Filmvenn Skrevet 12. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) En av de beste nordiske seriene også. Spent på om remaken med John Hurt klarer å holde stand. AMC og Channel 4 må ihvertfall hatt noe de mener er bra med remaken når de kaster så mye penger på det. Endret 12. januar 2015 av Maury Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2015 Hvis man er jente og savner vampyrserier så har "The Originals" også kommet til Netflix Ikke fullt så siktet inn på hormonfylte tenåringer som "Vampire Diares" men ikke vanskelig å se hvem de sikter seg inn på Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 12. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Episodes har visst begynt igjen, får se om det fortsatt er verdt å følge med på. Og to dager igjen til Parks! Endret 12. januar 2015 av chairgame Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2015 Bra start for Better Call Saul. Første episode er god, mens andre episode er enda bedre. Lik tone som Breaking Bad, men endte opp med å le mer med Better Call Saul. Michael McKean er det beste av de nye karakterene, som broren til Jimmy (Saul). Saul er mye mer dimensjonal i Better Call Saul enn Breaking Bad, som forventet. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 12. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) ^ Holy shit, ja. Når/hvor? Endret 12. januar 2015 av Osecia Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2015 Har premiere 8. februar i USA, ikke helt bestemt om det blir 9. eller 10. feb på Netflix her hjemme. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 I natt er begynnelsen på slutten....... 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 https://twitter.com/DAVID_LYNCH/status/554768700536938498/photo/1 A damn fine cup of coffee! 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 Minst like bra, Lynch skal regissere alle episodene fremfor at noen andre har den jobben. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 Og ikke minst: 2 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Begynte såvidt å se på Elementary i går. Har alltid vært storfan av Sherlock Holmes, og tenkte jeg skulle sjekke ut denne mens jeg venter på nye episoder av Sherlock. Veit ikke helt hva jeg føler om serien. Føler liksom litt av Sherlock-gnisten er borte, samt et litt for amerikansk tv/film-preg av den. Er det noen her som har sett den? Blir det bedre? Endret 13. januar 2015 av Osecia Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 Cruiset igjennom 4 episoder av The Red Road på HBO i går, var mer givende enn forventet Lenke til kommentar
MKej Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Woody Allen signs with Amazon to create his first-ever TV series Spennende! Endret 13. januar 2015 av MKej Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 Hmm, ja veldig egentlig! Kan se for meg at serieformatet passer Woody Allen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 Amazon er jo perfekt sted for Allen. Et sted som ikke bryr seg om å sikte etter de store massene, og heller lar produsentene gjøre sin egen greie. Håper bare ikke leder til at det blir så mye kontrovers på grunn av fortiden til Allen. De første episodene av kommende Bosch på Amazon gode. Transparent er kjempebra, og jeg likte Mozart in The Jungle enda mer enn Alpha House (som jeg også likte til en grad). Også piloten til kommende Red Oakes var ganske grei.Amazon er mye mer spennende enn Netflix akkurat nå. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 Ikke hørt om Amazon før, før det ble nevnt i en takketale under Golden Globe. Altså nettstedet har jeg jo hørt om, men ikke at de hadde noe tjeneste som ligner Netflix. . Hva er det for noe? Hva får vi der, som vi ikke får andre steder? Eller får vi ikke Amazon her til lands enda..? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 Vi har ikke en egen Amazon-tjeneste, fordi de selger seriene via produksjonselskapene stort sett videre utenfor UK og USA. Transparent og Mozart In The Jungle er på Viaplay. Kommende Bosch kommer på HBO Nordic. Alpha House er på TV2 Sumo. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 Bra start for Better Call Saul. Første episode er god, mens andre episode er enda bedre. Lik tone som Breaking Bad, men endte opp med å le mer med Better Call Saul. Michael McKean er det beste av de nye karakterene, som broren til Jimmy (Saul). Saul er mye mer dimensjonal i Better Call Saul enn Breaking Bad, som forventet. Hvordan fikk du tilgang til episodene? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Hvordan fikk du tilgang til episodene? Er tv-kritiker, så fikk de tilsendt av Sony i forrige uke. Fikk det litt i forveien fordi jeg skal intervjue Bob Odenkirk snart. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Hvordan fikk du tilgang til episodene? Er tv-kritiker, så fikk de tilsendt av Sony i forrige uke. Fikk det litt i forveien fordi jeg skal intervjue Bob Odenkirk snart. Heftig. Er det en fulltidsjobb? Hvordan sender de serien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå