Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Brooklyn Nine-Nine fant formen sånn mot slutten av sesong 1 synes jeg. Spesielt fra Pontiac Bandit med Craig Robinson-episoden som ble sendt i fjor. Synes serien har holdt seg bra opp, men helt klart en serie som trengte å finne formen sin. Chelsea Peretti, Andre Braugher og Terry Crews spesielt er blitt bedre tatt i bruk på serien i det siste enn starten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver som sagt og ser True Detective om dagen. Er vel på episode 4 nå. Er så langt ganske skuffet. Ser jo at det er kvalitet, men det er så uinteressant. Hovedhistorien går sakte fremover. Skjer jo ikke noe før de siste 5 minuttene der det magisk dukker opp et clue, Martys historie er så langt veldig forutsigbar. Rusty får man jo ikke vite noe særlig om, men regner med at det rulles opp etterhvert. Viser seg vel at det er han som står bak mordet eller noe. Splittet personlighet. 

 

Veldig godt skuespill dog. Scenene med "dagens" Rusty er jo glimrende. 

 

Annet enn det: meh, men jeg ser ferdig. Er bare 4 episoder igjen. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Men at Shane drepte seg selv og familien, Vic forrådte Ronnie og Vic endte opp med å bli en kontorarbeider syns jeg var noe av det dummeste som kunne skje

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

At jeg syns avslutningen var dum?

 

Jeg foretrekker happy endinger på alle serier jeg følger med på men seriene mine får ofte en helt ulogisk slitt slik som LOST...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Hvordan er sjansene for en tredje sesong av Kampen for tilværelsen? Sesongavslutning i kveld.

 

Ikke sett alle episodene enda, men jeg synes den er like god som de forrige basert på de 3 første. Er ikke akkurat storsuksess, virket litt som de eneste som holder serien i live er kritikerne og en stor nok seerbase. Noen fans sier serien er bedre utover i sesongen. 

 

Utifra hva jeg har hørt er det ikke bare en ordinær sesongfinale i kveld, men seriefinalen også. Veldig synd, fordi serien skiller seg fra de norske seriene for tiden med å være rett å slett særegen og original. Og den baserer seg ikke på ha et gedigent budsjett.

Lenke til kommentar

Let's not go there ...

 

EDIT: Har forresten sett alle de 20 episodene av the flash som er ute nå. I starten var jeg ikke voldsomt stor fan. Det virka veldig amerikansk og oversentimentalt, og jeg likte ikke at det fulgte "freak of the week"-oppskriften til smallville. Men, etter et par episoder ble jeg veldig glad i karakterene og det gjennomgående mysteriet om hvem som drepte moren til Barry og framet faren ble etterhvert veldig spennende. Ellers er det veldig bra action, bra effekter og for det meste veldig bra skuespill. Mine favoritter er Barry Allen (the flash) selv, Cisco, Harrison Wells og adoptivfaren til Barry (husker ikke hva han heter i farten).

 

Den største skuespillerflausen er Wentworth Miller og Dominic Purcell, begge kjent fra Prison Break, som overspiller to skurkekompanjonger på mest pinlige vis. De er jo dårlige skuespillere begge to ..! Hvorfor så jeg ikke det før nå? Kleint rett og slett. Heldigvis er de ikke med i så mange episoder.

 

Var faktisk et lite sjokk da episode 20 endte med en heftig cliffhanger, og jeg trodde det var slutten på sesongen. Fant ut at det er to episoder som ikke har gått enda. Det som er kjipt er at jeg faktisk må vente ... :nei:

 

Anbefales! Mye mindre såperopera enn Arrow også, selv om det er litt av det innimellom.

 

Noen andre som har sett det? Tipper det er en del her inne som avskrev det veldig kjapt, hvis dere har sett det i det hele tatt. Gi det en ordentlig sjanse er min anbefaling :) Skikkelig feel good-serie.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...