Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 Er jo ingen tvil om hvem som var mest minneverdig i Prison Break. Og det er såklart Theodore Bagwell, godeste T-bag. Med Mahone på en god andreplass, han er bare å gjennomført kul. (Likte ham best som purk) T-bag fikk jo til og med en gjesteopprtreden i breakout kings Ja mahone var konge, jeg husker godt hvor underholdendes sesong 2 var når han drev og skulle jakte ned alle fangene en etter en, jeg syns ikke sesong 3 var så bra egentlig og slutten av sesong 4 ødela alt for meg /: Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 Jeg hoppet vel av etter at de havnet i fengsel i Mexico eller hvor det var. Ble for åpenbart at det ikke fantes noen plan for historien. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 Ganske trolig den merkeligste HBO-serien noen gang lagd, men den hadde noen interessante karakterer og den distinktive David Milch-dialogen. Skulle ønske HBO hadde gitt grønt lys til Brendan Gleeson-Nathan Lane-piloten The Money i fjor, så kanskje vi ville fått sett hvordan Milch takla å gjøre en serie igjen etter Luck. Redd for at vi aldri vil få se en Milch-serie igjen før han er død. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 En tragedie at Luck ble kanselert, kunne fort blitt en favoritt for min del. Hoffman var strålende i den sesongen vi fikk se Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Ja, Luck var fantastisk. Greit nok at det ikke var for alle, men den serien viste mye utviklingspotensiale over episodene. Og den brydde seg godt om karakterene. Var veldig fan av stort sett alle i serien, spesielt gamblerne. Litt tilfeldig fant jeg nå opp en scene fra David Milch-piloten Last of The Ninth som var ment som mulig serie på HBO i 2006. Var HBO sin utgave NYPD Blue (+ satt til 70 eller 80-tallet) med litt ukjente israelske Jonah Lotan (Generation Kill) og Ray Winstone i hovedrollene. Andre kjente tv-folk som Michael Raymond-James, Lily Rabe, Brian Geraghty, Michael Gaston, Fedric Lehne og Kevin Rankin hadde biroller eller gjesteroller i piloten. https://vimeo.com/9302741 Endret 26. april 2015 av Maury Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 Da var eg ferdig med Daredevil. Nydelig. Ikke perfekt, men nydelig. Du verden så flinke alle er til å sloss i den byen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 En tragedie at Luck ble kanselert, kunne fort blitt en favoritt for min del. Hoffman var strålende i den sesongen vi fikk se Jeg leste at grunnen til at serien ble kanselert var fordi en av hestene døde under innspillingen av sesong 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 Det var visst flere hester, og allerede i sesong 1. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Angående Daredevil. Endret 26. april 2015 av Maury Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 27. april 2015 Rapporter Del Skrevet 27. april 2015 Kun sett et par episoder av Daredevil men virker som en bra serie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2015 Rapporter Del Skrevet 27. april 2015 Wayward Pines kunne vært litt bedre, hvis serien ikke forsøkte å spille så safe. Det kunne vært så mye bedre om serien åpnet for å gå dypere i det psykologiske, fremfor å bare ta ting rett fram. Jeg håpa serien ble litt mer en balansert blanding av Persons Unkown og Twin Peaks, men dessverre er den for blek til sistnevnte. Fremdeles det beste M. Night Shyamalan har vært involvert i på en stund. God cast. Melissa Leo gjør ikke en dårlig jobb. Matt Dillon gjør en grei rolle så langt, selv om han er litt monotom sur og irritert i de to første episodene. Tror piloten er ute på nettet allerede, siden den ble sendt i helga i USA. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. april 2015 Rapporter Del Skrevet 27. april 2015 Noen som har noen god Inside info om det blir en sessong til av Constantine? Var godt å kunne se den i tv format isteden for å lese den på papir som jeg gjorde for noen år siden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2015 Rapporter Del Skrevet 27. april 2015 Constantine er dau som ei dørnål.Det ville vært uhyrlig vanskelig for NBC å kunne bringe serien tilbake, og det skjer bare ikke slik den kanalen operer (annerledes enn Hannibal som har lavere produksjonskostnader og som de får praktisk talt gratis). Dessverre er det fans og produsenter av Constantine som ikke er klar for å innse fakta som holder den evigvarende spinnen om at serien forsatt er i live. Med en gang Syfy droppet ballen om å muligheten til å ta vare på serien døde seriens framtid. http://tvbythenumbers.zap2it.com/2014/12/02/nbc-predictions-constantine-is-canceled-ignore-warner-brothers-mind-tricks-to-the-contrary/333558/ Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. april 2015 Rapporter Del Skrevet 27. april 2015 Begynte å se på GRIMM for noen uker tilbake, liker den serien veldig godt da den er neste på høyde med Supernatural. Og jeg må vel være den eneste som faktisk IKKE likte House of Cards (ikke skyt! ), alt for mye politikk og intriger for meg. Liker bedre litt overnaturlig og/eller science fiction. ^_^ Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 27. april 2015 Rapporter Del Skrevet 27. april 2015 John Oliver er så fuckings bra for tiden at det ikke er til å tro. Diskuterte tidligere i dag hva som er den beste komiserien for tiden, Nine-Nine eller Community. Begge er fabelaktige, men jeg tror svarte meg at John Oliver tar kaka. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. april 2015 Rapporter Del Skrevet 27. april 2015 Allright Maury, takker for heads up når det gjelder Constantine , er jo ikke noe vits å forvente en ny sesong da. Heldigvis så har man jo fortsatt tegneserien å kose seg med og må si at det var på tide å plukke den opp igjen etter at jeg har tatt en lang pause fra å lese tegneserier. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. april 2015 Rapporter Del Skrevet 27. april 2015 Du snakker om Brooklyn nine-nine? Hvordan er sesong 2? Så sesong 1 og likte det greit nok, men var ikke helt overbevist. Last week tonight er awesome ja. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. april 2015 Rapporter Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Allright Maury, takker for heads up når det gjelder Constantine , er jo ikke noe vits å forvente en ny sesong da. Heldigvis så har man jo fortsatt tegneserien å kose seg med og må si at det var på tide å plukke den opp igjen etter at jeg har tatt en lang pause fra å lese tegneserier. Du kan jo gi Justice League Dark et forsøk og hvis du ikke har. Constantine er lederen av gruppa i de tegneseriene en stund, pluss du har andre undervurderte karakterer som Deadman, Endret 28. april 2015 av Maury Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. april 2015 Rapporter Del Skrevet 28. april 2015 Du snakker om Brooklyn nine-nine? Hvordan er sesong 2? Så sesong 1 og likte det greit nok, men var ikke helt overbevist. Last week tonight er awesome ja. Jeg syntes ikke de har forandret noe i S2, og det er en god ting. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. april 2015 Rapporter Del Skrevet 28. april 2015 Du snakker om Brooklyn nine-nine? Hvordan er sesong 2? Så sesong 1 og likte det greit nok, men var ikke helt overbevist. Last week tonight er awesome ja. Jeg syntes ikke de har forandret noe i S2, og det er en god ting. Forventet ikke forandring direkte, men bare lurte på om de hadde funnet formen enda mer i sesong 1. Som er ganske vanlig for komiserier. Skal uansett ses Liker å vente til mange episoder av komiserier er ute, når jeg først blir hekta er én episode i uka alt for lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå