sitdown Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg var veldig heldig og gikk inn på ukens tilbud på rett tidspunkt og bestilte 2 stk Asus bærbar til 2980 kr.Asus Bærbar Men en kundebehandler sier at de kun har en igjen, burde jeg godta dette? Det er jo ikke min feil at de evt. har lagt ut feil pris og ettersom ordren gikk igjennom burde jeg ha krav på å få tilsvarende produkt til samme pris? Jeg kom også med et forslag på at han kunne gi meg en god rabatt på en bærbar jeg ønsket meg, men dette var ikke mulig.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg var veldig heldig og gikk inn på ukens tilbud på rett tidspunkt og bestilte 2 stk Asus bærbar til 2980 kr.Asus Bærbar Men en kundebehandler sier at de kun har en igjen, burde jeg godta dette? Det er jo ikke min feil at de evt. har lagt ut feil pris og ettersom ordren gikk igjennom burde jeg ha krav på å få tilsvarende produkt til samme pris? Jeg kom også med et forslag på at han kunne gi meg en god rabatt på en bærbar jeg ønsket meg, men dette var ikke mulig.. 7955504[/snapback] Tror du burde godta å bare få en og være fornøyd med det. Kan ikke helt tro at den prisen er korrekt. Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Ja, jeg var jo heldig uansett med å få en bærbar pc med webcam til 2980 :-) Noen andre som har noen meninger rundt dette? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 som Christian86 sier, du burde nok godta det.. databutikken har som de fleste andre butikker dette paa sin info side: InformasjonVi forbeholder oss for trykkfeil, feil i informasjon, samt feil i spesifikasjoner, på samtlige produkter og tjenester i vårt sortiment. men enig at det er kjipt aa finne f.eks. en svinbillig gjenstand, aa faa "vi forbeholder oss mot trykkfeil" i svar men du fikk iallefall en laptop ganske saa billig Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Trur du skal takke og bukke og holde godt kjeft. Det einaste som kan skje med for mykje masing er at dei: 1) Merker feilen, og dermed stopper ordren 2) Synes at det blir for lite å prøve å godgjere denne kunden, då den krever dobbelt opp når det er ein feilprising som ligg til grunn for den fantatstiske prisen. Og då kansellerer begge ordrene. Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Fikk mail fra Databutikken, den bærbare pcn var ikke feilpriset.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå