MKej Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Er det noen her inne som har sett Downton Abbey? Yes, sett alt Kvalitetserie i alle ledd! 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Da har eg nettopp sett ferdig Sherlock, rå serie, gleder meg til S4 + Christmas extra tingen Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Har blitt skuffet over de siste seriene jeg har valgt meg ut. Falling Skies sugde hardt og Jerico virker meh. (Kommet til ep4) Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Det kunne jeg fortalt deg lenge før du valgte å se første episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Vel, det er ikke akkurat valg fra øverste hylle da. House of Cards sesong 3 var tilgjengelig i en halvtime nå. Sett sesongstarten før Netflix sender meg pressescreenere neste uke. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Har blitt skuffet over de siste seriene jeg har valgt meg ut. Falling Skies sugde hardt og Jerico virker meh. (Kommet til ep4) Jerico blir bra etterhvert! Synes det er en kanon serie. 2 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Likte det som Netflix gjorde med House of cards Sier seg selv at denne sesongen handler om ein lekasje i det hvite hus. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 For meg en av de sterkeste minuttene i The Wire, til minne om kanskje den beste karakteren i serien: Stor spoiler i YouTube-video 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) The Wire spoiler Har alltid lurt på om Sobotka visste hva han gikk til... Jeg tror nesten det. Endret 13. februar 2015 av Shruggie Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 The Wire Jeg tror ikke det. Jeg tror at det var så enkelt som at han bare så en mulighet for å få Ziggy ut, og da dreit i avtalen med politiet. Jeg ser ikke noen grunn til at han skulle gå dit ellers, siden politiet også kunne gi god avtale angående Ziggy, bare ikke SÅ god som "grekerne" .. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Vær forsiktig med The Wire-snakket Jeg er midt i min første gjennomgang av serien. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Holder det i spoiler! EDIT: Hvor langt har du kommet? Og, hva synes du? Endret 13. februar 2015 av Bone Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 http://www.bleedingcool.com/2015/02/12/ive-just-read-the-script-to-amcs-pilot-for-preacher-and-i-love-it/ Six seasons and a movie!!!!! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Noen som har sett Bosch? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Ja så de 4 første episodene tidligere denne måneden, litt treg start, men tok seg veldig opp i den fjerde episoden. Skal se mer når jeg får tid kanskje denne helga. Liker Titus Welliver i rollen som Harry Bosch. Litt mer True Detective eller britiske krimdramer framfor å være noe CSI-tull eller procedural. Liker virkelig hvordan de knyter sammen flere av Harry Bosch-bøkene til sesong 1, at de faktisk har en plan. Har noe minuser her og der, spesielt Annie Wershing-karakteren som gir personlig null mening eller interesse annet enn at Bosch har noen å bone. EDIT: Likte også veldig Jason Gendrick i serien, men han har jeg likt i en del. Alt fra Boomtown, Luck, Dexter og Murder One. Endret 13. februar 2015 av Maury Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Ahh, vurdere å gi det ein sjangs. Holder på med True Detective no, som eg av ein eller annen grunn har utsatt så lenge Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Shit is gettin' weeeeeeird. Will Smith skal være Deadshot og Jared Leto skal spille The Joker i Suicide Squad (2016). Muligens Jesse Eisenberg som Lex Luthor... WTF? lol Må innrømme at Jared Leto som The Joker er en spennende tanke dog.Arrow/Flash/DC-folka har visst også tenkt å gjøre Palmer / The Atom til spinoff serie på CW. Og både Supergirl og en haug andre DC greier skal bli TV serier... Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 For meg en av de sterkeste minuttene i The Wire, til minne om kanskje den beste karakteren i serien: Savner virkelig den serien. En av de beste jeg har sett. Har forresten mr. Simon laget noe annet interessant i ettertid? Har sett både Generation Kill og et par sesonger av Treme, men det var bare sånn passe interessant. Ellers har jeg nylig kommet meg gjennom sesong 1 av Black Sails og Marco Polo, og likte begge. Og ikke minst, Peaky Blinders. For en fantastisk serie! Begynte også nylig på The Blacklist, da den har blitt nevnt her før og har over 8 på imdb....men for en drittserie. Litt som jeg fryktet når jeg så at sesong 1 inneholdt 22 episoder... Føltes som en billig hybridkopi av et eller annet med Hannibal Lecter og 24. Blir den bedre eller er episode 1 av sesong 1 godt nok grunnlag til å skrote serien? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 The Blacklist er sånn helt ok serie, liker serien bedre i sesong 2, men ikke noe som jeg anbefaler folk å løpe etter. Bare fordi den har 8.0 på imdb betyr ikke at den er bra. Det er mer tegn på at den er populær framfor bra på et nettsted på imdb. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Nye standupen til Louis CK anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå