Alkan Skrevet 15. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2015 Tanker om The Following? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2015 Personlig synes jeg konseptet av serien er veldig spennende, men utførelsen er veldig dårlig. Har kun sett sesong en, og synes den var svak. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Spent på å se hvordan The Jinx avslutter i morgen. For en spesiell karakter Durst er, nesten uvirkelig at han er et ekte menneske. Endret 16. mars 2015 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 Eva Longoria 40 år Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Ingen liker statsadvokater.... Endret 16. mars 2015 av Maury Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) ... Likevel veldig spent på episoden, historien har blitt mesterlig fortalt så langt. Endret 16. mars 2015 av Oyre Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Vel, det er jo du som faktisk bekrefter noe her. Har endret det, men det er kommenteringen din som faktisk bekrefter noe her. Stikkord: Hogy/Sandwich. Endret 16. mars 2015 av Maury Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 Spent på å se hvordan The Jinx avslutter i morgen. For en spesiell karakter Durst er, nesten uvirkelig at han er et ekte menneske. Fantastisk avslutning! De klarte på mesterlig vis å holde det interessant i seks episoder. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Enig, var litt bekymret på hvordan de kom til å gå i mål, men det var en perfekt avslutning for hva en tv-serie/dokumentar kan gjøre i dette tilfelle. Resten er opp til andre. Dette er ikke fiksjon som True Detective. Endret 16. mars 2015 av Maury Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 Noen som har sett "Jegertvillingene"? (TVN kl. 22). Var ikke obs på første episoden og fikk ikke sett den. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 Kjempebra med Mamie Gummer og Denis O'Hare i ukas The Good Wife, sammen med også Gary Cole og Michael J. Fox tilbake. Fremdeles en av de beste seriene på gjesteroller 6 sesonger inn. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2015 Hva syns folket om de første to episodene av Community som har blitt lagt ut? Lovende så langt i mine øyne i hvert fall Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2015 Helt greie episoder, men langt fra noen klassikere av serien. Likte Danny Pudi/Abed veldig godt i episodene. Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Akkurat fullført sesong 03 av Sons of Anarchy. Tror den sesongavslutningen må være noe av det beste jeg har sett noen gang! Nesten på nivå med noen av de beste episodene fra BB. Endret 17. mars 2015 av blured Lenke til kommentar
War Skrevet 17. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2015 Ikke sett den. Hva skjedde med "the last ship" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Ikke sett den. Hva skjedde med "the last ship" Det er en sommerserie. Sesong 1 var på 10 episoder. 13 nye episoder kommer denne sommeren, i juni sikkert har sesong 2 premiere. Endret 17. mars 2015 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2015 Personlig fant jeg ukas episode av The Flash og ukas episode av Agents of S.H.I.E.L.D. å være serienes beste episoder så langt. Kanskje fordi jeg liker superhelt-serien som er i Agents of S.H.I.E.L.D. bedre når den er fokusert, enn når spion-serien i Agents of S.H.I.E.L.D. er fokusert. Begge tingene fungerer for meg, men sistnevnte er favoritten min. Pluss Kyle MacLachlan gjør noen av sine beste roller i SHIELD ved siden av The Good Wife for tiden. The Flash tok plutselig helt av. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 19. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2015 Hva syns folket om de første to episodene av Community som har blitt lagt ut? Lovende så langt i mine øyne i hvert fall Digget episodene, spesielt den første. Fikk en skikkelig følelse av at Dan Harmon snakket til den mest hardcore fansen igjennom Frankie. Virket i det hele tatt som en ekstremt meta episode. Også må jeg si at Chang var fantastisk. "Any of you guys on Reddit, 4chan?" 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2015 Hva syns folket om de første to episodene av Community som har blitt lagt ut? Lovende så langt i mine øyne i hvert fall Digget episodene, spesielt den første. Fikk en skikkelig følelse av at Dan Harmon snakket til den mest hardcore fansen igjennom Frankie. Virket i det hele tatt som en ekstremt meta episode. Også må jeg si at Chang var fantastisk. "Any of you guys on Reddit, 4chan?" Enig, referanse overload Digget The Big Chill referansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå