Serjiously Skrevet 16. april 2015 Rapporter Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Siden han nevnte Better Call Saul i samme slengen, så tok jeg det som tematisk. Denne serien var egentlig ikke så veldig problematisk, men følte i mange innendørsscener (ikke bare hjemme hos Chuck) at de valgte en svært dempet belysning. Episode 9 i forrige sesong av Game of Thrones var også et helvete å følge med på i en gjennomsnittlig belyst stue og med en noen år gammel TV. Men i likhet med i Daredevil foregikk jo handlingen her om natten, så da er det vel nødt til å bli slik. Kanskje jeg bare må sette meg under dyna med iPaden. Endret 16. april 2015 av Serjiously Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. april 2015 Rapporter Del Skrevet 16. april 2015 Men i likhet med Daredevil, foregikk jo handlingen her om natten, så da er det vel nødt til å bli slik. Kanskje jeg bare må sette meg under dyna med iPaden. Mørkt på kino ^^ Men du kan trøste deg med at neste Marvel-serie på Netflix ganske trolig blir litt mer filmet på lyse dagen, da Jessica Jones er litt annerledes sådan utenfor innendørs-scenene og det at hun ikke har noe fordeler som privatetterforsker om natta. Pluss vi kanskje endelig noen som shittalker SHIELD Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. april 2015 Rapporter Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Dominic Cooper som Jesse Custer i Preacher, egentlig ganske bra valg selv om jeg er litt usikker på om han nailer aksenten til Jesse. Også solid casting av Ruth Negga som Tulip tidligere.EDIT: Custer Endret 17. april 2015 av Maury Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 17. april 2015 Rapporter Del Skrevet 17. april 2015 Ikke sett Cooper annet enn i Cpt. America, så vet ikke helt hva jeg skal mene. Er Fleming verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. april 2015 Rapporter Del Skrevet 18. april 2015 Har sjekket ut de tre første episodene av Daredevil, og så langt er jeg veldig fornøyd. Rett og slett jævlig bra, og kampkoreografien er fryktelig breial og tøff. Folkene i serien må jo funnet et lass av inspirasjon i The Raid I & II? Får max The Raid-feeling av hver eneste slosskamp til nå. Dritkult. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. april 2015 Rapporter Del Skrevet 18. april 2015 Steven DeKnight som er sjefsprodusent for Daredevil har sagt han er inspirert av The Raid ja. Vet mange skriker Oldboy, og ser den til en grad, men jeg tenkte mye mer på The Raid enn Oldboy under de slosskampene. I tillegg bruker DeKnight et par triks fra Spartacus, som han er serieskaper av. Rett og slett den beste kampkoregrafien utenfor Banshee og Strike Back på tv-skjermen akkurat nå. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. april 2015 Rapporter Del Skrevet 18. april 2015 OK, GREIT! Jeg skal se på Daredevil! Slutt å mase Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. april 2015 Rapporter Del Skrevet 18. april 2015 Sett ferdig første sesong av Daredevil. Positivt overrasket! Skal det være superheltserie, så må det være litt brutalt. I mine øyne funker det ikke med TV-14 rating slik som Arrow. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. april 2015 Rapporter Del Skrevet 18. april 2015 Jeg har akkurat kjøpt meg Chromecast og har funnet noen guider på hvordan jeg får Netflix US til å fungere på den. Må jeg stille tilbake routeren igjen for å kunne se Netflix UK eller Norge eller er det bare å endre VPN? Og går det ann å caste VLC-player? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. april 2015 Rapporter Del Skrevet 18. april 2015 (endret) Skal i gang med episode 8 av Daredevils nå. Herlig serie med god historie og interessante karakterer. Godt å få se Private Pyle igjen. Endret 18. april 2015 av Quote Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. april 2015 Rapporter Del Skrevet 18. april 2015 Daredevil var knallbra, men begynte kanskje bedre enn det avsluttet. Synd at Drew Goddard, som egentlig skulle være showrunner, forlot serien etter kun to episoder for å gå og regissere Sinister Six. Kan vel egentlig se litt at de byttet showrunner midt i, noe som er litt dumt. Men for all del, en veldig bra serie. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 19. april 2015 Rapporter Del Skrevet 19. april 2015 Jeg har akkurat kjøpt meg Chromecast og har funnet noen guider på hvordan jeg får Netflix US til å fungere på den. Må jeg stille tilbake routeren igjen for å kunne se Netflix UK eller Norge eller er det bare å endre VPN? Og går det ann å caste VLC-player? Last ned Videostream. Det er en extension til Chrome, den kan caste videofiler. Så vidt jeg vet fungerer det bare fra PC, men det er en egen app til mobil for fjernstyring. 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. april 2015 Rapporter Del Skrevet 19. april 2015 Og går det ann å caste VLC-player? Ang. Chromecast, så bruker jeg en DLNA server på PCen (Serviio) og BubbleUPNP på en android enhet for å kontrollere dette. Streamer alt jeg har lokalt på PCen uten problemer til Chromecasten. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. april 2015 Rapporter Del Skrevet 19. april 2015 Ser igjennom Transparent på nytt etter i fjor. Denne serien virker bare enda mer solid på andre gjennomgang. Den rører temaer andre serier ikke går igjennom, og flere andre temaer mye mer meningsfullt. Jeffrey Tambor er helt fantastisk som Mort/Maura. Veldig gode gjesteroller av Bradley Whitford og Kathryn Hahn over sesong 1. Gleder meg til fortsettelsen i høst. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. april 2015 Rapporter Del Skrevet 19. april 2015 Deilig å ha Louie tilbake på skjermen også. Alltid absurd, alltid moro Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. april 2015 Rapporter Del Skrevet 19. april 2015 Daredevil har falt i god smak! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. april 2015 Rapporter Del Skrevet 19. april 2015 Daredevil var jævla bra, rett og slett. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. april 2015 Rapporter Del Skrevet 19. april 2015 Så alle episodene i går. Super binge-watch. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2015 Rapporter Del Skrevet 20. april 2015 Bro... We where bros... We where bros... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. april 2015 Rapporter Del Skrevet 20. april 2015 Det som gjorde episoden for meg var the awkward silence under rulleteksten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå