tobn Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 En blanding av Gladiatoren og ROME. Så veldig interessant ut. Må jo være en utrolig dyr serie. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har gledet meg til denne serien i snart et halvt år. Traileren ser jo kul ut også, men noen som veit hvilken kanal den skal gå på? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Blanding av 300 og Gladiatoren. Passer perfekt da de er en av mine topp filmer. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Den nye serien jeg har mest forhåpninger til i 2010 er Treme, laget av skaperne av The wire. http://en.wikipedia.org/wiki/Treme_%28TV_series%29 Litt uvant setting for meg, men hørest ganske Wire aktig ut. Endret 2. januar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Fikk en skikkely mystery package sak i posten på nyttårsaften. Var en hente lapp som man får når man må betale moms, men det sto ikke noe beløp, enda rarere var at det sto at pakka kom fra Nederland, og jeg hadde ikke bestillt noe derfra, kanskje noen prøver å smugle pot til meg uten at jeg viste om det, Postkontoret var jo stengt da jeg fikk hente lappen så jeg måtte vente til i dag, når jeg henta pakken var den i en slik plastik canvas bag sak, og når jeg kjente på innholdet var det en liten forkantet box der. Jeg så også at pakken egentlig hadde vært fra play.com og ikke nederland men hadde blitt sent med TNT, det eneste jeg kunne gjette det var var The west wing, men pakken virket ALT ALT for liten til å inneholde 44 dvdr. Men det var vist det det var, den var skikkelig liten når jeg opnet boxen var det bare 7 helt vanlige dvd covere i den pluss et veldig veldig tynt cover for ekstra matriale, jeg skjønte ingen ting, så jeg åpnet sesong 1, og det hadde på en eller annen måte, med hva jeg antar er damonisk og svart magi greid å få hele 6 dvdr inn i et vanlig dvd cover. Helt sykt. Ser også ut som jeg "kanskje" slapp moms, med minde TNT sender meg en regning Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Da begynner jeg på Sopranos, sesong 1, ep. 1. Har høye forventninger. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Heldig!! Ja, skulle ønske jeg kunne slette minnene jeg har hatt fra noen serier slik at jeg kan oppleve dem igjen. The Sopranos inkludert, men aller mest Oz. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Minner meg på å se ferdig True Blood S1 på Bluray nå. Tenker at jeg kjører et mini-maraton neste helg. Nettopp begynt med The Mentalist for noen dager siden. Er bare noe jeg liker veldig med den serien, enkel og grei serie. Skuespillerne passer veldig synes jeg, og hovedskuespillern er perfekt for serien. Jeffery Nordling(24/Frustrerte Fruer) og Željko Ivanek gjesteskuespillere i piloten, andre som Muse Watson(Prison Break) og andre kjente til nå. Endret 2. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Blir spennende å se hvordan Spartacus blir. Ser ihvertfall ut til å bli mange gode gladiator-scener i den. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Sitter og ser på pilot episoden av Being Human - en britisk serie som handler om en vampyr, en vareulv og ett spøkelse. Jeg håper det blir mer interresant utover i sesong 1, for dette var litt treigt, selvom det bare var en pilot. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fikk Twin Peaks i posten i dag. Skal se det (og alle sesongene av 24 og Generation kill) i løpet av de 10 ukene jeg er på sjø. Myyye fritid så tror ikke det skal bli noe probleml. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Plukk med deg sesong 1 av Sons of Anarchy så har du sesong 2 å se frem til du kommer tilbake =) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Sitter og ser på pilot episoden av Being Human - en britisk serie som handler om en vampyr, en vareulv og ett spøkelse. Jeg håper det blir mer interresant utover i sesong 1, for dette var litt treigt, selvom det bare var en pilot. En av mine favorittserier! Dritbra er den, gleder meg til det kommer nye episoder nå snart! Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg skal gi den en sjanse, men som sagt, piloten var kjedelig. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Neimen, se hva som dukket opp idag da ....... Spartacus Blood And Sand S01 E01 E02 PreAir Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen som veit hvorfor myepisodes er nede? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen som veit hvorfor myepisodes er nede? Nope. Vært nede hos meg også ett par tre dager nå. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Neimen, se hva som dukket opp idag da ....... Spartacus Blood And Sand S01 E01 E02 PreAir Nice! Faen at jeg ikke leste dette før nå da! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Ny Ross Kemp serie, nå er han i Gaza. Likte Afghanistan serien hans så dette skal også ses. Se filmen hos Youtube Endret 6. januar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå