Hawken_ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har nylig kjøpt meg MS Intellimouse 3.0 og er interessert i å bruke den fullt ut i diverse spill. Problemet er at jeg ikke får konfigurert "sideknappene" i spillet jeg spiller nå (Rainbow Six Vegas). Finns det noe bedre software enn "MS Mouse" som følger med musa som jeg kan bruke isteden? I tillegg lurer jeg også på hvordan jeg justerer følsomheten (DPI)? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Intellipoint følger vel med? Der skulle du ha mer enn nok muligheter. Tips: Sett MB3 til noe annet enn zoom... Lenke til kommentar
Hawken_ Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Intellipoint følger vel med?Der skulle du ha mer enn nok muligheter. Tips: Sett MB3 til noe annet enn zoom... 7955453[/snapback] Nei,ikke såvidt jeg kan se... Fulgte bare med et program som heter Microsoft Mouse, og det var alt... Lenke til kommentar
Hawken_ Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Intellipoint følger vel med?Der skulle du ha mer enn nok muligheter. Tips: Sett MB3 til noe annet enn zoom... 7955453[/snapback] ...har uansett lastet ned intellipoint ver 6.1 8 (...tror jeg) og skal ta en titt på den nå...takktakk Lenke til kommentar
Hawken_ Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Intellipoint følger vel med?Der skulle du ha mer enn nok muligheter. Tips: Sett MB3 til noe annet enn zoom... 7955453[/snapback] det du kaller for intellipoint er vel det som i virkeligheten heter for MS mouse,eller...? Ellers hvordan jeg skal få sideknappene til å fungere er fortsatt et mysterium? M.a.o. er jeg fortsatt like langt (se hovedspm.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå