Zash Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Noen som har fått sjekket ut Mr.Robot? Sett de to første episodene, og liker det! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 https://www.youtube.com/watch?v=PLlMTn_Jzok "And introducing Jon Hamm" What? What? Nothing. What? What? What? Nothing. What? Nothing. (What happens in the woodshed stays in the woodshed) Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Okei, The Wire begynner å bli temmelig fett! Umar/Omar(?), er jo tidenes G Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Omar er vel en av de beste karakterene som har eksistert. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Okei, The Wire begynner å bli temmelig fett! Umar/Omar(?), er jo tidenes G Jeg visste det! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) Omar er en av karakterene jeg ikke likte i the Wire, men jeg kan forstå at flesteparten liker han. Endret 4. juli 2015 av oOF Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 All in the game yo, all in the game. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Boomerang har noen gode shows : Sauen Shaun (f.eks når bonden låser seg ute om natta , lol) Mr Bean Looney Tunes show Endret 5. juli 2015 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
ayy Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 https://www.youtube.com/watch?v=PLlMTn_Jzok "And introducing Jon Hamm" What? What? Nothing. What? What? What? Nothing. What? Nothing. (What happens in the woodshed stays in the woodshed) Veldig mange gode skuespillere, men det betyr ikke nødvendigvis at det er morsomt Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Ser fram til siste episode av sesong 1 av The WIre i kveld. Selvom det som skjedde med Avon, tviler jeg sterkt på at vi er ferdig med han. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Veldig mange gode skuespillere, men det betyr ikke nødvendigvis at det er morsomt Så teoretisk sett hvis jeg synes Wet Hot American Summer fra 2001 var morsomt nok i utgangspunktet, så kan ikke jeg synes forløper-serien med flere av de samme skuespillerne tilbake i samme rollene virker morsomt? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Ser fram til siste episode av sesong 1 av The WIre i kveld. Selvom det som skjedde med Avon, tviler jeg sterkt på at vi er ferdig med han. Glem Avon, DETTE er helten: https://www.youtube.com/watch?v=F6_th2LVPLk ELBA FOR BOND! Endret 5. juli 2015 av Shruggie Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Nåh, Stringer er ikke helt uten konkurranse! Lawyer - "What is your occupation?" Omar - "Occopation?" Lawyer - "What is it you do for a living, mr Litlle." Omar - "I rip and run." Lawyer - "You...?" Omar - "I rob drugdealers." Lawyer - "And exactly how long has this been your occupation, mr Little?" Omar - "Oh, I don't know exactly. I'd venture to say, maybe, eight or nine years." Lawyer - "Mr Litlle, how do a man rob drugdealers for eight or nine years and live to tell about it?" Omar - "Day at the time, I suppose." Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Omar må finne seg i andreplassen, men det er en respektabel andreplass Poenget er at Avon ikke er i topp 5. Endret 5. juli 2015 av Shruggie Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Avon vill vært topp tre i Breaking Bad. Ba dum tss! (Løper å gjemmer meg. Forøvrig 93% sikker på at jeg mener det òg.) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Avon vill vært topp tre i Breaking Bad. Ba dum tss! (Løper å gjemmer meg. Forøvrig 93% sikker på at jeg mener det òg.) 1 Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 "All in the game yo, all in the game." Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Jeg er usikker på om dere har skrevet noe om Sense8 tidligere i tråden og ikke er interesserte i å dele deres mening på nytt. Jeg kan i alle fall si at jeg liker serien veldig godt. De siste to episodene skal ses i kveld, og jeg gleder meg til å se slutten - og gruer meg til å måtte begynne på en ny serie nå som mine følelser har forgrenet seg inn i dette universet. Jeg ser at serien absolutt har sine svakheter. Figurenes individuelle historier er gjerne litt klisjéfylte, med åtte figurer skjer det liksom ikke så mye på det overordnede planet per episode, men det gjør meg ingenting. Jeg liker figurene, og synes det er et interessant konsept. Jeg skal ikke lyve og si at jeg ikke gleder meg til de personlige historiene blir mindre viktige og den overordnede historien blir viet mer plass. Men inntil vi kommer dit lener jeg meg tilbake og nyter turen. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Jeg har sett rundt 9-10 episoder av serien og jeg synes den er underholdende. Ikke det beste, men grei nok. Jeg synes serien kan være ganske teit i blant. For eksempel når hun koreaneren klarte å banke han andre bokseren som var tydeligvis mye større enn henne. Serien spiller også veldig mye på stereotypiske karakterer. Asiaterdamen er konservativ og følger tradisjoner. Skuespillerne i fengslet er bare kleint. Det hadde vært mye bedre hvis alt var på koreansk, fordi det føles veldig som om alt er dubbet når de snakker engelsk med tydelig koreansk aksent. . Er det noen som har sett Mr. Robot? Har fått ganske bra kritikk hittil i hvert fall. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Finnes ikke bedre serier enn The Wire! Jeg vet at jeg pleier å nevne dette med jevne mellomrom, men det gjør det ikke mindre sant, og det kan ikke nevnes for ofte! Breaking Bad er ikke i nærheten en gang.. Ikke at Breaking Bad er dårlig, absolutt ikke, bare at The Wire er milevis bedre (enn alt, egentlig)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå