Filmvenn Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Nei, noe jeg driver med på siden av fastjobben. Kommer på Netflix her hjemme. Sony er bare produksjonstudioet som sender screeenere til meg om ikke andre gjør det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Werner Herzog i Parks And Recreation, nå kan jeg skrape vekk enda en ting jeg aldri forventet å se fra lista mi. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2015 Tok en titt på Blue Mountain State i går kveld da jeg har hørt diverse om det. Tror ikke jeg er heeeeelt i målgruppen... Så skjønte jeg heller ikke om det skulle være parodi eller ikke. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2015 Første sesongen er helt grei underholding, typisk ungdomshumor fra slutten av 80 tallet/begynnelsen av 90 tallet. Men derfra og ut går det nedover. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg og dama startet på Brooklyn Nine-Nine i dag. Jævlig bra og vittige de første episodene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Første episode av Man Seeking Woman ble sendt denne uka, ny serie fra FX Networks som ble sendt ved siden av sesongstarten til It`s Always Sunny In Phildelphia. Grei miks av Louie og You`re The Worst, men tar enkelte ting svært sært. Spesielt når hovedpersonen ser troll. Har potensiale utifra første episode, og anmeldelsene ser ut til å mene at det er potensiale i det og. Bra å se Jay Baruchel tilbake i en tv-serie, begynner å bli lenge siden Undecleared. https://www.youtube.com/watch?v=rOwYPZzNVTY Endret 17. januar 2015 av Maury Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2015 Noen som har sett 12 Monkeys? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2015 Not good. Forventer du noe som hedrer Terry Gilliam-filmen noe særlig eller har en visjon i nærheten så er du på feil sted. 12 Monkeys var en bra film til en grad fordi Gilliam hadde en visjon og han hadde mye bedre roller og skuespillere enn tv-serien har. TV-serien er bare som en ok b-film utgave av filmen. Episode 1 var grei, den hadde noen baller i lufta som var interessant. Så kom episode 2 som bare virka så billig og bare mye av det samme, som er ikke riktig vei å gå når det er en serialisert-serie. Jeg ville heller gått løs på noe annet hvis du ikke har veldig lyst til å se et show fra Syfy basert på en mye bedre film. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2015 Ok, var redd for det når jeg så hvem som sto bak. Det var synd, er et spennende "univers" som kunne blitt veldig bra som tv-serie med de rette folka bak. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 17. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg har bare sett første episode av 12 Monkeys men syntes den var ganske bra. Det lureste de gjorde var vel å IKKE følge filmen direkte. Skal se episode 2 straks.Noen som så første episode av andre sesong av Helix? What in the actual fuck..... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2015 Ok, var redd for det når jeg så hvem som sto bak. Det var synd, er et spennende "univers" som kunne blitt veldig bra som tv-serie med de rette folka bak. Angående spennende univers og det. Fortitude har det tilsynelatende. Har premiere om under 2 uker på 29. januar. Får god kritikk både fra amerikanske og britiske kritikere. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2015 Not good. Forventer du noe som hedrer Terry Gilliam-filmen noe særlig eller har en visjon i nærheten så er du på feil sted. 12 Monkeys var en bra film til en grad fordi Gilliam hadde en visjon og han hadde mye bedre roller og skuespillere enn tv-serien har. TV-serien er bare som en ok b-film utgave av filmen. Episode 1 var grei, den hadde noen baller i lufta som var interessant. Så kom episode 2 som bare virka så billig og bare mye av det samme, som er ikke riktig vei å gå når det er en serialisert-serie. Jeg ville heller gått løs på noe annet hvis du ikke har veldig lyst til å se et show fra Syfy basert på en mye bedre film. Regner med episode to er noe man ikke får tak i helt enda? Likte godt første episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2015 Begge to episodene hadde premiere i natt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2015 Tusen takk! Måtte bare lete litt mer i kanallisten! Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Så det kom ut en ny pilot for Amazon nå som heter Man in the High Castle."A glimpse into an alternate history of America. What life after WWII may have been like if the Nazi's had won the war."http://www.imdb.com/title/tt1740299/ Endret 18. januar 2015 av Sectoid 1 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 The Man in the High Castle virker ganske lovende synes jeg. Er ikke noen spesiell fan av periodedrama og slikt, men kast inn litt scifi så blir det fort mer interessant for min del. Basert på en Hugo-vinnende roman av Phillip K. Dick ifra 1962. Spennende greier. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Litt for mange skuespillere på autopilot, men forhåpentligvis noe som lar seg bedre hvis det blir mer. Man in High Castle var sånn helt ok. Personlig var Down Dog favoritten min denne pilotsesongen til Amazon. Litt miks av Raising Hope og Mozart In The Jungle/Bored To Death. God kjemi mellom skuespillerne, og noen morsomme øyeblikk for en pilot. Litt herlig å se Kris Kristoffersen som weed-farmer. Endret 18. januar 2015 av Maury Lenke til kommentar
SlitsomType Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 Ok, var redd for det når jeg så hvem som sto bak. Det var synd, er et spennende "univers" som kunne blitt veldig bra som tv-serie med de rette folka bak. Angående spennende univers og det. Fortitude har det tilsynelatende. Har premiere om under 2 uker på 29. januar. Får god kritikk både fra amerikanske og britiske kritikere. Hva er greia med denne serien? Var mye som tydet på at det var i Norge. Har ikke lest eller sett noe om den. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Det er en fiksjonell by på Svalbard. De var interessert i Dennis Storhøi som norske politimannen, men når han sa nei gikk de for Richard Dormer fra Game of Thrones og Hidden istedenfor med norske gloser mindre enn hva de hadde tenkt hørte jeg. Endret 18. januar 2015 av Maury Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 Aner ikke om det passer her, men har fått lagd en Breaking Bad-tribute: https://www.youtube.com/watch?v=9p-nHwv_mW4&spfreload=10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå