Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Det høres litt interessant ut når det er David selv som skal igjenoppta rollen. Håper ed o neill gjør noen gjesteopptredener uansett om han er opptatt i modern familiy :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bundy skal ikke returnere ettersom de ikke fikk mulighet til å bruke Ed O'Neil. Det er bare et prosjekt som har vært i utvikling som ikke gikk noe videre. Er ikke engang en pilot som ble bestilt. 

 

Stor forskjell på et prosjekt og noe som blir realisert til tv-skjermen. Amerikanske tv-bransjen kaster bort oppimot 200 potensielle serier hver vår etter pilotene er spilt inn. Og mange andre manuser/prosjekter før det. Det prosjektet gikk ikke videre i år, og hvis det går videre så vil det ikke skje på en stund. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Sitter og ser på Batman '66 på blu ray , serien har aldri sett bedre ut :)

 

Synd at siste sesong med Batgirl skulle være så medioker , noen episoder er jo ålreit :

 

Enter Batgirl , exit Penguin (Pingvinen vil tvangsgiftes med Barbara Gordon for så å bli immun mht dømt for kriminalitet) 

 

Ring around the Riddler (Gorshin tilbake etter 1.5 år , dette var oxo siste episode med tante Harriet da Madge Blake var syk)

 

Wail of Siren (med Joan "Dynastiet" Collins som bad girl.......Gordon klarer endelig legge to og to sammen mht BW/Batmans hemmelighet)

 

Louie the Lilac (en slags mannlig versjon av Giftige Eføy) 

 

Hvis de bare hadde hatt mer penger å rutte med , budsjettet var nesten helt tomt etter s1 & 2.....derfor det nesten ikke var kulisser i s3.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Takk for svar, Maury og Nettels! :)

 

 

Når det gjelder Orphan Black, så er jeg imponert over skuespilleren Tatiana Maslany,

 

 

..siden hun spiller alle disse forskjellige karakterene, og jeg kan sitte der og føle at det faktisk flere personligheter/personer, og ikke nødvendigvis den samme skuespilleren..

 

I mine øyne gjør hun i hvert fall en god jobb! :)

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg har Californication maraton, straks ferdig med s03 :D

Jeg har ment å ta opp den serien, blir den mye bedre etter sesong 2? Har hørt fra andre at sesong 4 er den siste gode sesongen

Lenke til kommentar

 

Jeg har Californication maraton, straks ferdig med s03 :D

 

Jeg har ment å ta opp den serien, blir den mye bedre etter sesong 2? Har hørt fra andre at sesong 4 er den siste gode sesongen

Det er bullshit. Enkelte episoder er bedre enn andre men sånn overall så er alle sesongene bra.

Lenke til kommentar

 

Jeg har Californication maraton, straks ferdig med s03 :D

Jeg har ment å ta opp den serien, blir den mye bedre etter sesong 2? Har hørt fra andre at sesong 4 er den siste gode sesongen

 

Sesong 1 var grei. Sesong 2 var meeh, sesong 3 virket det ikke som de fant ut hva som skulle skje..fra det ene til det andre. Sesong 4 viker utmerket så langt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Jeg har Californication maraton, straks ferdig med s03 :D

Jeg har ment å ta opp den serien, blir den mye bedre etter sesong 2? Har hørt fra andre at sesong 4 er den siste gode sesongen

 

Sesong 1 var grei. Sesong 2 var meeh, sesong 3 virket det ikke som de fant ut hva som skulle skje..fra det ene til det andre. Sesong 4 viker utmerket så langt.

 

Etter at han kompisen til hank døde så syns jeg det var litt trist å se serien mer ): Jeg likte den karakteren

 

Lenke til kommentar

 

Stargate som i alle tre, eller bare en av dem?

 

Fuck Universe, ellers ser jeg det som har kommet ut.

 

Enig.

 

Noe som irriterer meg veldig med Universe, er at de ALLTID står klint opptil Stargate'n. Som om den ikke er farlig i det hele tatt. De første episodene var ganske gode. Men så ble det mer og mer kjedelig, og mer og mer forutsigbart.

Lenke til kommentar

 

 

Noe som irriterer meg veldig med Universe, er at de ALLTID står klint opptil Stargate'n. Som om den ikke er farlig i det hele tatt. De første episodene var ganske gode. Men så ble det mer og mer kjedelig, og mer og mer forutsigbart.

 

 

Universe mangler mye av sjarmen og "gung-ho"-mentaliteten som SG-1 og Atlantis har. Det ble liksom for seriøst, noe som blir for dumt når opphavet er en lettbeint sci-fi-serie hvor alle i universet snakker engelsk og folk bruker navn som "Anubis", "Merlin" og "Atlantis" i all seriøsitet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...