iMono Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Siden er laget i flash. Du trenger ikke et spesielt operativsystem meg bekjent for å kjøre denne siden. Det jeg liker med denne kontra YouTube er at den; 1) Var raskere. 2) Har bedre brukergrensesnitt for å gjøre flere ting på en gang. 3) Stiligere ekstern avspiller. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 1) Var raskere. 7956945[/snapback] Nå håper jeg serriøst du kødder... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 1) Var raskere. 7956945[/snapback] Nå håper jeg serriøst du kødder... 7957132[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 1) Var raskere. 7956945[/snapback] Nå håper jeg serriøst du kødder... 7957132[/snapback] Nei. 7957227[/snapback] Raskere? Gikk jo fullstendig i sirup her. FF/OSX Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 1) Var raskere. 7956945[/snapback] Nå håper jeg serriøst du kødder... 7957132[/snapback] Nei. 7957227[/snapback] Raskere? Gikk jo fullstendig i sirup her. FF/OSX 7957743[/snapback] Kan noen lære seg norsk? Jeg skrev verbet i preteritum. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Fiks støtte til Opera og so skal eg kanskje vurdere å teste ut sida.Dårlig! 7955220[/snapback] MS saboterer for opera nok engang, ikke noe nytt akkurat. Det er rett og slett talentløst. AtW Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) ja, men denne gangen hjalp det ikke med "masker som Internet Explorer", så feilen er ikke at de sender ut egne stilark til Opera virker det som. Tydeligvis ligger det et annet sted, sikkert mye rar kode som kun IE klarer å tyde... Det kan jo ha noe med valideringfeilene som de har? http://validator.w3.org/check?uri=http://soapbox.msn.com/ Edit: det virker som siden bruker snodige javascript for å blokker Opera ute, slå av javascript, og det dukker iallefall opp noe. Ulempen er at du får ikke sett mange videoer uten javascript... Endret 16. februar 2007 av qualbeen Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Yotube har 60 flere valideringsfeil (75% mer) enn Soapbox... http://validator.w3.org/check?uri=http://www.youtube.com/ Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Skulle nesten tro du jobber for Microsoft iMono... At MS ikke klarer å støtte Opera sier mer om MS enn om noe som helst annet. Spør du meg så påvirker ikke det faktum at dette er en beta i noen som helst grad heller. Tanken bak soapbox er god, men er det nødvendig? MS burde i disse dager prioritere enkelte andre ting fremfor dette. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Yotube har 60 flere valideringsfeil (75% mer) enn Soapbox...So *hm hm* what!Jeg får ikke brukt Soapbox i Opera. Jeg får brukt Youtube i Opera. Ergo er Soapbox uaktuelt for meg. Så lenge siden vises som den skal driter jeg i valideringsfeil, så lenge det ikke er mine valideringsfeil Antall feil sier ingenting om du ikke også sammenlikner alvorligheten til feilene. Dertil kan det jo også nevnes at etter det qualbeen skrev i edit tyder på at Opera ikke funker pga stygge Javascript, ikke pga dårlig HTML. Jeg har samme erfaring som qualbeen. Endret 16. februar 2007 av olefiver Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 bare en liten presisering: jeg har ikke tittet for mye på javascriptene (det er maaaaange av de), men jeg registrerer at IE får ett stilark, Safari et annet, og alle andre browsere ett tredje (altså firefox,opera får det samme arket). At det er dette som gjør at siden ikke vises i Opera aner jeg ikke - det kan godt hende feilen ligger i et av de mange andre javascriptene.. Om noen føler de har kunnskap og tid nok, skal de få lov til å gå scriptene nøyere i sømmene Men det som er sikkert er at det iallefall dukker opp innhold på sia med engang man disabler javascript i Opera. Hva som skjer i andre nettlesere med/uten javascript har jeg ikke testet ut. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Skulle nesten tro du jobber for Microsoft iMono... Jeg gjør det. Tjener store grunker både fra Microsoft og Apple. Jeg blir sponset av Apple pga avataren min... @olefiver: Poenget mitt var at det sikkert ikke var valideringsfeilen som var kilden til problemet i andre nettlesere. Qualbeen ser jo ut til å nærme seg en årsakssammenheng. Endret 16. februar 2007 av iMono Lenke til kommentar
iDude Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) ...Kan noen lære seg norsk? Jeg skrev verbet i preteritum. 7957783[/snapback] Så du liker den nå fordi den var raskere? WTF does that mean? Endret 16. februar 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) @olefiver: Poenget mitt var at det sikkert ikke var valideringsfeilen som var kilden til problemet i andre nettlesere. Qualbeen ser jo ut til å nærme seg en årsakssammenheng.Da beklager jeg.Det var nemlig meget enkelt å forstå innlegget ditt som et forsvar av Soapbox på grunnlag av valideringsfeil hos Youtube kontra Soapbox. Uansett ser det ut til at feilen ligger hos Soapbox, ikke Opera. Jamfør javascript-situasjonen. Endret 17. februar 2007 av olefiver Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 ...Kan noen lære seg norsk? Jeg skrev verbet i preteritum. 7957783[/snapback] Så du liker den nå fordi den var raskere? WTF does that mean? 7960930[/snapback] Jeg likte den fordi den var raskere. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) ...Jeg likte den fordi den var raskere. 7961758[/snapback] Fett nok. Men det var ikke det du skrev, preteritum eller ei Endret 17. februar 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå