Noiz Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 Da skal eg endelig hive meg på Fargo denne helga Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 Da skal eg endelig hive meg på Fargo denne helga Begynte på det i går. Liker det veldig godt etter 2 episoder Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 Noen som har sett første episoden av Allegiance? Virker ganske så lovende, kjente jeg ble irritert og ville ha mer etter første episoden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Interessant nok til å være en grei serie, kunne vært litt bedre karakter. Dog jeg har ikke tid til det. Finnes noe mye bedre om akkurat det samme. Dette er en glimrende serie som heter The Americans. Se den først. Er du ikke mettet på spionserier etter det, gå å se britiske The Game. Edit: Utifra seertallene til Allegiance så ser det ikke ut som at serien vil leve lenge heller. Endret 6. februar 2015 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 Ukas Banshee, ooooh good lord have mercy...... 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Ah, Better Call Saul får meg til å savne Terriers ekstra mye. 1 Lenke til kommentar
fredsimonsen Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 californication.har sett alle 5 sesongene på netflix og synes det var et underholdende show!lurer på om det er verdt å se sesong 6 og 7? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Ja, jeg vil si det. Synes selv sesong 6, sammen med sesong 5 var de svakeste. I sesong 7 kom stemningen fra de første par sesongen litt tilbake også. Fint å få med seg avslutningen. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Storkoste meg gjennom hele Californicarion jeg i alle fall. Herlig blanding av drøy humor og drama. Har ikke merket noen store kvalitetsforskjeller. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Her er første traileren for Bloodline. Utifra de par første episodene jeg har sett på forhånd er dette en bra serie som tar godt i bruk både måten den vises på med Netflix og den tar i bruk casten sin mye bedre enn hva House of Cards gjør. https://www.youtube.com/watch?v=kLKmrBaTUcM Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Trenger noe kvalitetsdrama. Har nettopp sett The Affair, som falt i smak. Trenger noe av samme kaliber. Hva er det beste som har kommet ut i det siste? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Trenger noe kvalitetsdrama. Har nettopp sett The Affair, som falt i smak. Trenger noe av samme kaliber. Hva er det beste som har kommet ut i det siste? Olive Kitteridge Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Trenger noe kvalitetsdrama. Har nettopp sett The Affair, som falt i smak. Trenger noe av samme kaliber. Hva er det beste som har kommet ut i det siste? Masters of Sex. Personlig synes jeg Olive Kitteridge hadde mye gode skuespillere og karakterer, men selve historien er en stor repetisjon. Hvis du liker skuespillerne involvert vil du nok like den, spesielt hvis du liker Frances McDormand og Richard Jenkins. VIlle også gått for Six Feet Under først, hvis du ikke har selv om serien hadde noen rotete sesonger midtveis var mye av starten og spesielt slutten fantastisk. Endret 10. februar 2015 av Maury Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Masters of Sex er selvsagt også sett, en stor favoritt. Men er vel fortsatt et halvt år igjen å vente på ny sesong. Olive Kitterdige skal vurderes, men er vel bare en mini-serie? Six Feet Under har jeg ennå ikke sett. Har forsåvidt også The Wire å se, men venter til den kommer på blu-ray. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Yes, Oliver Kitteridge er miniserie på 4 episoder. Tenker du generelt nye dramaserier som er bra, eller tenkte du mer lik The Affair? Isåfall hvis du tenker bare på et bra karakterdrama ville jeg gått for både Togetherness og Transparent, selv om de er komidramaer. Mye gode prestasjoner i begge, ville spart opp Togetherness å sett sesongen i et svoop eller over noen par dager, er ferdig om 2-3 uker mener jeg. Hele sesong 1 av Transparent er ute, mens sesong 2 kommer i høst. Endret 10. februar 2015 av Maury Lenke til kommentar
Spider Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Six Feet Under har jeg ennå ikke sett. I så fall er valget lett. Når det kommer til dramaserier, så er dette toppen av kransekaka. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Six Feet Under har jeg ennå ikke sett. I så fall er valget lett. Når det kommer til dramaserier, så er dette toppen av kransekaka. Veldig bra, men også veldig deprimerende serier. Er ikke måte på hvor uheldig og vanskelig de har det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Æsj, Jon Stewart forlater The Daily Show i slutten av året. Utrolig mye han har gjort. Mildt sagt ansvarlig for at både The Colbert Report, The Nightly Show (som startet for noen uker siden) og Last Week Tonight with John Oliver kom til tv-skjermen. Han er viktigere nyhetsanker enn de fleste nyhetsankere i USA, egentlig alle. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Er det noen her inne som har sett Downton Abbey? Av ren nysgjerrighet bestemte jeg meg for å sjekke ut serien, og etter to episoder må jeg si at jeg faktisk er veldig intrigued. Plottet i seg selv har til nå dreiet seg om trivielle, hverdagslige ting men på grunn av utrolig bra skuespill har jeg faktisk blitt fenget allerede. Produksjonsverdiene er også ekstremt bra, og settingen er fascinerende. Skikkelig fin stemning i serien også, elsker varmheten i bildet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Tenker du generelt nye dramaserier som er bra, eller tenkte du mer lik The Affair? Isåfall hvis du tenker bare på et bra karakterdrama ville jeg gått for både Togetherness og Transparent, selv om de er komidramaer. Mye gode prestasjoner i begge, ville spart opp Togetherness å sett sesongen i et svoop eller over noen par dager, er ferdig om 2-3 uker mener jeg. Hele sesong 1 av Transparent er ute, mens sesong 2 kommer i høst. Altså, jeg tenkte vel egentlig dramaserier som ligger på samme kvalitetsnivå som The Affair, ikke som nødvendigvis ligner. Ingen superfan av komidramaer, men kan jo teste ut Transparent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå