Goldshoten Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ross Kemp, ja. Liker måten han driver reportasje på, og han ga et godt innblikk i hvordan ting er på og utenfor basen(e) i Afghanistan. Spartacus hadde jeg ikke hørt om før jeg leste denne tråden, der kan man se hvor mye jeg følger med Den høres jo utrolig spennende ut, for både Gladiatoren, ROME og 300 er alle enormt flotte mesterverk (spesielt de to førstnevnte). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Den MÅ bare sees. Digget afganistan-serien. Gjengserien var mye opp og ned. Ikke alt som var like underholdende der. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Så de to første episodene av Spartacus: Blood and Sand igår, og dette ser ut til og bli en favoritt hos meg hvertfall! Masse nakne damer, tøff action og MASSE blod!! Blir ikke bedre enn det. ^^ Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Så de to første episodene av Spartacus: Blood and Sand igår, og dette ser ut til og bli en favoritt hos meg hvertfall! Masse nakne damer, tøff action og MASSE blod!! Blir ikke bedre enn det. ^^ Var jo omtrent sånn Rome begynte, så ble det bare såpe og omtrent ingen action Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja, episode 1 var rå, og 2 var litt "daff", men satser på at den tar seg opp i neste episode! ^^ Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Så de to første episodene av Spartacus: Blood and Sand igår, og dette ser ut til og bli en favoritt hos meg hvertfall! Masse nakne damer, tøff action og MASSE blod!! Blir ikke bedre enn det. ^^ Hva med enda flere nakne damer, enda tøffere action, og enda mer blod?! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sier ikke nei til det! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Var et program på tv2 i går som het dødlig virus, noen som vet hva den engelske tittelen er? Lenke til kommentar
FarStrider Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Var et program på tv2 i går som het dødlig virus, noen som vet hva den engelske tittelen er? Survivors Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Den serien startet NRK å sende, og de kalte den "Etter katastrofen". Hva TV2 sendte vet jeg ikke helt sikkert, men hvis jeg skal "gjette": http://www.tvsa.co.za/mastershowinfo.asp?mastershowid=2227 Altså, "The Summit" er mitt forslag. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Today's TV Episodes: Lost (Season: 6 Episode: 0) Er dette en dokumentar/behind the scene eller noe? Eller hva:P Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 En grov oppsumering av tidligere hendelser, tenker jeg. En såkalt retrospektiv episode. Lenke til kommentar
SCIF Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Venter på neste serie start av "24," som starter om noen dager, ser meget bra ut. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Den serien startet NRK å sende, og de kalte den "Etter katastrofen". Hva TV2 sendte vet jeg ikke helt sikkert, men hvis jeg skal "gjette": http://www.tvsa.co.za/mastershowinfo.asp?mastershowid=2227 Altså, "The Summit" er mitt forslag. Danke, var the summit jeg var ute etter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Så en episode av Eureka : en mann blir fryst ned i 1957 og våkner i 2007 Bra episode Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Den MÅ bare sees. Digget afganistan-serien. Gjengserien var mye opp og ned. Ikke alt som var like underholdende der. Ja, skulle ønske det kom noe tilsvarende for norske styrker. Alle burde få et større innblikk i hva våre utvalgte helter gjør der nede. Hvor får dere sett episoder som fra Spartacus osv? Sorry, men er ganske noob her, merker jeg =/ Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Flere som har sett på Community? Jeg må si jeg mildt sagt ler meg skakk når jeg ser den serien. Det er virkelig min type humor. Endret 11. januar 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Så sesongavslutningen på Battlestar Galactica, jeg ble sjokket og overasket. Knall god serie, ser utrolig fram til sesong 2 når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Etter min mening så ble Battlestar Galactica bare bedre og bedre for hver sessong. Så gled deg! Beste serien jeg har sett iallefall. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå