Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Har nå blitt så gal etter nye serier at jeg har sett alt The Vampire Diaries. De 3-4 første episodene er direkte dårlige. Det virket som en blanding av Twilight og One Tree Hill. Men det tar seg faktisk opp en del etter dette, og den siste episoden som kom ut var faktisk småspennende. Det er selvsagt ikke i nærheten av type Dexter i form av spenning, men et absolutt greit tidsfordriv i disse trege desemberdager :p

Endret av TobiasFunke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
^ Jeg liker Mad Men. Er jo de samme som lagde The Sopranos, men Mad Men er mye mer drama rettet. Jeg har lest at HBO valgte å ikke satse på serien, men heldigvis gjorde AMC det.

Det virker som de har greid å skildre 50/60-tallet enormt bra. Det bør nevnes at det tar noen episoder før du er slukt inn i serien. Syntes ikke særlig mye serien etter den første episoden, men når jeg var på den fjerde var jeg veldig interessert. ;)

Fant sesong 1 og 2 til 99,- pr stk hos cdon, i tillegg hadde de kampanje slik at jeg fikk med meg første sesongen av Californication til 99,-. Svigerfar får hele Sopranos til jul og da er kveldene reddet for 2010 kanskje litt til.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg har hatt konstant latterkrampe på siste halvdel av sesong 1. Nesten litt for morsomt. Episoden med Micheal Jackson er og blir favoritt i lang tid fremover! :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...