Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

AMC lager karate-drama basert på den kjente historien Journey to the West som får premiere i november. Første traileren kommer nok neste uke. Spent om de kan få i til miksen av karate, action og eventyr bra nok.

 

Said to be a genre-bending martial arts series, “Into the Badlands” is very loosely based on the classic Chinese tale “Journey to the West.” In a land controlled by feudal barons, the series tells the story of a ruthless, well-trained warrior named Sunny (Wu) and a young boy who embark on a journey across a dangerous land to find enlightenment.

 

 

bad_101_jd_0521_0078-2.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er rett og slett ikke klar for en rewatch av Breaking Bad enda. Tror det blir et par år. Den satt dypt.

Enig. Vanskelig å forklare hvorfor. Opplevelsen var på en måte for mektig og sterk første gangen. Så teit som det er så føles det litt som å gjenoppleve en vanskelig periode dine egne nærmeste gikk gjennom. Tror aldri jeg har brydd meg så mye om fiksjonelle karakterer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å kjøpe The Wire på bluray i går, har endelig ryddet av litt tid til slikt.

Tror du faen ikke den lokale Elkjøp, som er den eneste butikken som fremdeles selger slikt, tok inn akkurat en, solgte den, og nå ikke får inn flere?

 

http://cdon.no/film/the_wire%3a_complete_box_-_sesong_1-5_(blu-ray)_(20_disc)-27431518?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=The+Wire%3A+Complete+Box+-+Sesong+1-5+%28Blu-ray%29+%2820+disc%29&utm_content=27431518&utm_campaign=prisjakt_no_

 

Må vente et par dager, men det overlever du vel ;) 

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet hvordan jeg får tak i den, det var mer en kommentar på hvor fucked up plast-disk-markedet er blitt.

 

Aha, ja. Det er jo fordi ikke så mange handler fysiske disker lenger, og mange av de som gjør det kjøper på nettet. PK har fremdeles stort sett godt utvalg synes jeg. 

Lenke til kommentar

 

Ja, jeg vet hvordan jeg får tak i den, det var mer en kommentar på hvor fucked up plast-disk-markedet er blitt.

 

Aha, ja. Det er jo fordi ikke så mange handler fysiske disker lenger, og mange av de som gjør det kjøper på nettet. PK har fremdeles stort sett godt utvalg synes jeg. 

 

Ingen PK i nærheten. Flyttet hjem til småbyen fra Oslo for noen år siden. Savner svært lite, men akkurat handling har blitt ganske mye vanskeligere :[

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...