Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved unntak av Wet Hot American Summer og noen komedie-spesialer har Blunt Talk og sesong 2 av Survivor's Remorse redda denne "komi-sommeren". Blunt Talk er en veldig god erstatter for tomrommet etter serier som Curb Your Enthusisam, Party Down og Bored To Death. Også er faen meg Richard Lewis med i Blunt Talk. 

Nå mangler det bare at "Marty Funkhouser" kommer tilbake et sted. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er nesten ferdig med Better Call Saul nå. Hva synes dere om den?

Hadde hørt blandede ting om serien, men jeg er positivt overrasket. Serien er mye mindre actionfylt enn Breaking Bad, men den har også kanskje mer hjerte. Det som er der av drama er veldig bra spilt (fyren som spiller broren til Saul gjør en veldig god jobb rolle som psykisk syk advokat-geni) og det er ganske spennende til tider. Selv om det også kan være morsomt er det langt mindre fokus på humor enn jeg hadde forventet, serien er overraskende trist og "ekte".

Selv om serien ikke alltid har den heftigste pacingen er det en av de seriene som er vanskelig å rive seg løs fra. Perfekt binge-materiale.

Gleder meg til sesong 2.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Jeg elsker Better Call Saul. Mer solid erstatter for Rockford Files, Terriers og sånt enn Breaking Bad, og det er bra synes jeg. Spinoff's burde som regel gjøre noe nytt, og eget. Better Call Saul er ikke Breaking Bad 2.0 eller 0.1, den er Better Call Saul.

Mike-sentrerte episoden, episode 6 "Five-O" er en fantastisk tv-episode. Og en av mine favorittepisoder så langt i år som jeg kommer til å huske i en stund ihvertfall

Lenke til kommentar

Enig med dere begge! 

Jeg var ikke super-gira på Better Call Saul før serien kom og var skeptisk på om jeg skulle orke å se den. Er stort sett skeptisk til spin-offs og selv om Saul var en god karakter, så visste jeg ikke hvor bra serien kom til å bli. 

Startet å se den når hele sesongen var ute slik at jeg kunne se den så kjapt jeg ville, og jeg ble virkelig overrasket over hvor bra den var. Vince har virkelig gjort en god jobb her også. Gleder meg til sesong 2!

Nå får jeg vel sette meg ned med True Detective sesong 2. Enda ikke sett eller lest noe om den annet en ting som kom før serien ble sendt. Spent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...