JimRamse Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Spears var med å sloss i Korea ifølge wikien hans. Som ikke har noe med krigen i "The Pacific" å gjøre. Korea krigen startet 5 år etter 2.Verdenskrig var slutt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 The Pacific blir E to the Pic. Pice...? Lol? Oja, epic.. det var selvsagt bare en fleip Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Der var jeg ferdig med sesong 1 av "Mad men". Blir vel ut å få tak i sesong 2 om ikke lenge. Det kom seg veldig utover etter en litt tung start. Så etterhvert hvor fantastisk bilde denne serien er av denne type miljø på 60-tallet. Mange små fiffige detaljer. Damene har ingenting de skulle sagt, alle menn er utro, og alle røyker og drikker hele tiden, overalt. For en tid! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Uansett, når blir den "gud"-epoken ferdig i Supernatural? Har sett 3-4 episoder ut i sesong 4 og liker ikke det jeg ser. Liker det ikke noe særlig jeg heller. Det er egentlig den største grunnen til at jeg liker de første sesongene mye betre enn de siste. Serien er ikke helt det den en gang var, men fremdeles verdt å se... Endret 14. januar 2010 av Ehtram Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Pfft. Castiel er herlig. Demoner finnes i rikt antall, og vievann virker typisk på dem - så hvorfor skulle det ikke finnes en "annen side"? Sier ikke at sesong 4 var den beste (og har ikke sett noe av 5), men jeg mener at engler, og for den saks skyld 'Gud' (som riktignok selv en engel kan tvile på at finnes, eller bryr seg) lå litt i kortene fra starten av. For ordens skyld, jeg tror hverken på noen gud eller på engler (eller på demoner, eller vampyrer, eller varulver, eller... ), men dette er fiksjon - og det funker. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Ferdig med X-files, holder på med smallville, men blir vel en pause til vi går til S10 (krysser fingrer at det blir S10) Tenkte jeg skulle se noe imens. Tenkte på stargate med alt tilbehør. Er det noen som kan gi meg en fullstendig oversikt over alle Sesongene enten skrive det her eller gi meg en link. Holder også på med OZ, men det er så bra at sesongene bare flyr i vei Edit : Nevermind : Fant Stargate tråden Endret 14. januar 2010 av xanth0s Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Den ene timen i de ti mandagene f.o.m. den 14. mars må jeg vennligst be om fred og ro i huset. Da er undertegnede asosial, isolert fra omverdenen og innelukket. Min oppmerksomhet skal utelukkende kun være rettet mot The Pacific. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) The Pacific kan jeg nesten garantere blir awesome. Så awesome at jeg ikke vil ødelegge serien med å se en episode for så å vente ei jævla uke hver gang. Jeg kommer ikke til å se den før den kommer på en Blu-Ray-boks. Da skal jeg kose meg. Skyter også inn at jeg nekter å se traileren. Frykter en spoilerfest. Skyter et nytt skudd som sier at 14. mars er bursdagen min og at jeg dermed må revurdere hele planen. Endret 14. januar 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Skal iallfall ha alle episodene tilgjengelig før eg begynner! Om det blir BD spørs Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er 'The 4400' noe å se på? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 I know, lite å gjøre på, http://www.hillefoto.no/pacific/ Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 En kompis som snakka om en serie hvor en mann som hadde vunnet nobelsprisen i kjemi begynte å lage e. Noen som vet hvilken serie det er i? Virka kul. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 En kompis som snakka om en serie hvor en mann som hadde vunnet nobelsprisen i kjemi begynte å lage e. Noen som vet hvilken serie det er i? Virka kul.Det kan høres ut som Breaking Bad. I Breaking Bad har han ikke vunnet nobelprisen da. Han er vel bare en kjemiprofessor. Og det er methamf han lager og ikke e. Breaking Bad har to sesonger fullført og tredje seong starter i mars mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er 'The 4400' noe å se på? Tja, jeg synes nå de første sesongene var de beste. Virket som om de gikk tom for nye ideer mot slutten, men den er absolutt verdt tiden. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er 'The 4400' noe å se på? Definitivt! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Oki, da gjør jeg det. The.Dudesons.S04E01 - ligger ute nå og, vist noen følger med på det. ^^ Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Jeg har sett til første episode sesong to av Dexter nå. Jeg har ikke ord Endret 16. januar 2010 av Glutar Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Da har du mye og se fram til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå