Gå til innhold

Hjelp til valg av vannkjøling!

Anbefalte innlegg

Hei lurte bare på om noen gidder og hjelpe meg og sette opp va jeg trenger til vannkjøling av følgende komponenter til overklokking:

AMD Athlone X2 5200+ og ATI Radeon X1950XTX

Syns det er litt kipt og komme og spørre her ettersom jeg ikke akkurat er aktiv på forumet men håper noen gidder og hjelpe.

På forhånd takk.

EDIT: Har foresten lest gjennom les først osv. men føler fortsatt at jeg ikke har peiling på va jeg burde velge.

Endret av Nervar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Microplex sine er veldig bra. Det er de samme kvalitetsproduktene som du kan plukke selv. Men hvis du vil ha det beste av det beste burde du bestille fra vcore. Der kan du kjøpe Thermochill rad. bl.a., men jeg ville valgt performance settet til Microplex + Swiftech MCW60 til GPU.

Lenke til kommentar

Bryr meg ikke om det er ferdigsett eller om jeg må kjøpe delene separat. Leter etter et godt system men føler at jeg har lite peiling på hva som er gode komponenter. Som sagt i første post er det vannkjøling til overklokking og ikke får og få en stille PCe. Venter litt med og bestille i tilfelle det er flere som har noen anbefalinger.

Lenke til kommentar

Skal du legge så mye i det, får du nok noe av det beste i alle kategorier, tror jeg! Da kjøper du fullt opp med Swiftech-blokker for cpu og hovedkort, Swiftech-pumpe, primoflex-slanger, kanskje en AC eller EK-fulldekkende blokk på skjermkort (evt. en swiftech der også), og en cooltek eller mist (vanlig) radiator (3x120 hvis du har plass). Avhengig av hovedkort, kan også en MOSFET-kjøler være på sin plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...