Filmvenn Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jepp, starta med The Mentalist for ca. 3 uker siden. Digger Jane, som sagt tidligere har jeg aldri hatt noe særlig sans for Simon Baker. Men i The Mentalist så er han faktisk veldig bra. Cho og Rigbys er også veldig greie karakterer, spesiell Cho som alltid er så rolig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 60 dager til The pacific nå! De 2 siste årene har vært tunge og harde, men disse 60 dagene kommer til å bli et rent helvette. Kommer snart 2 episoder som skal handle om produksjonen bak serien. Blir kanskje litt rart å sende dette før serien, men jeg tror jeg skal se det. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Fy faen å jeg gleder meg til The pacific! Hver eneste episode skal bli storkveld med boller og brus! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Kom en ny teaser for 3 dager siden også. Gjør det ikke noe spesielt lettere å vente Edit: er forresten i førstegangstjeneste. Så har avtalt med gutta på brakka om å møte i feltsats, med AG på ryggen når vi skal se :] Leve oss skikkelig inn i serien. Endret 13. januar 2010 av Hille Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kjipt at ingen av gutta fra BoB er med. De snakket jo i siste episode om at noen av dem skulle hjem å noen måtte videre til Østen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hadde vært fantastisk å få et gjennsyn med Spears. Han var jo født soldat. Slik jeg husker det dro vell han rett til asia. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kom en ny teaser for 3 dager siden også. Gjør det ikke noe spesielt lettere å vente Når man sier sånt synes jeg man bør legge ved en link også så vi andre slipper å tråle igjennom det som er av sider for å finne den Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kjipt at ingen av gutta fra BoB er med. De snakket jo i siste episode om at noen av dem skulle hjem å noen måtte videre til Østen. Det er jo ikke samme hæren en gang(army - marine corps). Jeg synes det hadde vært verre om Pacific ikke hadde klart å stå på egne ben Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Soldater kan jo overføres etc. Det hadde bare vært så kult å se igjen soldater som Spears og Moose. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kom en ny teaser for 3 dager siden også. Gjør det ikke noe spesielt lettere å vente Når man sier sånt synes jeg man bør legge ved en link også så vi andre slipper å tråle igjennom det som er av sider for å finne den Sitter på proxifisert militærnett så er begrenset med hva jeg kan surfe på. Men den skal ligge på HBO sine hjemmesider. Finn The Pacific i menyen og voila :} Er en egen seksjon der hvor dem har samlet behind the scenes, trailere og sneak previews. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Her: http://www.hbo.com/events/pacific/video.html Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Soldater kan jo overføres etc. Det hadde bare vært så kult å se igjen soldater som Spears og Moose. Men Spears å flesteparten fra BOB reiste aldri til østen for å sloss. Derfor er der ingen grunn til de skulle dukke opp i The Pacific. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Er enda i tvil om jeg skal se de i HD etterhvert som de går i USA, eller om jeg skal spare de opp å se de alle sammen over 1 eller 2 dager. En ting er sikkert. Blu-Ray'en kommer til å bli bestilt så fort den er tilgjengelig. En ting er å se det i 720p tv rip med AC3, en annen er å se det i 1080p med DTS-MA lyd Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Soldater kan jo overføres etc. Det hadde bare vært så kult å se igjen soldater som Spears og Moose. Men Spears å flesteparten fra BOB reiste aldri til østen for å sloss. Derfor er der ingen grunn til de skulle dukke opp i The Pacific. Spears var med å sloss i Korea ifølge wikien hans. Serien kommer forresten i 1080i på tv. Regner med noen legger ut det også. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 60 dager til The pacific nå! De 2 siste årene har vært tunge og harde, men disse 60 dagene kommer til å bli et rent helvette. Kommer snart 2 episoder som skal handle om produksjonen bak serien. Blir kanskje litt rart å sende dette før serien, men jeg tror jeg skal se det. Herre jemini som jeg gleder meg! Kjipt at ingen av gutta fra BoB er med. De snakket jo i siste episode om at noen av dem skulle hjem å noen måtte videre til Østen. Nei, ingen nedtur i det hele tatt. For min del ser jeg frem til nye og friske fjes i søsterserien. Det gjør det hele mer plausibelt, også. Det sagt, så må den bikkjekalde kulda se å forsvinne fra østlandet, slik at The Pacific kan nytes i et lunt og varmt rom. Føler jeg mister kontakt med omverdenen når man sitter på en bærbar PC. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 The Pacific blir E to the Pic. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå har jeg sett alle av "How i met your mother" Genial serie Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 The Pacific blir E to the Pic. Pice...? Uansett, når blir den "gud"-epoken ferdig i Supernatural? Har sett 3-4 episoder ut i sesong 4 og liker ikke det jeg ser. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 The Pacific blir E to the Pic. Pice...? Lol? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 The Pacific blir E to the Pic. Pice...? Uansett, når blir den "gud"-epoken ferdig i Supernatural? Har sett 3-4 episoder ut i sesong 4 og liker ikke det jeg ser. "Gud" epoken blir vel bare større å større, men anbefaler at du ser videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå