Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

billions_101_3291-r.jpg?w=446&h=299&crop

http://www.businessinsider.com/showtime-networks-orders-billions-tv-show-2015-3

Ser frem til denne. Paul Giamatti var bra i Too big to fail

Samme fyren som skrev boka Too Big To Fail var basert på også. 

Liker at David Costabile og Maggie Siff er med. Siff var en av de sterkeste skuespillerne på Sons of Anarchy, selv om Kurt Sutter ikke alltid scoret med karakteren. Costabille har jo ved unntak av en grei gjesterolle på Suits bare gjort elendighet siden Breaking Bad.

Forrige tv-serien rundt Wall Street og finansverdenen jeg så likte jeg kjempegodt. The $treet hadde Jennifer Connelly før hu ble liksom film-skuespiller og sånt.  

http://en.wikipedia.org/wiki/The_$treet

Lenke til kommentar

Solide castinger så langt til tv-utgaven av Preacher med Sam Catlin (Breaking Bad) som sjefsprodusent og manusforfatter med Seth Rogen og Adam Goldberg på sleng for AMC.

Joseph Gilgun fra Lockdown og The Misfits som Cassidy.

Ruth Negga fra Agents of S.H.I.E.L.D. og The Misfits som Tulip.

Ian Colletti fra amerikanske Rake som Arseface.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Så ferdig hele Unbreakable Kimmy Schmidt nå forleden.

Serien er på ingen måte noe nytt. Det er litt som New Girl, helt greit å se på.

Jeg har fått introlåten på hjernen. UNBREAKABLE - NANA NA NA - UNBREAKABLE. Om og om igjen.

Lenke til kommentar

R.I.P. Top Gear.

Den beste tv-serien ever, underskrevet Diskusjon.no

Helt på sin plass at Clarkson får fyken spør du meg. Samme hvor underholdende fyren er, det er ganske tydelig etterhvert at fyren er en drittsekk, og folk som ikke kan oppføre seg fortjener ikke suksess etter min mening. Skal ikke stole blindt på media såklart, men der det er røyk er det vanligvis ild.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

God avslutning på sesong 1 av Bloodline. En mye mer solid Netflix-serie enn House of Cards. Kyle Chandler og Ben Mendelsohn er rett og slett fantastiske. Elsker hvor komplekst serien er om familie, der det ikke er så rett fram som man først tror. 

Etter min mening en fantastisk serie. Tvilte litt etter de første par episodene, men serien utviklet seg til å bli mye mørkere og kompleks enn det jeg først trodde. 

Lenke til kommentar

Etter min mening en fantastisk serie. Tvilte litt etter de første par episodene, men serien utviklet seg til å bli mye mørkere og kompleks enn det jeg først trodde. 

Jeg ble rett og slett overrasket hvor engasjert, og både "glad" og hatfull mot samtidig jeg ble av følge Danny (Ben Mendelsohn). Faen for en unik og herlig skuespiller. Hver gang jeg ser Mendelsohn i en film, hvor han har en birolle så klarer å han levere noe unikt hver eneste gang. Og det kan jeg ikke si om så mange som spiller 2-4 biroller amerikanske filmer hvert år.

Falt veldig for karakterene og valgene de tok, uansett hvor det gikk hen. Det virker veldig mye som at serieskaperne rett og slett har tatt det beste fra Damages, hvor de gjorde mye bra med navn som Glenn Close, Ted Danson, Zelvjeko Ivanek o.s.v. å bare finpussa litt mer på det for Bloodline. Og gjorde karakterene mer varme, så de var lettere å bli engasjert i hva som pågikk.

I grunn en smart kombinasjon av familiedrama med thriller og krim-elementer. Alle som spilte et medlem av familien var ganske solide. Sissy Spacek og Kyle Chandler spesielt og.

Netflix har en veldig god flow nå, og det kommer ikke av House of Cards. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...