Filmvenn Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Ian McShane til Game of Thrones! http://www.ew.com/article/2015/08/01/game-thrones-ian-mcshane Endret 1. august 2015 av Maury Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Jon Snow som gammel og feit? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg bare håper han ikke spiller en julenisse igjen... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Han spiller åpenbart moren til Jon Snow som ammer ham tilbake til live. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Spiller sikkert noen fra Iron Islands. Victarion eller en av de andre brødrene Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Noen her som ser på Killjoys? Begynte som typisk b serie men tar seg godt opp med tiden Kjekt for oss som liker scifi Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Noen gode serier å anbefale? Jeg og samboeren min er på jakt etter et par gode serier. Disse seriene har vi sitt til nå og likt svært godt: Game Of Thrones The 100 The Flash The O.C Vikings Shield Star-Crossed 4400 Arrow Castle Teen Wolf Noen av disse seriene er jo avsluttet uten en slutt, å vi er på jakt etter en god serie i ca samme sjanger med avsluttning/eller som går enda. Noen dere kan anbefale? Endret 2. august 2015 av sveibuen Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 dark matter killjoys the strain Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Noen gode serier å anbefale? Jeg og samboeren min er på jakt etter et par gode serier. Grimm Arrow Daredevil Agents of SHIELD Continuum Castle The Americans Teen Wolf Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 takk takk, skal sjekke opp Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Deutschland 83, en av årets beste serier. Tysk.Spy-shit. Fantastisk musikkbruk. Solid regi. Solide skuespillerprestasjoner. Anbefales for de som liker The Americans. https://www.youtube.com/watch?v=d6PRasQ0dAA Endret 2. august 2015 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 True Detective, who the fuck is Stan? Lenke til kommentar
Spider Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Deutschland 83 Noen formening om hvor dette kan sees, foruten de opplagte og illegale alternativene? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 På AppleTV via Amerikanske iTunes ser jeg det på. Kosta rundt 160 for hele sesongen, men kommer på NRK sent i høst. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Noen som har sett bloodline? Sett det ganske hyppig siden søndag, og vil nesten kalle det ett mesterverk. Ben mendelhson er helt fantastisk, samme med kyle chandler. Resten av castet er også svært gjennomført, Sam shepard som Papa rayburn er glimrende. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg vil ikke si mesterverk, men jeg liker den allikevel ganske godt. Den hadde litt Netflix-problemet med for mange episoder og for lite plott i et par episoder rundt episode 7-9. Så tok den betydelig opp på slutten. Tviler jeg kommer til å sette den på min topp 10 i år, men helt klart en i nærheten. Men som du sier så er virkelig Ben Mendelsohn er rett og slett fantastisk. Han høyner manuset veldig ofte, i likhet med hva Matthew McConaughey gjorde i True Detective. Så for meg er Mendelsohn rett og slett årets McConaughey. Så seriøst god skuespiller som fortjener alle priser han er nominert for. Se filmer som Starred Up og Animal Kingdom, så seriøst god del av begge to. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Ser poenget ditt, men følte ikke det ble særlig tomt når jeg så de så hyppig. Har sett episode 1-9 fra søndag til igårkveld. Ja, har sett begge de filmene og han er svært god i begge, spesielt starred up. Men føler jeg får mer inntrykk av han når jeg ser han over så lang tid som i serien, og da er han enda bedre. Selve stemningen i serien er sykt fengslende, det lurer ett voldsomt sinne i bakgrunnen. Gleder meg til å se de siste episodene! Ellers er jeg positivt overrasket over kyle chandler, har ikke sett han i noe hovedrolle bortsett fra sporadiske episoder av friday night lights. Vil også nevne jamie mcshane som eric o'bannan, synes han er ekstremt bra som den umoralske fyren han spiller. For de som ikke vet hvem han er så er han kanskje mest kjent som han irske karen som kidnappet kiden til jax i sons of anarchy. Endret 4. august 2015 av Wilshere19 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg så de 3 første litt i forveien, og de resterende 10 over helga de kom ut. Så jeg så de ganske hyppig jeg og. Chandler er også bra, men du overser Sissy Spacek synes jeg. Hun er en del av serien som fungerer sterkere enn McShane og Shepard i min bok. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Kunne nevnt ho ja, det glemte jeg. samme med de 2 siste søskene meg og kevin. I det hele tatt er det en veldig sterk cast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå