Solsviken Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Se bort i fra de to første innleggene som ligger her, de omhandler et annet spørsmål. Er det mulighet for å få webradio på symbianOS telefoner ? Series60 3rd ed. tror jeg det er jeg har ? Telefonen har jo WLAN støtte, noen som vet om dette lar seg gjøre ? Endret 16. februar 2007 av g0lden Lenke til kommentar
123smilys Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg forsøker å få installert noen Themes, men siden disse ikke er komt spesefikk til E65 enda tenkte jeg å forsøke å benytte Nokia N73 sine. Når jeg forsøker dette får jeg en sertifikat feil, er det slik at disse ikke kan benyttes på min E65 ? eller er det bare noe galt med akkurat den themen ? Hvilke Themes kan jeg i så fall lete etter ? Takk for hjelpen (håper jeg la denne i rett kategori) 7955237[/snapback] Du må på inn på installering-prog.beh.-innstillinger og sette prog.vareinstallering til alle. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Se der ja, det gjorde susen. For fremtiden så er det ikke nødvendig å quote mitt innlegg, spesielt ikke når du er førstemann som svarer! Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Se der ja, det gjorde susen. For fremtiden så er det ikke nødvendig å quote mitt innlegg, spesielt ikke når du er førstemann som svarer! 7955387[/snapback] Presterer å klage på at de quoter deg når de hjelper deg... skulle ikke hatt hjelp i det hele tatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå