gnav Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Noen som vet hvor man kan se Kampen for tilværelsen nå som den ikke lenger er på nrk.no? Jeg var midt i sesong 2 da de tok den ned... Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Det finnes muligheter. Men det kan vel ikke nevnes her inne.. Kampen For Tilværelsen S02 720p HDTV DD5.1 x264-NorTV Endret 18. september 2015 av MKej Lenke til kommentar
gnav Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Det er sant. Dette er vel ikke det rette stedet for å spørre om noe sånt. Dog finner jeg fortsatt ikke noe, selv om jeg søker på «Kampen For Tilværelsen S02 720p...» i google. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Det tok altså 8 nominasjoner før Jon Hamm endelig fikk sin velfortjente Emmy. Endret 21. september 2015 av Maury 3 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 (endret) Den som fortjente emmyen var ben mendelsohn, ingen andre. Endret 24. september 2015 av Wilshere19 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Litt spent på Heroes Reborn. Jeg digget første gang de viste Heroes, bortsett fra at de rotet seg litt bort etterhvert, for mye en ikke fikk svar på og at avslutningen på serien var ganske dårlig. Sett at det er noen andre serier som startet opp denne uken. Noen som vet noe om de forskjellige og om de skal være bra? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Fall TV be like whack yo. Bortsett fra Muppets er alt av det nye whack. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) 12 nye episoder av Black Mirror kommer på Netflix, mulig allerede neste år. Anbefaler deg å få med deg spesielt denne. Hver episode av serien er enkeltstående med egne historier, karakterer og skuespillere i hver. Handler veldig mye om teknologi. https://www.youtube.com/watch?v=Sw3GIR70HAY Endret 26. september 2015 av Maury 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Ble ferdig med Sesong 1 av House of Cards tidligere denne uken og er allerede godt i gang med Sesong 2. Liker serien så langt. Litt annerledes enn alle action-seriene der folk blir drept i hytt og pine. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Gud, som om ikke Heroes kopierte X-Men nok fra før så har det blitt lagt på en ekstra dose i Heroes: Reborn også. Med sine historier rundt nye mutanter som får krefter som ble omfavnet av de med erfaring, mutant virus, mutant forfølgelse / eksperimentering, en sinnsforvirret mutant ute etter å ta mennesker og mutanter o.s.v. virker det bare som at Tim Kring & Co har tatt blåkopieringen videre med maskerte "superhelter" og vanlige mennesker som går etter "mutanter". Hvor lenge til er det før vi får Sentinels også? Heroes: Reborn får meg til å huske hvor papirtynne og idiotiske mange av karakterene og historiene i Heroes var. Virker veldig ofte som de forsøker å lage serien billigst mulig. Actionsekvensene kommer fram noe veldig klumsete, og med tanke på hva The Flash og Arrow, som har rundt det samme, eller mindre budsjett gjør så virker det veldig utdatert. Heroes: Reborn er ikke noe påminnelse av hva som kunne vært bra eller kanskje var greit med Heroes, det er en stor påminnelse av hvor dum seriens bitre slutt var. Og hvor elendig er ikke Zachary Levi som skurk? Usj.. Endret 28. september 2015 av Maury Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Heroes var en av de seriene jeg likte veldig godt da det gikk sist. Det vil si begynnelsen! Etter hvert som tiden gikk så ble serien dårligere og dårligere og det hele ble toppet med en idiotisk avslutning. Jeg kommer nok til å sjekke Heroes Reborn, men merker nå at forventningene mine ikke er spesielt store lengre. Hadde håpet de skulle ta det beste fra Heroes og bygge videre på det. Noen som har sett på Blindspot eller Limitless? Verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Sesong 3 av Hannibal er endelig kommet på netflix! Helt rå serie ☺ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Noen som har sett på Blindspot eller Limitless? Verdt å sjekke ut? Piloten til Blindspot var kjempekjedelig, men liker casten godt. Så kanskje jeg gir serien en sjanse senere en gang. Det er den mest suksessfulle nye dramaserien i år så langt på de store kanalene i USA, med manusordre klart allerede etter en episode var sendt. Limitless hadde en grei pilot, men skeptisk på hvordan serien fungerer videre som en serie. Det er et tilfelle hvor piloten ikke er helt klar om det fungerer som en serie i helheten. The Player med Phillip Winchester (fra Strike Back) og Wesley Snipes var grei popcorn-action, selv om jeg fant hovedplottet litt unødvendig komplisert er det litt uvanlig (som kan kanskje bli positivt videre, eller ikke). Skal ihvertfall sjekke ut episoden med Eric Roberts som kommer snart. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Wow Bob Wow: 10 Killer BOB Doppelgangers That Could Succeed Frank Silva In The New Twin Peaks Støtter det første forslaget. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Bjarne Brøndbo? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Så kriteriet er mann over 50? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Njæ, tror ikke Blomster-Finn er kandidat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 http://www.youtube.com/watch?v=Hh11NDMHVl0 MASK 30 år....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå