Shruggie Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Hva om de snakket vanlig engelsk med hverandre og gebrokkent med andre? For å vise at det ikke er samme språk. Forøvrig: Endret 2. september 2015 av Shruggie Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 https://www.youtube.com/watch?v=nZyhQoFRHxQ Emmy Rossum hjalp Rami Malek få hovedrollen i Mr. Robot, til en grad. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=WPwaCjE8DcY Endret 2. september 2015 av MKej 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 God sesongfinale av Mr. Robot. Spent på å se hvordan serien blir i sesong 2. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Nettopp sett ferdig narcos, fantastisk! Wagner moura er en eksepsjonell skuespiller, jeg har kun sett han før i elite squad, men her i narcos får han virkelig vise sitt repertoar. Denne serien er ikke redd for å tråkke på noen tær, og har mange spark mot usa's involveringer i kokainkrigen,og livet på Nicaragua og Panama med sine diktaturer på slutten av 80 tallet. Great success. Gleder meg som en tysk linedancer til sesong 2! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Gleder meg som en tysk linedancer til sesong 2! ? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Haha, hva faen ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Hvor mange episoder er det av MrRobot i første sesong? Trodde først det var 9, men så dukker det opp en nummer ti plutselig? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Hvor mange episoder er det av MrRobot i første sesong? Trodde først det var 9, men så dukker det opp en nummer ti plutselig? 10. Siste kom ut 2.september. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Hmmmm... Er flere plasser episode 9 blir kalt sesongavslutning. Episode 10 kom da ikke andre september? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Episode 10 heter eps1.9_zer0-day.avi. Er det der forvirringen ligger? 2. september ja. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Og Episode 1 heter eps1.0_hellofriend.mov.Anbefaler TS sider som imdb.com for aa sjekke slikt i fremtiden http://www.imdb.com/title/tt4158110/episodes?season=1&ref_=tt_eps_sn_1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Episode 10 heter eps1.9_zer0-day.avi. Er det der forvirringen ligger? 2. september ja. Her var misforståelsen. Har ikke fått med meg at det begynner på 1.0.... Takk Er på jobb, så ligger litt etter skjema. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Og Episode 1 heter eps1.0_hellofriend.mov. Anbefaler TS sider som imdb.com for aa sjekke slikt i fremtiden http://www.imdb.com/title/tt4158110/episodes?season=1&ref_=tt_eps_sn_1 Har jo sjekket dette som eg skriver. Og såg tallet 9. En simpel misforståelse da eg aldri såg at episode 1 kalles 1.0.... For meg er dette vinn vinn da eg har en episode til. Syntes "sesongavslutningen" var litt tam ja! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Nettopp ferdig med Sons of Anarchy. Slutten måtte bare ende slik, men fy søren hvor innvikla de gjorde det med beefen mellom kineserne og Marx. Så alt for mange personer døde den siste sesongen. Spesielt tapene av Juice og Bobby satt langt inne hos meg. Absolutt en konge serie som jeg ikke angrer på at jeg startet. Neste serie på programmet blir House of Card. Gleder meg Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Gjør deg selv en tjeneste og unngå sesong 3. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Lat som at sesong 1 var slutten. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Noen som har sjekket ut 1992? http://www.imdb.com/title/tt2983290/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Ja, god og undervurdert/oversett serie.. Spent å se om de følger etter med en ny serie som en oppfølger en gang i framtida, siden det var snakk om serieskaperne om en ny miniserie som var satt til 1993 (som da ville også hete 1993). Eller om de løser det på noe annet vis. Mulig 1992 blir en av mine topp 10-serier i år. Endret 9. september 2015 av Maury Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Gjør deg selv en tjeneste og unngå sesong 3. Lat som at sesong 1 var slutten. Er det så dårlig altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå