2980 kr.Asus Bærbar

Men en kundebehandler sier at de kun har en igjen, burde jeg godta dette?

Det er jo ikke min feil at de evt. har lagt ut feil pris og ettersom ordren gikk igjennom burde jeg ha krav på å få tilsvarende produkt til samme pris?

Jeg kom også med et forslag på at han kunne gi meg en god rabatt på en bærbar jeg ønsket meg, men dette var ikke mulig.. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var veldig heldig og gikk inn på ukens tilbud på rett tidspunkt og bestilte 2 stk Asus bærbar til 2980 kr.Asus Bærbar

Men en kundebehandler sier at de kun har en igjen, burde jeg godta dette?

Det er jo ikke min feil at de evt. har lagt ut feil pris og ettersom ordren gikk igjennom burde jeg ha krav på å få tilsvarende produkt til samme pris?

Jeg kom også med et forslag på at han kunne gi meg en god rabatt på en bærbar jeg ønsket meg, men dette var ikke mulig..  :no:

7955504[/snapback]

Tror du burde godta å bare få en og være fornøyd med det. Kan ikke helt tro at den prisen er korrekt.

Lenke til kommentar

som Christian86 sier, du burde nok godta det.. databutikken har som de fleste andre butikker dette paa sin info side:

Informasjon

Vi forbeholder oss for trykkfeil, feil i informasjon, samt feil i spesifikasjoner, på samtlige produkter og tjenester i vårt sortiment.

men enig at det er kjipt aa finne f.eks. en svinbillig gjenstand, aa faa "vi forbeholder oss mot trykkfeil" i svar :hm:

men du fikk iallefall en laptop ganske saa billig :thumbup:

Lenke til kommentar

Trur du skal takke og bukke og holde godt kjeft.

Det einaste som kan skje med for mykje masing er at dei:

1) Merker feilen, og dermed stopper ordren

2) Synes at det blir for lite å prøve å godgjere denne kunden, då den krever dobbelt opp når det er ein feilprising som ligg til grunn for den fantatstiske prisen. Og då kansellerer begge ordrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...