Shruggie Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Det må jo være utrolig tungvint å kjøre en full audition for en liten rolle. Merkelig at de ikke har gjort det enklere f.eks. å spille inn en audition-video selv og sende den til casting-teamet. Bare tenk på hvor mange som er involvert for full lønn i en audition. Si 5 minutter per person... Huff... 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Vinyl ser virkelig bra ut. Kombinasjonen av Scorsese og Winter igjen frister meg stort etter Boardwalk Empire og Wolf of Wall Street. https://www.youtube.com/watch?v=n2irZnQMovI Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 oooh, det så awesome ut. Skal Scorsese regisere mer enn 1 episode? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) oooh, det så awesome ut. Skal Scorsese regisere mer enn 1 episode? Ikke bestemt enda, men tror ikke det fordi Scorsese er så opptatt nå med post-produksjon av Silence og sånt. Men mest trolig skal Tim Van Patten ta noe av regien. Han er veldig dyktig, og hvis du vet hvordan tv-regi fungerer så er pilotregissøren "malen". Se på Luck, ser fremdeles ut som Michael Mann har regissert andre episoden, selv om det var en mindre kjent og annen fyr. Patten har gjort jævla mye bra regi på HBO med serier som Boardwalk Empire, The Wire, Game of Thrones, Deadwood og The Pacific. Endret 6. august 2015 av Maury Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Kult. Ser frem til denne! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Update. Disse regisserer de første episodene av VinylEpisode 2: Allen Coulter (The Sopranos, Luck, Boardwalk Empire)Episode 3: Mark Romanek (One Hour Photo, kjent musikkvideoregissør) Episode 4: SJ Clarkson (Life on Mars - originalen) Episode 5: Peter Sollett (Nick and Norah's Infinite Playlist) Står ingenting om de andre episodene hos HBO, men serien har ikke premiere før i tidligst midten av januar. Pluss at de er på episode 4 visstnok nå. Virker som de går for The Sopranos/Boardwalk Empire-folk og folk som har regissert mer musikalske ting. Endret 6. august 2015 av Maury Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Vet ikke helt om jeg setter pris på tilbakeblikk-klisjeen, men... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Noen som har sett bloodline? Sett det ganske hyppig siden søndag, og vil nesten kalle det ett mesterverk. Ben mendelhson er helt fantastisk, samme med kyle chandler. Resten av castet er også svært gjennomført, Sam shepard som Papa rayburn er glimrende.Veldig bra serie, men så jævlig deppa man blir da man får noe medfølelse for enkelte personer. Eneste som trekker ned er de ufattelige drøye solbrillene folk i den serien ser ut til å gå med. Helt utrolig hvor nye jeg bet meg merke i de grusomme sakene der underveis Sikkert de minst interessante å irritere seg over i en serie noensinne. Endret 7. august 2015 av Mala Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Det var veldig merkelig ting å irritere seg over, for jeg husker ikke at de gikk så mye rundt med solbriller som er større enn hva folk generelt bruker (kanskje Chandler sin karakter til tider når jeg tenker på det). Blir litt rart hvis folk i Florida Keys ikke bruker solbriller noe særlig uansett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 AMC er flinke på å gjøre box sets for hele serier. Mad Men sin ser bra ut. Den til Breaking Bad var fenomenal. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Kommer det noen gang en Parks and recreation blu-ray boks? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Er det Whisky-glass? Hva gjør man med de, egentlig...? Hvis man setter de i kjøkkenskapet blir boksen "incomplete" og hvis man har de i boksen er poenget borte... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Jeg tviler på at det kommer Parks And Recreation Bluray-boks (bare på DVD). NBC/NBC Universal er ganske rare på Bluray salg. Eneste grunnen til at Hannibal kommer på Bluray er fordi det ikke er NBC som tar seg av den delen. Serien er selveid av Gaumont. Chuck er ikke blitt produsert en Bluray-samling av utenfor USA. Er det Whisky-glass? Hva gjør man med de, egentlig...? Hvis man setter de i kjøkkenskapet blir boksen "incomplete" og hvis man har de i boksen er poenget borte... Med tanke på at whiskeyglass er ganske synonymt med serien, ja.Man bruker dem, hvis man har lyst i likhet med forkle fra Breaking Bad. Selv om noen sikkert lar det bare forbli i boksen. Men boksen er fremdeles komplett utenfra, akkurat som Breaking Bad-boksen hvis du tar i bruk forkle. Endret 7. august 2015 av Maury Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Men du VET innerst inne at boksen mangler glass! Krise! 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Det er sånne folk som ikke burde gå ut av huset en gang..... 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 http://www.vg.no/rampelys/tv/hollywood/tv-viter-om-prison-break-comeback-har-ikke-oppfattet-at-publikum-skriker-etter-mer/a/23501779/ Hva tror folk om nytt fra Prison Break? Jeg er litt småskeptisk til dette. Jeg synes det holdt med 4 sesonger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Alle vet at det VG skriver er feil. "Rebooten" skal være ene og alene om Maricruz og Surce. MARICRUZ MARICRUZ MARICRUZ MARICRUZ! MARICRUZ MY BABY! MARICRUZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Men du VET innerst inne at boksen mangler glass! Krise! Kjøp to bokser og selg den ene uten glass til noen som ikke er like nevrotiske. Men da finnes det jo fortsatt en ukomplett boks der ute... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Må si jeg falt litt for Sense8, men gud noen elendige epsioder i starten. Det var først rundt episode 4 når serien begynte å vise lyspunkt. Flere av actionsekvensene var ganske bra, og fikk nesten et ekstra push i hvordan de 8 hovedkarakterene har denne tilknyttingen til hverandre. Den var til tider ujevn, men det fikk meg mye mer til å verdsatte det at du ikke trenger å vente en uke for å komme tilbake til "magien" til serien med en ny episode. Jeg tar heller en serie som Sense8 ovenfor en så døll serie House of Cards er. Sense8 er ambisiøs, og når den treffer så treffer den virkelig bra. Det er bra Netflix våger noe nytt, for sci-fi er blitt overfylt med elendige serier som ikke tørr å utforske temaer som Sense8 gjør. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Også bra Netflix viser litt av den gode gamle "Don't be Fox"-troen på egne produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå