Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Du får frykte hva du frykter.

Personlig er jeg skeptisk med at serien tilsynelatende skal fokusere mer på Christian Slater sin karakter, Mr. Robot, selv Rami Malek fremdeles er hovedkarakteren. Slater er en skuespiller som har feilet så totalt på valg av roller, og litt for mye fordi han alltid skal ha hovedrollen. Han er ikke materiale for en hovedrolle i en tv-serie spør du meg. Han kan være brukbar nok i en birolle, så håper de ikke går for overboard med bruken av han. Mindre doser av Slater takk.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aj7hPT

Noen som vet når ca reprisen av dagens episode av wayward-pines går på fox? Gikk glipp av episoden i dag :/

Lenke til kommentar

Herligt med Stonebridge og Scott tilbake, hadde liksom satt av datoen til Cinemax, så fant eg ut at Sky allerede har sendt 4 episoder, koslig ettermiddag :)

Noen som har sett The Brink eller Ballers? Har ikkje så store forventninger, men gir dei kanskje ein sjangs.
Eller complications?

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Ballers er ok, hvis du interesserer deg for en NFL-utgave av Entourage.

The Brink er elendig. Så mye potensiale som kastes bort på et elendig manus.

Compliactions synes jeg var jævla søvnig. Noe ok twister og sånt, men generelt litt kjedelig etter de to første episodene. 

Lenke til kommentar

Om konene til noen av de mest kjente astronautene i USA's historie. Kunne gjerne sett Yvonne Strahovski og Odette Annable i et periodedrama, men det bare virkelig så kjedelig og mottagelsen til serien er heller ikke så særlig bra.

Må catche opp med Manhattan som er egentlig ganske greit periodedrama, og utifra hva jeg hører kan bli bedre i sesong 2 i år.

Lenke til kommentar

Fun trivia om The Sopranos, den deler en liten greie med Deadwood at en skuespiller spilte to forskjellige roller. Skuespilleren bak Vito (Joseph Gannascoli) spilte også en kunde på bakeriet i scenen ovenfor i sesong 1. Karakteren hans ble introdusert først i sesong 2. Christopher ville jo kjent Vito før det uansett. 
Lenke til kommentar

Et stort nei, og jeg føler jeg heier på Wachowskis mer enn folk generelt.

Du kan alternativ heller få med deg Bloodline som er ganske bra på Netflix, ved unntak av et lite pusterom rundt episode 7-9 før ting baller seg helt på fram mot slutten av sesongen. Ben Mendelsohn sitt skuespill er så fantastisk at jeg er skuffet over hvor oversett han er blitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har sett 8 Sense på Netflix? Vurderte å begynne på den her om dagen, men ett eller annet fikk meg til å tro at den var litt vel komplisert for meg. 

Førsteinntrykket mitt. Ikke fått tid til å skrive anmeldelse for hele sesongen enda, men kan vel kort oppsummere med at den tok seg opp på enkelte fronter (rollefigurene), samtidig som serien som helhet var en urytmisk affære. Prøver litt for hardt, men timene brukt på serien føles ikke helt bortkastet.

Lenke til kommentar

Sett de 3 episodene som er kommet av the last ship sesong 2. Hva synes dere om serien? Liker den selv og synes den er spennende så langt!

Jeg kom over sesong 1 først nå sist vinter og likte den godt, ganske bra gjennomført. Heldigvis slapp å vente lenge på sesong 2 og syns de har gjort en god start, sparte ikke på kruttet allerede fra første episode for å si det mildt. Men ikke helt bra at ting skjer fort heller, så spent på hvor mange sesonger de klarer å lage av denne historien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...