blured Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 The Wire, Band of Brothers, The Pacific? Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 The Americans har jeg sett! Glemte å skrive The Wire har dere snakket mye bra om her. Får kanskje sjekke det ut! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 The Wire er etter min mening den beste TV-serien som er laget. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 The Wire er etter min mening den beste TV-serien som er laget. Er den på Netflix? Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 Den er litt treg i starten. Tror jeg så de første episodene en to-tre ganger, før jeg kom skikkelig inn i den. Men etter det så utviklet det seg til å bli en av de beste seriene jeg har sett. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 Da blir kvelden tilbrakt med The Wire Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 Ah, Daredevil. Herlig serie! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 The Wire er etter min mening den beste TV-serien som er laget. Tilbøyelig til å være enig i dette. Obligatorisk pensum for alle som kaller seg tilhengere av TV-serier som kulturmedium. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 The Wire er etter min mening den beste TV-serien som er laget. Er den på Netflix? Aner ikke hvor The Wire ligger. Jeg har den på DVD-boks selv. Uansett hvordan man ser den så er jeg overbevist om at det blir en stor opplevelse. Dessverre fikk ikke serien den mottagelsen den fortjente, mye fordi den har hovedsakelig svarte skuespillere, og den var på nippet til å bli kansellert flere ganger og ble forlenget etter protestaksjoner (anbefaler å se making of-dokumentaren etterpå). Skulle bare mangle når man ser hvor mye søl som blir forlenget i både fire og fem sesonger. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 The wire ligger ihvertfall på HBO ( det er vel også en serie laget av hbo). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 The Wire er etter min mening den beste TV-serien som er laget. Tilbøyelig til å være enig i dette. Obligatorisk pensum for alle som kaller seg tilhengere av TV-serier som kulturmedium. Mad Men burde være obligatorisk pensum for alle som kaller seg tilhengere av TV-serier som kulturmedium også. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 25. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2015 The Tribe? Så absolutt! Dette var tidenes serie da den kom for min del, glad kvaliteten har gått opp Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2015 Forresten The Wire kommer på Blu-ray her til lands i neste uke. For de som vil se serien i beste mulig kvalitet. Jeg har DVD-boksen men kommer til å kjøpe Blu-ray boksen å se serien for 3. gang. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2015 Mad Men burde være obligatorisk pensum for alle som kaller seg tilhengere av TV-serier som kulturmedium også. Litt feilslått hvis det var rettet mot meg, har jo sett to-tre sesonger. Det var bare ikke spesielt interessant. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Likevel synd at du ikke gir serien en sjanse. For jeg ble ikke noe særlig overbevist at du hadde sett serien når vi snakket om det tidligere En ting er å se på en serie mens du gjør alt annet, en annen ting er å følge med og faktisk få med deg serien og hva den forsøker å fortelle. Litt merkelig også at du har avfeid den, siden den burde jo passe deg rett i levera også. Endret 25. mai 2015 av Maury Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2015 The Wire gav jeg slipp på i en litt daff periode , forstår at jeg burde sett noen episoder til ettersom det starter noe tregt. Må jo få sett deteogså, da skryten ingen ende vil ta. Mad Men har jeg sett null og niks av, men nå er jo det ferdig også. Så da er det kanskje litt lettere og sette seg ned med det Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2015 Tilfeldigvis har de seriene som har vært vanskeligst for meg å komme inn i vært de jeg har endt opp med å like best. Kanskje det er bare en greie med meg. Både The Wire, Mad Men og The Good Wife er prakteksempler på det. The Sopranos, Deadwood, Justified, Breaking Bad og Oz var annerledes, siden de gled jeg ganske fort inn i når jeg starta med å se dem for nok år siden. Men både Mad Men og The Wire setter jeg høyere enn de fleste av dem. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2015 Det er ikke så rart. Hvis noe klarer å rydde sin helt egen plass i smaken din, vil du sette spesielt stor pris på det. Ikke minst hvis det skjedde med en viss egeninnsats og motivasjon. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2015 Jeg har samme forhold til musikk. De sangene du liker med en gang er de sangene du blir raskest lei av. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2015 Nettopp sett episode 10 sesong 3 av Arrow og den serien er dessverre ødelagt for meg nå. Serien er i utgangspunktet ikke den mest realistiske, men når Arrow blir stukket gjennom magen av et sverd to ganger og sparket ned en klippe før han lander på ryggen 30m+ lenger nede og overlever så er det over kanten for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå