Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen gode serier å anbefale?

 

Jeg og samboeren min er på jakt etter et par gode serier.

 

 

Disse seriene har vi sitt til nå og likt svært godt:

 

Game Of Thrones

The 100

The Flash

The O.C

Vikings

Shield

Star-Crossed

4400

Arrow

Castle

Teen Wolf

Noen av disse seriene er jo avsluttet uten en slutt, å vi er på jakt etter en god serie i ca samme sjanger med avsluttning/eller som går enda.

 

 

Noen dere kan anbefale?

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si mesterverk, men jeg liker den allikevel ganske godt. Den hadde litt Netflix-problemet med for mange episoder og for lite plott i et par episoder rundt episode 7-9. Så tok den betydelig opp på slutten. Tviler jeg kommer til å sette den på min topp 10 i år, men helt klart en i nærheten. 
 

Men som du sier så er virkelig Ben Mendelsohn er rett og slett fantastisk. Han høyner manuset veldig ofte, i likhet med hva Matthew McConaughey gjorde i True Detective. Så for meg er Mendelsohn rett og slett årets McConaughey. Så seriøst god skuespiller som fortjener alle priser han er nominert for. Se filmer som Starred Up og Animal Kingdom, så seriøst god del av begge to.

Lenke til kommentar

Ser poenget ditt, men følte ikke det ble særlig tomt når jeg så de så hyppig. Har sett episode 1-9 fra søndag til igårkveld.

 

Ja, har sett begge de filmene og han er svært god i begge, spesielt starred up. Men føler jeg får mer inntrykk av han når jeg ser han over så lang tid som i serien, og da er han enda bedre.

 

Selve stemningen i serien er sykt fengslende, det lurer ett voldsomt sinne i bakgrunnen. Gleder meg til å se de siste episodene!

 

Ellers er jeg positivt overrasket over kyle chandler, har ikke sett han i noe hovedrolle bortsett fra sporadiske episoder av friday night lights.

 

Vil også nevne jamie mcshane som eric o'bannan, synes han er ekstremt bra som den umoralske fyren han spiller.

For de som ikke vet hvem han er så er han kanskje mest kjent som han irske karen som kidnappet kiden til jax i sons of anarchy.

Endret av Wilshere19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...