Gå til innhold

Microsoft utfordrer YouTube

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

phew.. var ikke bare til meg at den ikke funket i Opera altså.. :p

Men siden var jo ufattelig treg også, i IE

EDIT: Jeg fikk sett ÉN video, så henger faen meg hele dritten..

"loading".... ..... ..... ...... ......

Endret av Steina
Lenke til kommentar

trenger man både windows media player og macromedia flash?? det burde nå holde med et av formatene for å titte på filmer...

Det stemmer forøvrig at et søk i YouTube avslutter filmen man ser på, og at man havner på en side med alle søkeresultater. Men det er vel ikke utenkelig at Google kan fikse det?

Håper at Microsoft har noe mer å slå i bordet med, før eventuell lansering. En blåkopi vil ikke fungere godt, de må komme med noe mer! Det at tjenesten er litt buggy, legger jeg ikke så mye vekt på - youtube var også buggy i starten. Men siden er jo selvfølgelig nødt til å støtte alle de 4 store nettleserne om den skal bli noe populær. Litt rart at slik støtte ikke var på plass før lanseringen av den åpne betaversjonen egentlig :p

Lenke til kommentar

Microsoft burde slutte og lage ting som noen har laget fra før, og heller lage noe nytt :) det er noe alle er enige i. Det går ikke den dag i dag og bare kopiere en ide, for så og prøve og få sin del av kaka.. Dem burde heller finne på noe nytt som ingen andre har.. Og gjennomføre denne GODT før dem legger den ut, uten noen form for bugs og dritt. For Microsoft den dag i dag, er og kopiere en annen sin ide, og gjøre den 123123 ganger værre, buggy, osv osv.. Kan ikke komme på noe i farta som er sånn skikkelig GODT jobba microsoft, dette likte jeg prosjekt.. Men det er jo bare meg...

Lenke til kommentar
Det stemmer forøvrig at et søk i YouTube avslutter filmen man ser på, og at man havner på en side med alle søkeresultater. Men det er vel ikke utenkelig at Google kan fikse det?

7955412[/snapback]

Det er da ikke noe galt i det.. Det er da slik det SKAL funke..

Går ann å åpne søket i nytt vindu.

Lenke til kommentar

Syntes det er helt greit av Microsoft og komme med noe sånt som dette..

Er jo bare BETA versjon enda, så ikke forvent alt for mye enda..

Det med at Microsoft nå kopierer Google sin YouTube..

Jaja, for oss som brukere skader jo ikke det, begge er jo gratis, og du kan selv velge hvem av de du ønsker å benytte deg av.. Dessuten kan dette fort skape konkurranse imellom Google og Microsoft, og gjøre YouTube bedre.. Og det skader ingen, og tenk om Microsoft sitt svar på YouTube blir kjempe bra, og blir på alle måter langt bedre enn YouTube, da klager ingen noe mer..

Altså, at Microsoft er de som utfordrer Google litt, har jo ikke noe å si..

Sånn som dette er det jo med alle ting..

Skal da liksom Symantec slutte å utvikle AntiVirus programmer, fordi Eset alt gjør det med NOD32.. Skal vi legge ned utviklingen av MediaMonkey, vi har jo Windows MediaPlayer.. Hmm, hva skal vi med CD Burner Pro, når vi har Nero?

Vi har alt operativsystemer fra Microsoft via Windows, da kan vi jo likså greit slutte med Mac, Linux og alt sånt da.. Ey, Intel utvikler prosessorer, så bort med AMD! osv..

Nei, det blir for dumt..

Dessuten er det litt rart at vi kan klage på at flere prøver seg, det vil ikke akkurat føre til at ting blir verre eller dårligere, kanskje Microsoft sitt svar på YouTube blir en total flopp, dog har vi enda YouTube, så hvilken skade har det da gjort?

Hvis det blir utrolig bra, og gjør YouTube til skamme, da fikk vi jo bare et bedre alternativ.. Og det er hvert fall ikke noe galt i det.. Dessuten kan dette føre til at Google bruker flere ressurser osv på YouTube, noe som bare vil være positivt for oss brukere.. Også er dette gratis funksjoner, fatter ikke helt hva folk klager på her..

Lenke til kommentar

Problemet er ikke at de lager konkuranse, problemet er at Microsoft er så store at de burde ikke prøve å komme inn på alle felter! Det er ikke et lite puslig firma som prøver å skape litt penger til mat, men et stort firma som kan markedsføre SoapBox igjennom utallige programmer som de allerede har laget (for å konkurere mot andre programmer ijen..) Poenget er, microsoft er for store til å sitte å stjele ideèr, man skulle da tro de hadde råd til å få inn noen folk som faktisk fant på noe nytt..

Microsoft bør heller legge pengene i å utvikle et bra operativsystem, isteden for å snike på alt annet, ingen kan være best i alt!

Lenke til kommentar
Systemkrav:

# Microsoft Windows Media Player 9 eller nyere

Hvorfor ikke bare skrive fullt ut: Systemkrav: Windows XP eller nyere.

Nok en slem taktikk fra microsoft for å sette kjepper i hjulene for Linux-brukere og gjøre det vanskeligere å få folk over på Linux. La meg gjette: Tjenesten blir tett integrert med Live Messenger, Hotmail, MSN today, osv for å promotere og kapre kunder som ikke vet bedre.

Lenke til kommentar
Systemkrav:

Siden funker fordundre meg i Firefox i Linux... Sett på maken! :p

7955339[/snapback]

Og hadde du lest artikkelen hadde du sett at tenesta støtter Safari og følgande OSX. :)

Lenke til kommentar
Systemkrav:

Siden funker fordundre meg i Firefox i Linux... Sett på maken! :p

7955339[/snapback]

Og hadde du lest artikkelen hadde du sett at tenesta støtter Safari og følgande OSX. :)

7956095[/snapback]

Ikke det at jeg testet det no grundig, bare spilte av en tilfeldig teit film. :) Var vel flashbasert den jeg spilte av, og man kan da si Linux er støttet. Det samme gjelder ikke for Media Player, selv om det er fullt mulig å spille av slikt i Linux også. Hvor kommer Media Player inn egentlig, ifm. tjenesten deres?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...