Gå til innhold

Hvem får bedre tlbud når de ringer hos dell?

EG-s

Anbefalte innlegg

Tente å ringe dell for å sjekke om en fikk lavere pris en nettpris.

Men sjekket begge tilbudene, og på nettet var det lavere med gjennomsnittlig 1000kr.

Er en bare dårlig til pruting, eller er dette en vanlig sak?

Med dell sine svingninger i tilbud, så må en følge med prisene over en stund for å se hva som er tilbud

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro det hele kommer an på hvilken vare det er du er ute etter. Dessuten er det selvfølgelig mye opp til selgeren hvor villig han/hun er til å gi en rabatt/prisreduksjon.

Jeg har gode erfaringer med å ringe dell, og som oftest så får jeg bedre tilbud enn det som ligger på nettet. Nå skal det samtidig nevnes at jeg bruker samme selger hver gang, og at jeg handler titt og ofte dell produkter. Hvis selgeren vil beholde meg som kunde, så må han gi meg en god pris, ellers kjøper jeg enten direkte på nettet, eller hos en annen selger/leverandør. Dessuten liker jeg å handle hos samme person flere ganger, da har du dessuten en person du kan ta direkte kontakt med dersom du lurer på noe.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg fra dell er alle de ulike tilbudene de har på nettet.

En må nesten følge med i ukevis for å finne hvilken pris\kombinasjon av utstyr som ikke er på den høyeste skalaen.

Så fikk tilbud på noen kombinasjoner av maskiner på mail, sjekket på nettet og de var rundt 1000kr dyrere.

Et eksempel er xps 1710 ,Go 7950 grafikk,med t7200 2.0G. ekstra var 7200rpm disk og blåtann. Eneste tilbud en fikk var med "supertilbud" på 4 års nbd servive

pris 21400

skulle tro i det minste de matchet nettprisene,

Lenke til kommentar

Jeg fikk også bedre tilbud ved å ringe selgeren, synes også det til tider kan være litt villedende å finne frem på dell.no siden de justerer prisene nesten hele tiden.

Det er ved å ta en telefon til Dell du opplever hvor god kundebehandling og service de har.

Lenke til kommentar

ringte en stund senere og fikk ny pris som var 850kr lavere en originalt tilbud, men da også med xps ryggsekk greie som ikke var med før.

Men så i nye tilbudet at det var satt opp winxp home, så måtte ny ringerunde for vista home premium.

Glad de gir bort 4 år på stedet så fort,- slipper ihvertfall å sende denne til irland etter kun 1 ukes bruk som den forrige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...