Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

The missing er litt av en kvalitet serie skal jeg si, jeg har sett slike serier før hvor noen leter etter barnet sitt som har vært forsvunnet i mange år men denne serien syns brukte det konseptet ganske godt :) Skal bli spennende og se hvilken historie det handler om i serie 2 :) Bra dem ikke hadde slik 24 episoder som i mange amerikanske serier hvor de bare haler ut hele storylinen...

 

Edit: Argh! Slutten var så forvirrendes, jeg hater slike slutter hvor man bare kan spekulere på hva som egentlig var sanheten

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Noen her som har noen interesse av å se den nye under samme tak serien? Jeg er nesten 100 prosen sikker på at serien kommer til å faile, slike konsepter funker bare ikke i 2016...

Lenke til kommentar

Kanskje derfor den er på Netflix? Det er ganske vanskelig å måle suksessen til en Netflix-serie utenfor prisnominasjoner og kritikk, fordi Netflix aldri utgir info. Dessuten ganske lett greie for Netflix å få folk til å se, mye vanskeligere å få folk til å se en dramaserie om en maktsyk hai eller en problematisk familie i solfylte Florida. Eller en animert hest som drikker og bruker dop. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg håper ihvertfall inderlig at dem får med seg bob saget og dave coulier, jeg hadde aldri likt under samme tak så mye hadde dem ikke vært med :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Selv når jeg hørte om det tilbake i fjor så var det alltid i planene å bringe tilbake Stamos, Saget og Coulier så mye som mulig. Står til og med i presseskrivet til Netflix at planene for antall episoder de 3 skal bli med i utarbeides. Blir nok minst 3 episoder i sesong 1 på Stamos og Saget, kanskje enda mer for Coulier. 

 

Dessuten vil jo bare Saget, Stamos & Co bare tjene enda mer på royalties med faktum at serien "kommer tilbake".

 

 

At Olsen-tvillingene ikke er med forstår jeg, fordi de er så vanskelig å jobbe med og mulig altfor dyre for hva de vil få ut av dem.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg tviler det er mulig å få olsen tvillingene tilbake, sa ikke de tilbake i 2011 at de var ferdige som skuespillere og skulle fokusere på fashion og design? Sist gang en av dem hadde en rolle var jo i 2009 i weeds og før det i dems siste film sammen i 2004

Lenke til kommentar

 

HBO announced today that it was picking up pot-delivery web series High Maintenance for a new six-episode season. It's unclear how long each episode of the HBO High Maintenance will be — webisodes ran between 5 and 12 minutes each — or whether the new version will maintain the series' anthologized narrative. Rest assured, though, that the old High Maintenance will still be around: HBO also announced that the show's first 19 installments, previously available on Vimeo, will go up on HBO Go and HBO Now eventually. Via: Vulture.com

 

En av mine favorittserier, så sinnsykt gode nyheter! Håper dette betyr at serien begynner å gjøre det bedre økonomisk, slik at de klarer å produsere litt mer enn en håndfull episoder, hver på 5-12 min, i året!

Lenke til kommentar

Veldig spent på å se hvordan serien gjør det på HBO med de 6 episodene. Sett nærmest alle web-episodene, så spennende hva de får til med pengene og produksjonsverdien til HBO. Serien har økt i produksjonsverdien betraktelig den siste tiden, og mer kjente gjesteskuespillere (likte Dan Stevens-episoden jeg). 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Noen andre her som har tatt en titt på madam secretary? Jeg syns slike politikk serier er spennende, begynner å lure om jeg skal ta en titt på house of cards nå. Siden alle skryter serien i taket :)

Lenke til kommentar

Herregud, hva er galt med alle som tilber Daredevil? Er dere de samme tullingene som synes Thor er gode filmer, og tror Captain America 2 er edgy politisk thriller?

La elitismen være igjen i døra er du snill. Sånt som dette pisset har vi ingen interesse av i denne tråden. Hvis folk "tilber" Daredevil, så er det vel fordi de liker det? Hva er egentlig problemet? Sorry, men folk som deg gjør meg forbanna. Ta med deg bitterheten og snobberiet et annet sted er du snill.

 

Forresten, Thor 1 er en bra actionkomedie. Og Captain America er en veldig bra spionthriller med superhelter. Ingenting galt med det. Betegnelsen politisk thriller ville jeg ikke brukt.

 

Det er ikke vanskelig å rakke ned på ting som alle andre liker. Du blir ikke noe kulere eller mer "edgy" (for å bruke ditt eget uttrykk) av det.

Endret av Jakoozie
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Daredevil er vel neste serie ut tenker jeg, vanskelig å motstå når man lese nesten utelukkende positive tilbakemeldinger. Virker som en grei vinkling av superhelt sjangeren også, i hvertfall for meg som generellt er litt mett på sjangeren og barne-TV tilnærmingen flere serier ser ut til å ha.

 

Daredevil har jeg også null og niks forhold til :)

Lenke til kommentar

Endelig begynt på True Detective. Bare sett første episode. Virker greit nok. Går litt tregt, men premisset virker spennende. Har på følelsen at jeg kommer til å bli skuffet pga all hypen, men men.

 

Må snart finne en ny sitcom også. Står mellom Entourage, Louie og Parks and Recreation. Tror det blir den siste da det er den eneste som er avsluttet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...