Nervar Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Sitter på følgende hovedkort: Sapphire PURE CrossFire™ 3200 Advantage(PC-AM2RD580Adv) Er dette brukbart til overklokking. Skal innrømme at når det kommer til hovedkort og overklokking så har jeg ikke peiling. Hvis det ikke er brukbart noen anbefalinger? Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Har ikke peiling på det HKet der, men Asus P5B er vel noe av det beste, om ikke det beste, HKet du får tak i når det gjelder overklokking. Ta en titt på topp 5 på "The 500fsb+ club"-tråden, så ser du hvilket HK som dominerer. Endret 18. februar 2007 av Gordon_Freeman Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Skal du kjøpe nytt system, eller bare hovedkort? Hvis du skal bytte alt, hadde jeg ville vurdert Conroe basert system istedet for AM2 Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Skal du kjøpe nytt system, eller bare hovedkort? Hvis du skal bytte alt, hadde jeg ville vurdert Conroe basert system istedet for AM2 7970454[/snapback] P5B er P965 da. Altså støtter den C2D... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå