Fløyelsbøtte Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Å du sa du bare har sett 3 episoder? You have no point. Joda. De 3 episodene var så utrolig kjedelige at jeg ikke orket å se mer. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Noen har forskjellig smak og blir tilfredsstilt ulikt. La oss ikke diskutere det. --- Dog, gleder meg noe voldsomt til Lost og 24 på nyåret! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Chuck begyner igjen på Januar og. ^^ Lost har nesten havnet i glømmeland hos meg. Husker ikke hva som skjedde i forrige sessong. :S Kanskje jeg bør se over litt av forrige sessong før neste begyner. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Skal godt gjøres å holde total oversikt over Lost Lidde meg gjennom første 20 min av Larry David Curb Your Enthusiasm i går. Ikke min humor i det hele tatt, virket nokså tørt og poengløst. Smaken er som baken. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Curb... krever litt tilvenning. Trolig en del lenger enn 20 min. Men for all del, alle kan ikke like alt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Dog, gleder meg noe voldsomt til Lost og 24 på nyåret! Åh, ja. Og spesielt LOST, som går inn i sin siste sesong. Er for tiden på en gjennomkjøring av sesong 1-5 på nytt for å være maksimalt forberedt på avslutningen. Det kommer til å bli episk. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Sluttet å se på Lost i sesong 3, men vurderer sterkt å begynne å ny og se gjennom alt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Sluttet å se på Lost i sesong 3, men vurderer sterkt å begynne å ny og se gjennom alt. Samme her. Må vel ta en ferie der mor ikke er hjemme, og starte pånytt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvilken rekkefølge skal jeg se Battlestar Galactica i? Skal jeg først se Miniserien fra 2003 også serien fra 2004? Har de noen til felles i det hele tatt? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 du burde se miniserien først og så selve serien. miniserien tar for seg slutten på menneskeverdene, mens selve serien fokuserer på å finne den nye jorden Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvilken rekkefølge skal jeg se Battlestar Galactica i? Skal jeg først se Miniserien fra 2003 også serien fra 2004? Har de noen til felles i det hele tatt? Miniseries Season 1 Season 2 Season 3 Razor Season 4 The Plan Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Takker for svar, har seett del 1 på Miniserien, skal snart se del 2. Dette er noe jeg kan begynne og se på Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Takker for svar, har seett del 1 på Miniserien, skal snart se del 2. Dette er noe jeg kan begynne og se på Favorittserien min. Akkurat begynt på nytt igjen nå på Blu-Ray Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Takker for svar, har seett del 1 på Miniserien, skal snart se del 2. Dette er noe jeg kan begynne og se på Favorittserien min. Akkurat begynt på nytt igjen nå på Blu-Ray Har faktisk også fått serien i blu-ray nå, får vel begynne på nytt igjen jeg også. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Skulle ønske jeg ikke har sett Battlestar Galactica enda, så jeg kunne se den igjen. Fy faen for en herlig serie! Skal få skaffet den på Bluray jeg og, så jeg får sett den på nytt da inkl. miniseries og slikt, siden jeg ikke fikk meg med de forrige gang jeg så serien. edit: Tips til hvor jeg får kjøpt det litt rimelig? Koster rett over 1000 lappen på Play.com ser jeg. Endret 23. desember 2009 av blashyrkh Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Uten å sjekke, så tipper jeg eBay og amazon.com. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ja fant noe billigere på Amazon, men da brukt. Ser første episode av Fringe nå. Ser at Kirk Acevedo fra serien Oz er med, han var en av mine favoritt karakterer der, så dette tror jeg blir bra. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Så de tre eller fire første Fringe episodene, men jeg fant aldri ut hvilken dag det gikk, så det ble veldig rotete, dessuten så var ikke serien noe av det jeg forventa at den var, eller hadde hørt den handla om, så jeg ga den opp. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvorfor har ikke jeg hørt om denne før?!, Minner meg veldig om filmen 300. Under en måned til denne serien starter og! Gladiatorer og masse blod feiler aldri i min bok! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Den så ut som noe man kan like veldig godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå