Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fremdeles ikke et problem. Fuller kan ta seg av begge, ettersom han bare co-showrunner American Gods. Hvis castingen ikke kommer igjennom iløpet av året så blir serien trolig kansellert, eller går tilbake på utviklingsbordet.

 

Fuller Kan lett promotere en av de produsentene som har vært med siden sesong 1 til å være enten hovedshowrunner eller co-showrunner med han på Hannibal. 


Også rettighetene til Silence of The Lambs som Gaumont ikke har er ikke noe problem heller. Nok av muligheter til serien for å gå rundt det. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Det er 3 episoder sendt bare. Litt naturlig at sesong 3 startrer litt saktere etter den slutten i fjor og hvor serien starter i år, men rent teknisk var sesongstarten amazing. Det er så mye dyktig regi-verk involvert i sesongstarten og dynamikken mellom Mads Mikkelsen og Gillian Anderson er så bra. Mottagelsen av kritikerne basert på de 3 første episodene er også bra. 84/100 på Metacritic f. eks.

 

Har dog stor tro på den andre historien i sesong 3 som skal handle om tannfeen, eller Francis Dolarhyde. Det sies at han skal ha en slags hovedrolle sammen med Will og Hannibal, så det ser jeg veldig fram til. Dette er en serie som takler det svært bra å til tider bytte hovedkarakter mellom Will og Hannibal. Så en tredje hovedkarakter kan bli noe spennende å se de utføre. Richard Armitage tror jeg kan passe for den rollen etter andre roller jeg har sett av han utenfor Hobbiten-filmene.

Lenke til kommentar

Etter å ha gått tom for sesonger av alle serier jeg ser på tenkte å prøve noe helt random og så de første to episodene av The Fall. Serien handler om at Dana Scully har blitt lei av å følge Fox Mulder på jakt etter romvesener og flytter hjem til Belfast for å jobbe som drapsetterforsker. Det jeg liker best er at seriemorderen det dreier seg om ikke er en enstøing som sitter i en kjeller og gjør avisutklipp mens han har på seg dameundertøy, men en tilsynelatende oppegående fyr som har både familie og karriere.

Lenke til kommentar

Etter å ha gått tom for sesonger av alle serier jeg ser på tenkte å prøve noe helt random og så de første to episodene av The Fall. Serien handler om at Dana Scully har blitt lei av å følge Fox Mulder på jakt etter romvesener og flytter hjem til Belfast for å jobbe som drapsetterforsker. Det jeg liker best er at seriemorderen det dreier seg om ikke er en enstøing som sitter i en kjeller og gjør avisutklipp mens han har på seg dameundertøy, men en tilsynelatende oppegående fyr som har både familie og karriere.

 

Så det er Dexter?

Lenke til kommentar

Noen andre som har sett de to episodene som er kommet av Dark Matter? Til å begynne med fikk jeg et dårlig førsteinntrykk, men etter å ha kommet igjennom starten på første episode, så ble jeg dratt mer og mer inn i handlingen. Musikken laget til tider meget god stemning også, og jeg fikk flash backs fra Mass Effect. Gleder meg til neste episode.

 

Hva synes dere? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...