Mala Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Likte selv WP Enkel og fin underholdning altså. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Ash Vs. Evil Dead og The Muppets er nok de nye seriene jeg ser fram til mest i høst. For et halvt år, eller et år tilbake hadde jeg ikke trodd at jeg ville sett det på tv-skjermen i 2015. Endret 19. august 2015 av Maury 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Har max trua på Ash Vs. Evil Dead. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 "I do not hope that this will be the one, for hoping is a foolish game." Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Ved unntak av Wet Hot American Summer og noen komedie-spesialer har Blunt Talk og sesong 2 av Survivor's Remorse redda denne "komi-sommeren". Blunt Talk er en veldig god erstatter for tomrommet etter serier som Curb Your Enthusisam, Party Down og Bored To Death. Også er faen meg Richard Lewis med i Blunt Talk. Nå mangler det bare at "Marty Funkhouser" kommer tilbake et sted. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Er nesten ferdig med Better Call Saul nå. Hva synes dere om den? Hadde hørt blandede ting om serien, men jeg er positivt overrasket. Serien er mye mindre actionfylt enn Breaking Bad, men den har også kanskje mer hjerte. Det som er der av drama er veldig bra spilt (fyren som spiller broren til Saul gjør en veldig god jobb rolle som psykisk syk advokat-geni) og det er ganske spennende til tider. Selv om det også kan være morsomt er det langt mindre fokus på humor enn jeg hadde forventet, serien er overraskende trist og "ekte". Selv om serien ikke alltid har den heftigste pacingen er det en av de seriene som er vanskelig å rive seg løs fra. Perfekt binge-materiale. Gleder meg til sesong 2. Endret 21. august 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg elsker Better Call Saul. Mer solid erstatter for Rockford Files, Terriers og sånt enn Breaking Bad, og det er bra synes jeg. Spinoff's burde som regel gjøre noe nytt, og eget. Better Call Saul er ikke Breaking Bad 2.0 eller 0.1, den er Better Call Saul. Mike-sentrerte episoden, episode 6 "Five-O" er en fantastisk tv-episode. Og en av mine favorittepisoder så langt i år som jeg kommer til å huske i en stund ihvertfall Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Mike-episoden var veldig bra ja. Og setter egentlig hans handlinger i BB i et helt nytt lys. Utrolig interessant at manusforfatterne "sparte" hans historie helt til nå. I BB blir motivene hans bare hintet til. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Enig med dere begge! Jeg var ikke super-gira på Better Call Saul før serien kom og var skeptisk på om jeg skulle orke å se den. Er stort sett skeptisk til spin-offs og selv om Saul var en god karakter, så visste jeg ikke hvor bra serien kom til å bli. Startet å se den når hele sesongen var ute slik at jeg kunne se den så kjapt jeg ville, og jeg ble virkelig overrasket over hvor bra den var. Vince har virkelig gjort en god jobb her også. Gleder meg til sesong 2! Nå får jeg vel sette meg ned med True Detective sesong 2. Enda ikke sett eller lest noe om den annet en ting som kom før serien ble sendt. Spent. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Noen som har sett peaky blinders? Så første episode igår, ble ikke betatt akkurat. Selv om det virket solid. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 En gang hadde jeg en liste over serier jeg skulle se. Hadde jeg hatt den fremdeles hadde Better Call Saul fått en høy plassering, men etter at jeg begynte i ny jobb ble det lagt til så mange serier for hver jeg kunne fjerne at konseptet mistet litt mening... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Haha, ser den! Skader ikke å ha en stor backlog i tilfelle du skulle bli sykemeldt/arbeidsledig eller noe en dag. Kjedelig å glemme alle seriene og filmene du en gang noterte ned. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Da bare leser jeg denne tråden Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Oh, the hype. Endelig sci-fi fra HBO. Gleder meg, rollelista er jo spinnvill. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Noen som ser på Rick and Morty her? Verdt å ta en kikk på? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Beste animerte for tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Da tok Batgirl kvelden , RIP Yvonne Craig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Hva er greia med "Fear the walking dead"? Spin off av "Walking dead"? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Hva er greia med "Fear the walking dead"? Spin off av "Walking dead"? Spinoff, satt før serien tar sted. Nye karakterer, ikke basert på noen fra tegneseriene. Satt i samme univers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå