Filmvenn Skrevet 19. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2015 Justified er glimrende denne sesongen. Virker som ingen følger med på denne kremserien lengre. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 19. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Justified er noe av det bedre som finnes av tvserier, synes jeg. Forøvrig ingen bekjente som ser på den heller Endret 19. mars 2015 av Mildir Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2015 Det må vel være sånn passe populært i statene i alle fall, siden det fortsatt går? Har det på lista mi, men har ikke fått tid til å se det enda. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Det er ingen stor hit, men den har en solid liten seerbase som ikke faller sammen. Slik som Breaking Bad før den halve siste sesongen. I tillegg til at den kritikerrost. Litt imponerende hvordan serien har kommet tilbake i sin siste sesong. Etter den skuffelsen sesong 5 var så er dette en sesong som virkelig leverer. Sam Elliott må være den kuleste nykommeren til serien siden Margo Martindale var tidens beste kvinnelige tv-skurk i sesong 2. Et av de kuleste og beste rollegalleriene på et tv-drama ved siden av Oz, The Wire og Deadwood. Endret 19. mars 2015 av Maury Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2015 Her blir justified liggende og hope seg opp. Det er en serie som krever all oppmerksomhet for at jeg skal få med meg alt og det passer dårlig i hverdagen. Plutselig får jeg litt ekstra tid og klarer ikke legge det fra meg! Veldig god serie. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 Fy faen It's Always Sunny In Philadelphia leverer for tiden! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Haha, dette er silly greie for The Wire-fans. Men kunne nesten ikke dy meg. https://www.kickstarter.com/projects/1556507886/isiah-whitlock-jr-talking-bobblehead Endret 20. mars 2015 av Maury 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 SHiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 Nærmer meg sesongslutt i SHIELD nå. Det er rett som påstått her inne. Det tok seg kraftig opp. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 Glimrende Archer i dag. A-plottet er utelukkende Archer og Kane, med Matthew Rhys i sesongens beste gjesterolle, mens B-plottet bare er en serie MASH-referanser på 60 sekunder. HØRES ikke bra ut, men fungerer utrolig bra 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 https://www.youtube.com/watch?v=RJigbECLCTw Nostalgia Lenke til kommentar
slipten Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 Louis Theroux endelig tilbake med et innblikk i inn i verden med de mentalt syke i Ohio. http://www.bbc.co.uk/mediacentre/proginfo/2015/12/louis-theroux Ser ut som de kun er en spesial episode, men det er godt å se at han forsatt produserer programmer. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Sett ferdig sesong 1 av Gomorra nå. Helt konge! Digger denne typen serier. Mørkt, dystert, realistisk, rett og slett litt ekkelt. Finnes det lignende type serier der ute? Har sett Corleone, som også er helt rå. The Wire er kanskje litt på samme måten? En av flere storserier jeg må sett. Endret 20. mars 2015 av Vertical^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2015 "HBO caught a murderer. Top that, Netflix!"Haha, Bill Maher altså. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Does it means taking a stash of cash and lighting it on fire? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 God avslutning på sesong 1 av Bloodline. En mye mer solid Netflix-serie enn House of Cards. Kyle Chandler og Ben Mendelsohn er rett og slett fantastiske. Elsker hvor komplekst serien er om familie, der det ikke er så rett fram som man først tror. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2015 It was bound to happen. Oliver Platt på The Good Wife i dag. Ah, denne serien og solide gjesteskuespillere er et stykke for seg selv. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg ser bare Platt i gjesteroller. Han hadde en fast rolle i "Huff" for ti år siden, en skikkelig kanonserie som dessverre var litt for diffus og vanskelig å beskrive til å gjøre det stort, men det er unntaket som beskriver regelen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2015 Han hadde den mannlige hovedrollen i The Big C som varte 3 sesonger + miniserie på 4 episoder for å avslutte serien. Men han har gjort stort sett bare gjort gjesteroller utenom det og Huff de siste 10 årene på tv. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2015 The X-Files kommer tilbake med 6 episoder. Anderson og Duchovny tilbake som Mulder og Scully. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå