Benbjo Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Jeg synes det var greit nok. Sesong 1 klart best, sesong 2 hakket under, sesong 3 sånn passe. Greit å få med seg, men ikke noe must Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Gitt tittelen til House of Cards så venter jeg fortsatt på at korthuset skal begynne å falle. Jeg har hele tiden gått utfra at poenget med serien er at vi skal se Frank stige helt til topps som president, for så å bli senket av at noen avslører alt grumset han har vært involvert i på veien dit. Jeg synes serien var inne i en veldig god spenningskurve da journalistene drev og gravde i fortiden hans og det så ut som om alt kunne kollapse når som helst, men det førte ikke frem til noe og etter det gikk luften ut av ballongen. Jeg håper at bruddet med Claire vil få konsekvenser som gjør at spenningskurven tar seg opp igjen. Endret 10. september 2015 av Spartapus Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Spoiler tags er en fin ting Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Kommer nok aldri til å gidde å starte på den serien der. Det forsterkes bare etter å ha lest siste innleggene her. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Spoiler tags er en fin ting Men nå sparer de tid og kan begynne direkte på fjerde sesong. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Skjønner ikke hvordan AMC skal få noe bra ut av det, men liker castingen og produsent Sam Catlin fra Breaking Bad. Må kutte ned på banning og sex. Kommer våren 2016. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Gleder meg til Jessica Jones. Har trua. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Spent hvordan de gjør det med Kilgrave/Purple Man. Han gjorde jo noe svært fucked stuff med Jessica Jones. Karakteren ble ikke akkurat introdusert i en glad og fargefull tegneserie kan man si. Solide castinger med Kyrsten Ritter, David Tennant og Mike Colter. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Off, enda en Marvel serie.. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Yes, og det verste er at du MÅ se den. 5 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Skjønner ikke hvordan AMC skal få noe bra ut av det, men liker castingen og produsent Sam Catlin fra Breaking Bad. Må kutte ned på banning og sex. Kommer våren 2016. Banning bryr jeg meg ikke om. Og de trenger ikke kutte ned på sexen, bare ikke vise like mange kjønnsorganer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) 25 år siden Fresh Prince hadde premiere i dag. Kanskje det mest relevante klippet for dagens USA i nyhetsbildet. Endret 10. september 2015 av Maury Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 You're the Worst og The League tilbake på tv-skjermene. Herlig åpningscene i The League med Beast Mode! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 You're The Worst var herlig å få tilbake. Edgar er å bli en av de mest sympatiske karakterene på tv-skjermen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Video 25 år siden Fresh Prince hadde premiere i dag. Kanskje det mest relevante klippet for dagens USA i nyhetsbildet. Herlig serie, herlig klipp. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Tragisk, selv om jeg liker at Character Actress Margo Martindale får en ny Emmy er dette feil. Hun fikk beste gjesteskuespiller for den gjesterollen hennes i en episode av The Americans, sesong 3. En opptreden så kort og lite minneverdig, fremfor Julia Garner og Lois Smith som faktisk gjorde noe. Virker som de som stemmer ved Emmy`er stemmer på Martindale uansett hva. Fuck em Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Noen som ser på Narcos? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Vanvittig bra serie, kjør på og nyt det Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Brodern sa han satte oppe hele natta og så alt her om dagen, så mistenker det er bra. Litt irriterende å leve i TV-serienenes gullalder. Har jo ikke tid til å få med seg alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå