Revolution Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Skulle ikke Bryan Fuller bli showrunner på american gods uansett? Blir ikke det litt mye med 2 serier samtidig? Endret 22. juni 2015 av Revolution Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Det er fremdeles ikke et problem. Fuller kan ta seg av begge, ettersom han bare co-showrunner American Gods. Hvis castingen ikke kommer igjennom iløpet av året så blir serien trolig kansellert, eller går tilbake på utviklingsbordet. Fuller Kan lett promotere en av de produsentene som har vært med siden sesong 1 til å være enten hovedshowrunner eller co-showrunner med han på Hannibal. Også rettighetene til Silence of The Lambs som Gaumont ikke har er ikke noe problem heller. Nok av muligheter til serien for å gå rundt det. Endret 22. juni 2015 av Maury Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Hannibal maktet ikke å hekte meg. Kanskje jeg ikke så mange nok episoder. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Hannibal er kanselert.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Haha, i sesong 2 av BoJack Horseman er det en parodi på Kathryn Bigelow, og hun er alltids potte sur. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Hørt at nye sesongen av Hannibal ikke skal være særlig bra i forhold til de to forroge. Har ikke fått sett noen episoder av sesong 3 enda. Hvilke erfaringer er det her? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Det er 3 episoder sendt bare. Litt naturlig at sesong 3 startrer litt saktere etter den slutten i fjor og hvor serien starter i år, men rent teknisk var sesongstarten amazing. Det er så mye dyktig regi-verk involvert i sesongstarten og dynamikken mellom Mads Mikkelsen og Gillian Anderson er så bra. Mottagelsen av kritikerne basert på de 3 første episodene er også bra. 84/100 på Metacritic f. eks. Har dog stor tro på den andre historien i sesong 3 som skal handle om tannfeen, eller Francis Dolarhyde. Det sies at han skal ha en slags hovedrolle sammen med Will og Hannibal, så det ser jeg veldig fram til. Dette er en serie som takler det svært bra å til tider bytte hovedkarakter mellom Will og Hannibal. Så en tredje hovedkarakter kan bli noe spennende å se de utføre. Richard Armitage tror jeg kan passe for den rollen etter andre roller jeg har sett av han utenfor Hobbiten-filmene. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Har ikke fulgt opp Hannibal siden sesong 1. Da blir det en av seriene som skal sees i løpet av sommeren (så snart jeg blir ferdig med gjennomtitten av Freaks & geeks), for jeg likte første sesong ganske mye Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Rooney Mara ser ut til å få den kvinnelige hovedrollen i Utopia med David Fincher og Gillian Flynn i spissen på HBO. Ganske sikkert den amerikanske utgaven av Jessica Hyde. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Etter å ha gått tom for sesonger av alle serier jeg ser på tenkte å prøve noe helt random og så de første to episodene av The Fall. Serien handler om at Dana Scully har blitt lei av å følge Fox Mulder på jakt etter romvesener og flytter hjem til Belfast for å jobbe som drapsetterforsker. Det jeg liker best er at seriemorderen det dreier seg om ikke er en enstøing som sitter i en kjeller og gjør avisutklipp mens han har på seg dameundertøy, men en tilsynelatende oppegående fyr som har både familie og karriere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Etter å ha gått tom for sesonger av alle serier jeg ser på tenkte å prøve noe helt random og så de første to episodene av The Fall. Serien handler om at Dana Scully har blitt lei av å følge Fox Mulder på jakt etter romvesener og flytter hjem til Belfast for å jobbe som drapsetterforsker. Det jeg liker best er at seriemorderen det dreier seg om ikke er en enstøing som sitter i en kjeller og gjør avisutklipp mens han har på seg dameundertøy, men en tilsynelatende oppegående fyr som har både familie og karriere. Så det er Dexter? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Sett skjegg på Dexter så ligner han veldig også. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Nesten litt flott at vi er i en verden der Titus Welliver ikke må være avhengig av gjesteroller som den The Last Ship-rollen hans. Bosch er ikke så amazing serie akkurat, men det er en helt grei krimserie som jeg tror kan forbedre seg litt i sesong 2 neste år. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Forveksler Mr. Robot med Mr. Roboto. Forresten ordinær premiere med Mr. Robot i natt i USA. Ny episode neste uke for de som har allerede sett piloten. Endret 24. juni 2015 av Maury 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Noen andre som har sett de to episodene som er kommet av Dark Matter? Til å begynne med fikk jeg et dårlig førsteinntrykk, men etter å ha kommet igjennom starten på første episode, så ble jeg dratt mer og mer inn i handlingen. Musikken laget til tider meget god stemning også, og jeg fikk flash backs fra Mass Effect. Gleder meg til neste episode. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Mr. Robot har fått sesong 2 allerede. Skjedde før første episode ble sendt ordinært i natt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Likte første episode veldig godt. Så godt at jeg frykter det bare kan gå nedover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå