Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant nok til å være en grei serie, kunne vært litt bedre karakter. Dog jeg har ikke tid til det. Finnes noe mye bedre om akkurat det samme. Dette er en glimrende serie som heter The Americans. Se den først. Er du ikke mettet på spionserier etter det, gå å se britiske The Game.

Edit: Utifra seertallene til Allegiance så ser det ikke ut som at serien vil leve lenge heller.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Trenger noe kvalitetsdrama. Har nettopp sett The Affair, som falt i smak. Trenger noe av samme kaliber. Hva er det beste som har kommet ut i det siste?

Masters of Sex.

Personlig synes jeg Olive Kitteridge hadde mye gode skuespillere og karakterer, men selve historien er en stor repetisjon. Hvis du liker skuespillerne involvert vil du nok like den, spesielt hvis du liker Frances McDormand og Richard Jenkins.

VIlle også gått for Six Feet Under først, hvis du ikke har selv om serien hadde noen rotete sesonger midtveis var mye av starten og spesielt slutten fantastisk.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Yes, Oliver Kitteridge er miniserie på 4 episoder.

Tenker du generelt nye dramaserier som er bra, eller tenkte du mer lik The Affair? Isåfall hvis du tenker bare på et bra karakterdrama ville jeg gått for både Togetherness og Transparent, selv om de er komidramaer. Mye gode prestasjoner i begge, ville spart opp Togetherness å sett sesongen i et svoop eller over noen par dager, er ferdig om 2-3 uker mener jeg. Hele sesong 1 av Transparent er ute, mens sesong 2 kommer i høst.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Æsj, Jon Stewart forlater The Daily Show i slutten av året.

Utrolig mye han har gjort. Mildt sagt ansvarlig for at både The Colbert Report, The Nightly Show (som startet for noen uker siden) og Last Week Tonight with John Oliver kom til tv-skjermen. Han er viktigere nyhetsanker enn de fleste nyhetsankere i USA, egentlig alle.

Lenke til kommentar

Er det noen her inne som har sett Downton Abbey?

Av ren nysgjerrighet bestemte jeg meg for å sjekke ut serien, og etter to episoder må jeg si at jeg faktisk er veldig intrigued. Plottet i seg selv har til nå dreiet seg om trivielle, hverdagslige ting men på grunn av utrolig bra skuespill har jeg faktisk blitt fenget allerede. Produksjonsverdiene er også ekstremt bra, og settingen er fascinerende. Skikkelig fin stemning i serien også, elsker varmheten i bildet.

Lenke til kommentar

Tenker du generelt nye dramaserier som er bra, eller tenkte du mer lik The Affair? Isåfall hvis du tenker bare på et bra karakterdrama ville jeg gått for både Togetherness og Transparent, selv om de er komidramaer. Mye gode prestasjoner i begge, ville spart opp Togetherness å sett sesongen i et svoop eller over noen par dager, er ferdig om 2-3 uker mener jeg. Hele sesong 1 av Transparent er ute, mens sesong 2 kommer i høst.

Altså, jeg tenkte vel egentlig dramaserier som ligger på samme kvalitetsnivå som The Affair, ikke som nødvendigvis ligner. Ingen superfan av komidramaer, men kan jo teste ut Transparent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...