Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig fant jeg ukas episode av The Flash og ukas episode av Agents of S.H.I.E.L.D. å være serienes beste episoder så langt.

 

Kanskje fordi jeg liker superhelt-serien som er i Agents of S.H.I.E.L.D. bedre når den er fokusert, enn når spion-serien i Agents of S.H.I.E.L.D. er fokusert. Begge tingene fungerer for meg, men sistnevnte er favoritten min. Pluss Kyle MacLachlan gjør noen av sine beste roller i SHIELD ved siden av The Good Wife for tiden.

 

The Flash tok plutselig helt av.

Lenke til kommentar

Hva syns folket om de første to episodene av Community som har blitt lagt ut? Lovende så langt i mine øyne i hvert fall :)

Digget episodene, spesielt den første. Fikk en skikkelig følelse av at Dan Harmon snakket til den mest hardcore fansen igjennom Frankie. Virket i det hele tatt som en ekstremt meta episode. Også må jeg si at Chang var fantastisk. "Any of you guys on Reddit, 4chan?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva syns folket om de første to episodene av Community som har blitt lagt ut? Lovende så langt i mine øyne i hvert fall :)

Digget episodene, spesielt den første. Fikk en skikkelig følelse av at Dan Harmon snakket til den mest hardcore fansen igjennom Frankie. Virket i det hele tatt som en ekstremt meta episode. Også må jeg si at Chang var fantastisk. "Any of you guys on Reddit, 4chan?"

 

Enig, referanse overload :) Digget The Big Chill referansen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...