Noiz Skrevet 12. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2015 Dudududududdudududududud Hawaii five-O fornyet for oss som trenger litt enkel underholdning avogtil Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 12. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2015 Liker spennet til serien, fra en mastruberende apekatt med mekanisk arm til mer deadpan-humor. Virkelig en god og morsom serie Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 12. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2015 Enkel underholdning? Nå får vi bare håpe csi blir kanselert Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2015 Enkel underholdning? Nå får vi bare håpe csi blir kanselert Ja, eg synes hvertfall det. Men alle har sin smak Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 12. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg ble litt overrasket egentlig. Det så ganske ille ut for Hawaii five o helt til den ble fornyet. Mirakler kan skje antar jeg, skulle ønske det miraklet var her når vegas ble kansellert for 2 år siden som visstnok alle her utenom meg ikke likte Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2015 Angående kansellerte serier, så har jeg egentlig et svært sterkt ønske om en "1-sesongs-regel", slik at sesonger som skal bli kansellert, får 1 sesong (i hvert fall noen episoder) til å runde av og fullføre plot og karakterer, osv.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2015 Er Hawaii five o bra? Vet jo at det ikke er på nivå med the wire liksom, men det er greit med noen underholdende, enkle serier også. Må ikke bli for dumt da. Alt som har forkortelser i navnet (CSI, NCIS etc) skyr jeg som pesten. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2015 Som en software developer som nettopp måtte fortelle sjefen at han var en uke bak skjema var den episoden av Silicon Valley veldig forfriskende... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2015 Jaaaaaaaaaaaaaaaa! https://www.youtube.com/watch?v=RfGjWB17hRQ 2 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2015 "A bunch of people in an RV? And I had to Christopher Nolan it?" Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2015 Jaaaaaaaaaaaaaaaa! https://www.youtube.com/watch?v=RfGjWB17hRQ Jepp, ser bedre ut enn jeg håpet! Så på de første sesongene av originalen på nytt igjen for noen år siden, og det er utrolig hvor mye som fremdeles holdt seg etter (pause for googling) nesten 30 år! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2015 Ja, det gjør det. Så noen episoder av det for noen år siden på Youtube. Det var litt gjenbruk, men det funka faktisk. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2015 https://www.youtube.com/watch?v=f8dtjgUU_bI Tja, hvor mange asian jokes blir det? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2015 Yes, I eat da fish. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2015 Den ble slått av halvveis gjennom, og kommer aldri til å bli sett igjen. Mest skuffende siden Muaney. Mulaney, YOU WERE THE CHOSEN ONE! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2015 Mulany hadde et poeng med dette. Men han er klart en av de som blir ordentlig hemmet av å gjøre en sitcom. Tror det samme skjer med Jim Gaffigan som kommer med en komiserie i år. Skulle ønske Legit ikke ble kansellert. Det var en god komiserie ofte. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2015 Yes, I eat da fish. Den ble slått av halvveis gjennom, og kommer aldri til å bli sett igjen. Mest skuffende siden Muaney. Mulaney, YOU WERE THE CHOSEN ONE! Mulany hadde et poeng med dette. Men han er klart en av de som blir ordentlig hemmet av å gjøre en sitcom. Tror det samme skjer med Jim Gaffigan som kommer med en komiserie i år. Skulle ønske Legit ikke ble kansellert. Det var en god komiserie ofte. Tror aldri jeg har lest 3 innlegg på rad her inn jeg forstod mindre av. Hva er det dere snakker om? Hvem, hva og hvor er Mulaney? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 13. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2015 Er det bare meg eller har Community mistet det litt? Synes det er langt mellom høydepunktene.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2015 Yes, I eat da fish. Den ble slått av halvveis gjennom, og kommer aldri til å bli sett igjen. Mest skuffende siden Muaney. Mulaney, YOU WERE THE CHOSEN ONE! Mulany hadde et poeng med dette. Men han er klart en av de som blir ordentlig hemmet av å gjøre en sitcom. Tror det samme skjer med Jim Gaffigan som kommer med en komiserie i år. Skulle ønske Legit ikke ble kansellert. Det var en god komiserie ofte. Tror aldri jeg har lest 3 innlegg på rad her inn jeg forstod mindre av. Hva er det dere snakker om? Hvem, hva og hvor er Mulaney? En av hovedforfatterne fra SNL som bare har gitt ut to album, og begge var enorme hits. Så fikk han egen serie på Fox, og hele greia er så dårlig at du blir dårlig av å se på. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 13. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2015 Den danske serien Riget frå 1994 er den mest legendariske. Ser den på nytt no. Stig Helmer er kanskje den beste karakteren i TV-historien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå