Vertical^ Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Vil si treg men med gode karakterer og bra plot. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Begynte å se "The Strain" her slutten av forrige uke. Kommet meg til sesong to nå, dvs til og med episodene som var sent. Grei underholding med "vampyrer" Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Trailer for sesong 2 av Fargo. Ser fantastisk ut. https://www.youtube.com/watch?t=142&v=dFVNi8gUEy4 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Blir nok knallbra. Noen anelse om denne også blir tilgjengelig via HBO Nordic? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Nettopp sett ferdig det som er kommet av walking dead, serien blir bedre og bedre hver sesong. Andrew lincoln er ett geni. Så nylig også fargo, fantastisk! Skal dryle meg løs på Ray donovan nå, er stor liev schreiber-fan helt siden jeg så manchurian candidate. Noen som har sett Ray donovan her? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Hvordan sluttet sesong 1 av Fargo? Står helt stille her nå Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Hvordan sluttet sesong 1 av Fargo? Står helt stille her nå Skal fortelle hvis noen forteller hvordan jeg lager spoiler? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 spoilertekst her[/*spoiler] Fjern * så er du good to go. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Angående fargo. Fargo sluttet med at lorne malvo (Billy bob) ble skutt av han postmannen, glemte navnet. Og lester Nygaard ble jaget på snøscooter i fjellet, kræsjet og sprang over ett isete vann og datt igjennom ? Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Er vel helt ny story? Den nye sesongen har vel ikke noe med S1? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Jo, den har absolutt noe å gjøre med S1, men den skjer i fortiden, så det vil åpenbart ikke være mulig å spoile S2. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Utroligt hvor mye rart som er lagt ut på NRK nett-tv. "Kontorsjef Tangen" med Leif Juster, noen som har sett den? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Kulturforskjeller... Tenk om jeg gikk og introduserte meg som "Programvareutvikler Shruggie". Og tenk hvor mange som hadde måttet introdusere seg som "Naver Frank" ol. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Merker det er litt weird å komme tilbake til tv-hverdagen etter 2 uker i og rundt Roma i Italia. Italia er et land som virker redd for engelsk, nesten som at noen har fjernet seriens innvoller føltes det ut som når jeg så Homeland med italiensk dubbing.Men har fått sett noen episoder av BoJack Horseman denne sesongen. Så fantastisk serie som er altfor undervurdert. Blandingen av komedie og drama i animert form er noe som kan gå veldig dårlig vei, men serien viser nok dybde og optimisme at det skinner igjennom. En av de beste Netflix-seriene hvor Netflix faktisk gjør noe veldig originalt som ikke føles ut som et forsøk på å herme etter noen andre. Ikke det at Orange is The New Black og Bloodline er uoriginale (liker dem begge ganske godt), men de er også mye mer gjort før liksom enn BoJack Horseman. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Funfact: Ukas episoder av Masters of Sex og True Detective er regissert av samme person, nemlig Miguel Sapochnik som kanskje best er kjent for regien av Game of Thrones-episoden Hardhome. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Ikke mange dagene igjen til 31. nå! Vet at jeg kommer til å være klistret foran skjermen. https://www.youtube.com/watch?v=PLlMTn_Jzok Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 De episodene jeg har sett synes jeg er morsommere enn filmen. Det er klart at Showalter og Wain har omfattet det absurde på en måte det fungerer, uten å bli altfor mye av. Der Arrested Development sesong 4 skuffer er First Day of Camp en solid måte å følge opp filmen på. Noen flotte nye tillegg, spesielt Jon Hamm. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Godt å høre Maury! Blir stadig imponert over Netflix Originals. Folkene der gjør virkelig en god jobb i å velge ut serier. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Problemet med Netflix-serier generelt er at de har for lange sesonger egentlig. Jeg liker foreløpig det jeg har sett av Narcos som kommer i slutten av neste måned. Ikke perfekt, men etter den første litt trege episoden så begynner serien å komme i form. Lite Pedro Pascal fra Game of Thrones i den første episoden, fordi den ligger hovedfokusen over til Pablo Escobar (Wagner Moura) og den amerikanske DEA-agenten (Boyd Holbrook). Det er i episode 2 starter å fleske ut karakterene i en positiv forstand. Spent på å se hvordan serien vil gå videre. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Du sier vel noe der. I praksis har jeg følt det motsatte problemet, at når sesongen er ferdig skulle jeg ønske det var mer. Men igjen, om det ikke var dratt ut så kunne de fått plass til mer handling på samme antall episoder og dermed fikset det problemet. Mulig det er det du tenker på. Har ikke lest så mye om Narcos, men skal sjekke den ut når den kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå