Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Pluss at den går på C More mandag kveld, men det er nok ikke folk flest har i hus.

Veldig dumt at HBO Nordic ikke bare slipper ut episoden hver mandag morning, framfor å vente til tirsdag morning fordi de skal legge til tekst. Burde strengt tatt være mulig å legge til tekst etterpå. Håper/tror ikke ikke det er noen nordmenn, dansker eller svensker som lager klagesport ut at det ikke finnes tekst til et live-sendt program mandag morning eller utover dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

20 år siden David Wayne (aka Hattemakern i gamle Batman-serien) gikk bort , ellers spilte Wayne i klassikern Dallas......Roddy McDowall tok over rollen som Mad Hatter i 1992 , dog i animert form ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Last Week Tonight forsetter fram til 2017, minst. 35 episoder i året. De hyret nylig inn seriøse researchere, så ikke overraskende at det kom en fornyelse. Showet har gode seertall og er veldig bra show. Har jo ganske bra støtte hos kritikere også.

Er det noen lovlig måte å få sett Last Week Tonight på? Vil helst se det når det er ferskt.

http://hbonordic.com/home

Takk for svar!

Har HBO nordic fortsatt like forferdelig app-støtte?Har de støtte for chromecast, Xbox 360, PS4 eller Xbox One? Uaktuelt for meg å abonnere før i alle fall én av disse er på plass.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Er like forferdelig. Ikke noe nye app. Bare 360 fremdeles, Samsung o.s.v. Ingen PS4, XB1 eller noe sånt.

Med tanke på at en HBO-tjeneste for de uten kabel-tv pakke i USA slippes snart så ville det ikke vært overraskende om denne kanskje fungerer for de med VPN.

Får ikke de ekstra showene HBO Nordic kjøper inn, men HBO-seriene vil være tilgjengelig med ferske episoder etter førstevisningen på HBO. Pleier vist å bli lagt ut på HBOGo (den tjenesten for de med kabel-tv pakker) rett etter HBO har sendt ferdig episoden på hovedkanalen.

Regner med at den tjenesten har HBO app til XboxOne, PS4, Android, IOS o.s.v. på dag 1, kanskje ikke perfekt. Men nesten garantert bedre HBO Nordic sin ettersom HBO sentralt går inn for dette og er avhengig av at den skal være bra. Tross alt ikke de finske utviklerne som HBO Nordic har som vil stå for den HBO-tjenesten.

Lenke til kommentar

Har HBO nordic fortsatt like forferdelig app-støtte?Har de støtte for chromecast, Xbox 360, PS4 eller Xbox One? Uaktuelt for meg å abonnere før i alle fall én av disse er på plass.

For å si det mildt så SUGER den.

Samboeren sitter og ser på Girls nå og den innebygde HBO-Nordic appen i Samsung tv'en gir faen ikke oversikt over hva man har sett og ikke sett. Casting fra telefon->Tablet fungerer heller ikke slik Netflix gjør. Gir også kun en tilgang så ser samboeren på HBO hjemme så kan jeg ikke benytte HBO på jobb f.eks.

#suger

Lenke til kommentar

Hadde jeg fått vite navnet på serien i stedet for navnet på episoden i HBO sin Samsung TV-app hadde jeg klart å leve med det generelt elendige designet. Hadde ikke skadet om den husket at jeg ønsker norsk tekst heller, slik at jeg slapp å gå inn i menyene og skru på det for hver eneste episode...

Lenke til kommentar

Ah, den siste episoden av ukas Parks And Recreation-episoder var en herlig episode. Neste uke er serien over.

Flere serier skulle hatt en så god siste sesong etter en noe trøblete sesong som hva Parks And Rec og Justified har i år istedenfor å sende hue rett ned i dass som Sons of Anarchy (ved unntak av selve måten den avslutta, på som var det eneste serien gjorde riktig nesten siste sesong).

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har opplevd å bli glad for noe i en siste sesong så mye som det med Jerry i siste episode av Parks And Rec. Gud, for en perfekt måte å gå i mål med den karakteren rett før seriefinalen neste uke.

Ikke alle serier trenger å handle om menn med et balltre i et mørkt hjørne for å gjøre noe bra.

Lenke til kommentar

Murray var tiltenkt rollen for flere år tilbake av produsentene mer som en spøk eller et stort kanskje, så gøy å se det blir realisert. Må si jeg ble fornøyd å se Paul Rudd igjen og.

Alle som liker Parks And Rec/Arrested Development/The League burde forresten sjekke ut Wet Hot American Summer fra 2001, hvor både Amy Poehler, Rudd, Bradley Cooper, Ken Marino o.s.v. er med. Alle returnerer i miniserien til sommeren på Netflix på 8 episoder.

John Slattery og Jon Hamm fra Mad Men, Kristen Wiig, Jason Schwartzman, Josh Charles fra The Good Wife, Paul Scheer fra The League blir med i nye roller i miniserien også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Borettslaget anno 2015 (fiksjon) :

Narvestad : Ruth......Ruth !

Kommer du med middan nå eller , fattern og jeg sulter i hjæl her !

Uff.....etter at hu blei hekta på dataspill har'u sitti der og spilla dag og natt , akkurat som han derre Breivik. Varer vel ikke lenge før'a kommer med sitt eget mannifest ! (skratter)

far Narvestad : Man skal ikke spøke med den slags.

Narvestad : Nei , kanskje ikke.....men av og til er det , hoppåsi , sunt med litt galgenhumor !

:D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Borettslaget anno 2015 (fiksjon) :

Narvestad : Ruth......Ruth !

Kommer du med middan nå eller , fattern og jeg sulter i hjæl her !

Uff.....etter at hu blei hekta på dataspill har'u sitti der og spilla dag og natt , akkurat som han derre Breivik. Varer vel ikke lenge før'a kommer med sitt eget mannifest ! (skratter)

far Narvestad : Man skal ikke spøke med den slags.

Narvestad : Nei , kanskje ikke.....men av og til er det , hoppåsi , sunt med litt galgenhumor !

:D

LxDRpGy.gif

Not funny.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...