mushi Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Takk for svar! Vet du om den fikk en ordentlig slutt, eller om ting ble hengende i luften? Jeg har et par episoder igjen, men jeg har skjønt halve sesongen at det er den siste. Så, ja, det blir nok avsluttet ordentlig. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Noen som har sett csi cyber og kan si om den er bedre enn csi? (Altså bedre enn hvordan csi er nå til dags) Nja synes det er helt greit. Jeg liker bedre CSI: Miami tror jeg.. Eller litt vanskelig å si da jeg kun har sett første episode Men gi den et forsøk! Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Silicon Valley blir bare bedre og bedre! Liker spesielt hvordan Jared sin karakter utvikler seg til å bli enda mer komisk, som når han ber Richard vurdere å begynne med knipeøvelser, eller han snakker om å kutte over halsen på folk i søvne på tysk... Den danske serien Riget frå 1994 er den mest legendariske. Ser den på nytt no. Stig Helmer er kanskje den beste karakteren i TV-historien. En av mine favorittserier. Så den for første gang som 7-8 åring, og var redd for folk med downs syndrom i lang tid etterpå... 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Dude, foreldrene dine sviktet deg :| Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Silicon Valley blir bare bedre og bedre! Liker spesielt hvordan Jared sin karakter utvikler seg til å bli enda mer komisk, som når han ber Richard vurdere å begynne med knipeøvelser, eller han snakker om å kutte over halsen på folk i søvne på tysk... Er det det han sier ja? Kan ikke tysk, og så uten tekst. Innbiller han seg at han er vakt i Auschwitz eller noe? Synes jeg hørte det ordet inni der. Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Ordet er aufschlitzen, det betyr å kutte. Fra en tysker på reddit: First scene: "Nein, das ist was sie wollen. Aber wie können sie alle tot sein? Ich würde mich an ihn heranschleichen und ihm die Kehle aufschlitzen." "No that is what they want, but how can they all be dead? I would sneak up on him and cut his throat." Second scene: "Nicht widerstehen! ich würde mich an ihn heranschleichen und ihm die Kehle aufschlitzen. Er würde mich nie kommen sehen." "Don't resist! I would sneak up on him and cut his throat. He would never see me coming." Not sure on the last part something like: "Er würde ... geh in den Käfig Schlampe (not 100% sure)!" "He would ... back to the cage slut!" 3 Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Spesielt det siste. Jared har tydeligvis en undertrykt SM i seg... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Mye undertrykt der, tenker jeg. Kunne tenke meg mer utdyping i karakteren til Richard også, han er litt flat foreløpig. Lenke til kommentar
ayy Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Kan jeg få høre noen meninger om Community sesong 6? Det er Yahoo som har tatt over styringa nå. Jeg synes egentlig det for det meste er underholdende og morsomt, men jeg er lite glad i de to nye karakterene. Har ikke giddi å fått med meg navnene deres engang. Jeg savner den gamle community gjengen :/ Noen andre? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Har nå på anbefaling av flere her inne sett nesten alt av kampen for tilværelsen. Helt enig i det dere sier, det er en veldig god serie. Usedvanlig bra skuespill til å være norsk, og overraskende morsomt på en veldig underfundig måte. Til dere som har sett den, hvem liker dere best av karakterene/skuespillerne? Jeg digger skuespilleren som spiller Hugo (Mads Ousdal?),utrolig flink og sympatisk fyr, har ikke sett ham i noe før. Hun som spiller stedatteren hans er også veldig flink, kanskje en fremtidig stjerne? Thomasz eller hva han heter er også veldig flink synes jeg. Litt rart hvor mye han blir med på til tider, han er kanskje i overkant naiv. Heh. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Teasing av Arseface for Preacher-piloten som spilles inn i disse dager. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Gleder meg til True Detective, blir helt garantert solide saker. Så forøvrig nylig piloten til Wayward pines. Helt ok men jeg vil ikke kalle det fenomenalt. Har på følelsen at slike "Dome" serier ikke klarer å utvikle seg fort nok, dømmer ikke serien allerede nå men jeg håper at det ikke blir slik at hovedkarakterene først finner ut av hvem og hvorfor i siste episode. "Dome" seriene må lære seg å få forklart ting fort, og ikke drøye det ut slik som med Lost. Lost var bra, men fortsatt en lang serie. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Wayward pines er vel basert på 3 bøker, og jeg tror alle tre skal dekkes i første sesong. Så hvis ikke fox bestemmer seg for at de skal melke videre utover historien i bøkene, så vil det forhåpentligvis være en grei serie å følge med på. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Første reaksjon etter Sense8. Håper ting tar seg opp i episode 2. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Nydelig seriefinale av Mad Men. Akkurat slik serien burde avslutte. Takk for alt. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 - Christina, how bad is this? Be honest. - Is this Windows Vista bad? - It's not iPhone 4 bad, is it? - Fuck. Don't tell me this is Zune bad. - I'm sorry, Gavin. It's Apple Maps bad. Nerdehumor på sitt beste. 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hahaha. Silicon Valley er blitt så bra at det er nesten et større ukentlig høydepunkt enn GoT. Jeg mener, mange serier spiller kanskje bare på en type humor, men Silicon Valley er morsom på så jævlig mange måter. Nydelig seriefinale av Mad Men. Akkurat slik serien burde avslutte. Takk for alt. Grugredeler meg til denne siste episoden. Whiskey og Mad Men har vært en bra rutine. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Må ærlig talt si at kombinasjonen av Silicon Valley og Last Week Tonight gleder meg mer enn Game of Thrones for tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå