Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Boomerang har noen gode shows :

Sauen Shaun (f.eks når bonden låser seg ute om natta , lol)

Mr Bean

Looney Tunes show

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Veldig mange gode skuespillere, men det betyr ikke nødvendigvis at det er morsomt

Så teoretisk sett hvis jeg synes Wet Hot American Summer fra 2001 var morsomt nok i utgangspunktet, så kan ikke jeg synes forløper-serien med flere av de samme skuespillerne tilbake i samme rollene virker morsomt?

Lenke til kommentar

Nåh, Stringer er ikke helt uten konkurranse!

Lawyer - "What is your occupation?"

Omar - "Occopation?"

Lawyer - "What is it you do for a living, mr Litlle."

Omar - "I rip and run."

Lawyer - "You...?"

Omar  - "I rob drugdealers."

Lawyer - "And exactly how long has this been your occupation, mr Little?"

Omar - "Oh, I don't know exactly. I'd venture to say, maybe, eight or nine years."

Lawyer - "Mr Litlle, how do a man rob drugdealers for eight or nine years and live to tell about it?"

Omar - "Day at the time, I suppose."

Lenke til kommentar

Jeg er usikker på om dere har skrevet noe om Sense8 tidligere i tråden og ikke er interesserte i å dele deres mening på nytt. Jeg kan i alle fall si at jeg liker serien veldig godt. De siste to episodene skal ses i kveld, og jeg gleder meg til å se slutten - og gruer meg til å måtte begynne på en ny serie nå som mine følelser har forgrenet seg inn i dette universet.

Jeg ser at serien absolutt har sine svakheter. Figurenes individuelle historier er gjerne litt klisjéfylte, med åtte figurer skjer det liksom ikke så mye på det overordnede planet per episode, men det gjør meg ingenting. Jeg liker figurene, og synes det er et interessant konsept. Jeg skal ikke lyve og si at jeg ikke gleder meg til de personlige historiene blir mindre viktige og den overordnede historien blir viet mer plass. Men inntil vi kommer dit lener jeg meg tilbake og nyter turen.

Lenke til kommentar

Jeg har sett rundt 9-10 episoder av serien og jeg synes den er underholdende. Ikke det beste, men grei nok. Jeg synes serien kan være ganske teit i blant.

For eksempel når hun koreaneren klarte å banke han andre bokseren som var tydeligvis mye større enn henne. Serien spiller også veldig mye på stereotypiske karakterer. Asiaterdamen er konservativ og følger tradisjoner. Skuespillerne i fengslet er bare kleint. Det hadde vært mye bedre hvis alt var på koreansk, fordi det føles veldig som om alt er dubbet når de snakker engelsk med tydelig koreansk aksent.

Er det noen som har sett Mr. Robot? Har fått ganske bra kritikk hittil i hvert fall. 

Lenke til kommentar

Finnes ikke bedre serier enn The Wire!

Jeg vet at jeg pleier å nevne dette med jevne mellomrom, men det gjør det ikke mindre sant, og det kan ikke nevnes for ofte! :)

Breaking Bad er ikke i nærheten en gang.. Ikke at Breaking Bad er dårlig, absolutt ikke, bare at The Wire er milevis bedre (enn alt, egentlig)! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...