GeneralUser Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Så første episode av The Knick i går kveld. Har kun to ord å si: MIND BLOWN!!!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Såg første av Mr.Robot. Nå bare venter eg på tid til å se nummer to. Den lover godt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Fikk tatt de to siste episodene til Peaky Blinders i natt, fin seriene det altså Gleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Begynte på Peaky Blinders her om dagen faktisk, og det virker lovende Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Sesong 6 av Sons of Anarchy ferdig. For en syk slutt! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Sesong 6 av Sons of Anarchy ferdig. For en syk slutt! Indeed.. Har enda ikke fått meg til å se siste sesongen av en eller annen grunn. Frykter ett makkverk av en sesong ala dexter sin siste. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Begynte på Peaky Blinders her om dagen faktisk, og det virker lovende En serie det er verdt å se. Sesong 2 klarte ikke å leve helt opp til første sesong. Skal likevel følge med videre. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Sesong 6 av Sons of Anarchy ferdig. For en syk slutt! Indeed.. Har enda ikke fått meg til å se siste sesongen av en eller annen grunn. Frykter ett makkverk av en sesong ala dexter sin siste. Absolutt. Jeg skal komme meg gjennom siste sesong, men frykter at Jax skal prøve å hevne seg på Tara så hardt at det blir tragikomisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Noen som har tips til serier som ikke baserer hele sin eksistens på at ting skal gå til helvete? Merker jeg begynner å bli vanvittig lei den uendelige bølgedalen med at verdens undergang er to minutter unna, fikses i siste liten, for så å repeteres. Virker som om hele underholdningsindustrien er basert på å skape forutsigbare katastrofer som alle vet kommer til å bli fikset. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) The 24 effect. "Damnit, Chloe! Save the world!" "OK, Jack, but this is the last time!" Endret 27. august 2015 av Shruggie 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Noen som har tips til serier som ikke baserer hele sin eksistens på at ting skal gå til helvete? Merker jeg begynner å bli vanvittig lei den uendelige bølgedalen med at verdens undergang er to minutter unna, fikses i siste liten, for så å repeteres. Virker som om hele underholdningsindustrien er basert på å skape forutsigbare katastrofer som alle vet kommer til å bli fikset. Rectify og Mad Men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Takk, skal sjekkes ut! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Rectify tar aldri det kommersielle steg ved å rette for mye fokus på hevn og sånt som serien lett kunne blitt. Serien handler mye mer om tid og den menneskelige sjelen enn noe av de små krim-elementene i serien. De er egentlig bare for å kunne avslutte handlingen der en dag føler jeg. Mad Men stiller dype og endeløse spørsmål, men Mad Men var aldri en serie redd for å stille de store spørsmålene uansett om endelige svaret ikke ble gitt. Serien tok også tak i spørsmålene om hva det betyr å selge noe og å bli solgt noe, og hvordan man finner roen i det. Flott serie fra start til slutt. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 In Treatment er en fin undervurdert (og kanskje lite sett) serie. Anbefales! Men går man fra 24 til den serien ville man kanskje kjede seg litt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Pirates have found a way to circumvent the 4K copy protection on Netflix, resulting in the first ultra high-definition leak. A copy of the first episode of Breaking Bad worth nearly 18 gigabytes is currently being traded on various torrent sites and more leaks are expected to appear in the future. https://torrentfreak.com/first-netflix-4k-content-leaks-to-torrent-sites-150828/ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Heh. Had to happen, I guess. Kommer ikke 4k-bluray nå snart uansett? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Lol 18GB for en episode. Ingen kommer til å laste ned så mye per episode Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 (endret) Det er jo fort gjort om man sitter på en greit kapabel linje da, så hvorfor ikke. Ikke at majoriteten her i landet kan godt seg med slik da. Endret 29. august 2015 av Mala Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Blir rent nostalgisk av tanken på slike nedlastingstider. Og kanskje jeg skal få oppleve å fylle en harddisk igjen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Siste helga på å se Kampen for Tilværelsen. En av de beste norske tv-seriene produsert noen gang. Solid serie for deg som ser etter noe dypere og mer tematisk enn den smale Happy Meal-menyen norske tv-serier som regel følger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå