Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Jeg må ta å begynne på denne serien, jeg kjøpte hele stargate sg1 og atlantis seriene på dvd box, oppdaget også nå at stargate sg1 boksen inneholder filmene også lol, jeg skjønner ikke hvordan jeg missa det :p

Lenke til kommentar

Sannsyneligvis det minst morsomme segmentet til John Oliver så langt imo, men helt fantastisk uansett! Trist at han faktisk må gå så langt for å få folk til å bry seg. Temaet er jo superinteressant, så tilnærmingen var ikke helt min ting hva angår humor, men forhåpentligvis vil han, som så mange ganger tidligere, ha en reell effekt på USA.

 

Tenny mucho mucho deniro in su trucky-trailer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Winza: True Detective S01 er noe av det beste jeg har sett. Antakelig bare Breaking Bad, Riget og Twin Peaks jeg synes er bedre, også holder jeg på med The Wire nå...

 

Tviler litt på om de vil klare å toppe første sesong men. Aldri vært så fan av verken Colin Farrell eller Vince Vaughn. Men hadde noen spurt meg om McConaughey for noen år tilbake, så ville jeg helt klart foretrukket Vaughn og Farrell... Så får håpe de også overrasker! Ellers så gleder jeg meg til å se Rachel McAdams, undervurdert skuespiller.

Lenke til kommentar

True Detective er noe av det ypperste hva serier angår. Det er kun The Wire som kan måle seg med serien. Sesong 2 blir helt sikkert en skuffelse satt opp mot sesong 1, for det skal godt gjøres å fortsette på et så høyt nivå, men jeg har max trua uansett. Blir bra. Blir dritbra!

Lenke til kommentar

Winza: True Detective S01 er noe av det beste jeg har sett. Antakelig bare Breaking Bad, Riget og Twin Peaks jeg synes er bedre, også holder jeg på med The Wire nå...

 

Tviler litt på om de vil klare å toppe første sesong men. Aldri vært så fan av verken Colin Farrell eller Vince Vaughn. Men hadde noen spurt meg om McConaughey for noen år tilbake, så ville jeg helt klart foretrukket Vaughn og Farrell... Så får håpe de også overrasker! Ellers så gleder jeg meg til å se Rachel McAdams, undervurdert skuespiller.

Er derfor jeg blir veldig spent på Farrell og Vaughn. Var ikke før True Detective jeg så McConaughey som noe nevnverdig. Hovedsakelig derfor jeg er veldig spent på Colin og Vince denne gangen.
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg Taylor Kitsch er undervurdert skuespiller. I grunn den jeg ser mest fram til i sesong 2 av True Detective sammen med Vaughn, fordi jeg også har sett han i gode nok dramaroller som Clay Pigeons. Kitsch er god i HBO-filmen The Normal Heart, han leverer en god prestasjon der selv om Matt Bomer er høydepunktet. For å ikke snakke om Kitsch sin rolle i Friday Night Lights, som også var god.

 

Men folk ser først og fremst på det negative, og gidder som regel ikke å rette øyna sine mot de mindre filmene...


EDIT: Ikke det at jeg ikke ser fram til både Rachel McAddams (som jeg ble igjen-forelsket i etter å ha sett About Time i helga), eller Farrell som kan være en ganske grei skuespiller med et passende manus. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...