Mala Skrevet 26. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2015 Jeg har samme forhold til musikk. De sangene du liker med en gang er de sangene du blir raskest lei av. Som om jeg skulle skrevet det selv, og jeg var faktisk godt på vei i går, men orket ikke skrive på mobilen da Album utgivelsene som en må jobbe litt for er ofte de som gir mest lytteglede igjen i senere tid. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Ser Silicon Valley sesong 1 på nytt nå, og koser meg stort. Men lurer på hvor mye av Peter Gregorys-karakterens merkelige fakter er skuespill, og hvor mye som er ekte. Han var vel syk allerede på dette tidspunktet? Ser av og til ut som han har vondt rett og slett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Synes det passer med slik jeg husker Christopher Evan Welch fra en liten uslepen perle av en serie som het Rubicon og noen andre roller her og det. Han var friskmeldt for Silicon Valley, så tviler på at han jobbet med smerter. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2015 Jeg har samme forhold til musikk. De sangene du liker med en gang er de sangene du blir raskest lei av. Og filmer... Bøker, kanskje. Det eneste som virkelig skiller seg fra den regel tror jeg er spill. Hvis du ikke liker et spill med en gang har jeg aldri skiftet mening etter å ha tvunget meg gjennom flere timer med noe jeg ikke liker. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 30. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2015 Kommer sikkert ikke som noe sjokk, men Fargo er fucking awsome Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) Jeg har samme forhold til musikk. De sangene du liker med en gang er de sangene du blir raskest lei av. Og filmer... Bøker, kanskje. Det eneste som virkelig skiller seg fra den regel tror jeg er spill. Hvis du ikke liker et spill med en gang har jeg aldri skiftet mening etter å ha tvunget meg gjennom flere timer med noe jeg ikke liker.Tror det finnes en lignende regel for spill,særlig for litt mer kompliserte. De første timene i f.eks Europa Universalis IV, eller Divinity: Original Sin var kjipe, fordi jeg slet med å få et grep om og forstå spillet. Da jeg endelig knakk koden endte jeg opp med å kose meg noe vanvittig, Divinity er ett av mine favorittspill gjennom tidene. Det finnes mange andre eksempler også. Det samme gjaldt for Sunset Overdrive, mislikte det ganske sterkt i to timer, og så fikk jeg til gameplayet og koste meg koe enormt. Spill som Call of Duty (singleplayer) eller Assassins Creed er på andre siden av skalaen. Du kommer inn i spillet med en gang, men det er så lite dybde at det aldri utvikler seg til å bli noe mer enn popcorn-underholdning. Men ja, ofte vet du tidlig om spillet er noe for deg eller ikke. Sorry for OT. Endret 30. mai 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 31. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2015 Har endelig funnet en ny TV-Serie som fanget interessen min med én gang, Mr. Robot! Er det flere som har sett pilotepisoden og sitter igjen med samme inntrykk? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Ikke ny favoritt, men det var en grei nok serie jeg kommer til å se på i sommer basert på piloten, spesielt siden Person of Interest ikke returnerer med ny sesong før i 2016. Enda over en måned til episode 2 kommer av Mr. Robot. Ihvertfall en serie som klarer å ta i bruk Rami Malek, og hvor Christian Slater så-så passer inn. Endret 31. mai 2015 av Maury Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2015 Christian Slater ja...aff. Men den serien skal noteres ned. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2015 Merker jeg begynner å se fram til Westworld. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2015 http://p3.no/filmpolitiet/2015/06/orange-is-the-new-black-s03-e01-e06/ Gleder meg! Fått screenere du også, Maury? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2015 Jau, men finner det utrolig at den anmelderen der klarer å unnlate å nevne det som faktisk kan gjøre sesongen enda bedre enn i fjor. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 Interessant. En av favoritt film-kritikerne mine har anmeldt Entourage-filmen. Ser ut som at filmen er morsommere og bedre enn det andre livet til Entourage som serie. http://www.hitfix.com/motion-captured/review-entourage-is-a-big-budget-riff-on-the-low-stakes-original Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 Angående Silicon Valley Elsket den serien siden starten.. Men, begynner det å bli litt slitsomt med alt som skal gå galt hele tiden.. synes det er en noe dårlig progresjon av serien! Dessverre er ikke Richard sine nervøse rykninger like morsomme lengre, heller.. Men, skal nå fortsette å se, men håper på litt annen vri på handlingen snart.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Kanskje greit å bruke serietrådene folkens, hvis man skal gå så nærme på det. Silicon Valleyhttps://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1666688 Endret 2. juni 2015 av Maury Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 Will do that.. Var ikke klar over at den fantes.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Fox har virkelig gått tom for idea når di starte opp Prison Break igjen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Beeewbs, butts, weed and shots Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2015 Av en eller annen grunn har Sky1 begynt å sende siste sesong av Strike Back allerede. Veldig rart siden jeg trodde Cinemax (en del av HBO) var hovedprodusent etter den miniserien med Richard Armitage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå